www.car.cz
 

Alfa v brněnské velmi kvalitní konkurenci s medailemi
     28.6.2005 22:59 - tisková zpráva


RACING HARDWARE - druhé a třetí místo z Brna při MMČR - D4 do 2000ccm

 

25.-26.6.2005  pokračovalo Mezinárodní mistrovství České republiky v závodech automobilů na okruhu v Brně, které bylo součástí mistrovství FIA GT vozů. RACING HARDWARE TEAM dvakrát fantasticky uspěl a to ve vytrvalostním tříhodinovém sobotním velmi horkém závodě, kde posádka Duda/Lucák s vozem ALFA ROMEO 147 E2000 obsadila celkové druhé místo v kategorii do 2000ccm.

 

V absolutní klasifikaci pak dojela na devátém místě před vozy Mercedes DTM, Audi ST, Audi DTM a Porsche GT3. Druhý vůz s jezdci Francem a Vaverou skončil na devátém místě a posádka si připsala další body do tabulky  MM ČR. V nedělním krátkém závodě na 13 kol dojel Zdeněk Duda na vynikajícím třetím místě za dvěma vozy Audi A4 Superturismo v tovární úpravě stáje Bohemia Racing Teamu, pilotované jezdci Rosinou a Maděryčem. 

 

 V celkové tabulce MM ČR je po třetím odjetém víkendu náš prioritní jezdec Zdeněk Duda na 4. místě a Robert Lucák na 6. místě, tomu se ale připisují body pouze z vytrvalostních závodů.

 

Robert Lucák, manager teamu a jezdec: S výsledky jsem velmi spokojený a jenom potvrzují naše plné nasazení a špičkovou přípravu celého teamu. Chtěl bych poděkovat zejména machanikům, kteří se závod od závodu neustále zlepšují a přesně ví, co od nich očekáváme. V sobotním závodě také došlo k nezaviněné kolizi mezi vozy Alfa Romeo 147 posádky Franc/Hajný s Renaultem Clio ze stáje Mičánek Motorsport. Bohužel Jarda Vavera nemohl pokračovat již dále a získat tak ještě větší bodový příděl. Osobně bych chtěl vyzdvihnout výsledek Zdeňka Dudy v nedělním krátkém závodě na 13 kol.

 

Ve velice silně obsazené kategorii vozů do dvou litrů nechal za sebou všechny konkurenty na dalších vozech Alfa Romeo, Renault, Peugeot a Ford. Závod byl velice dramatický, když po nedobrovolné "rally vložce" na cílové rovince, kdy Zdeněk uhýbal po kolizi dalších aut a ztratil několik vydřených pozic. Poté byl také nasazen Safety Car, jelikož ředitelství závodu váhalo z přerušením závodu z důvodu deště. Nakonec však ředitelství závodu nechalo pole pokračovat na mokré trati. Velmi oceňuji, že Zdeněk byl v těchto posledních dvou kolech mezi čtyřmi nejrychlejšími jezdci v absolutním pořadí, kdy trať byla ještě místy mokrá a do cílové rovinky dojel na krásném třetím místě. V úvahu je třeba brát fakt, že se ztotožnil s časy Audi A4 ST, Porsche GT3 a BMW M3 Roberta Šenkýře. Jasně to vypovídá o jeho velkém jezdeckém potenciálu do budoucna.

 

Zdeněk Duda, jezdec: Díky práci celého týmu výsledky sobotního závodu potvrdily naše očekávání, tvrdá práce na trati a zejména v boxech je zárukou úspěchu. Druhé místo je satisfakcí za závod v Mostě, kde jsme ze stejného místa pro drobnou závadu odstoupili. Nedělní sprint byl jednou velkou loterií, hlavně díky divoké jízdě polských závodníků. Po startu jsem po smyku přede mnou jedoucího polského Renaultu Clia projel první zatáčku prakticky po trávě, a hned v druhé, tentokrát díky smyku polské Alfy 147 ztracenou pozici opět dohnal.

 

Po dalším smyku polského jezdce v zatáčce před cílem jsem vyjel mimo trať a vybojovanou pozici opět ztratil, poté následovala série Safety Caru a žlutých vlajek, obával jsem se o celkový výsledek. Po zelené vlajce jsem opět vystartoval a v posledních kolech předjel několik jezdců a 3. místo bylo na světě. Mám obrovskou radost, před závodem bych bral i 5. místo ale díky rozmaru počasí a disciplinované jízdě jsem dosáhl prozatím největšího úspěchu.

 

Vladimír Franc, jezdec:  Ze závodu mám velmi dobrý pocit, opět jsem si o pár desetin zlepšil svůj nejlepší čas na brněnském okruhu. Velkou škodou je následek nezaviněné kolize 45 minut před koncem, který nedovolil dojezd celého závodu. I přesto byla naše posádka klasifikována na 9. místě z 16. startujících v naší třídě, což je důkazem perfektní přípravy vozu.

 

Jaroslav Vavera, jezdec:  Především bych chtěl říci, že se jednalo o můj vůbec první závod. Proto bych chtěl především vyzdvihnout perfektní spolupráci s týmovým kolegou Láďou Francem a všemi mechaniky. V dobře rozjetém závodě na mně ležela tíha nepokazit výsledek a hlavně dojet. Po menších problémech při výměně jezdců v boxech jsem se snažil jet svým tempem a po několika kolech i zlepšit naše celkové umístění.

 

Bohužel zrovna v momentu, kdy jsem se dostával do rytmu a měl dobrý pocit z toho, že i v takovém horku jsem schopen podávat standardní výkon a zajíždět shodné časy na kolo, mi udělala čáru přes rozpočet nezaviněná lehká kolize s vozem Renault Clio, po které nebylo možné dojet do cíle. I přesto však mám radost alespoň z celkově devátého místa a dvou bodů, které si posádka vozu číslo 21 připsala na své konto.

 

Po letní přestávce bude pokračovat MM ČR závodem na mosteckém autodromu ve dnech 12.-14. srpna 2005.

 

www.alfaromeoclub.cz

www.alfaromeo.cz

www.racinghardware.com

 

 


Divize 4 – Vytrvalostní závod 3-hodiny / 25.6.2005 / Matador GT Challenge Brno

RACE RESULT – D4 do 2000ccm

 

pořadí      jezdci                                      vůz / team                                                               celkový čas             kol           best time

 

1          Maderyc / Rosina         Audi A4 ST /  Bohemia Racing             3:01:58.068       74        2:15.064

2          Lucak / Duda               Alfa Romeo 147/ Racing Hardware        3:01:45.913       72        2:25.122

3          Honzik Ml / Honzik       Renault Clio / Commerz Racing                        3:03:13.970       72        2:26.647

4          Peterka / MacHacek     Renault Clio RS / Micanek Sport                       3:02:18.294       71        2:30.205

5          Bednarek / Balcer        Alfa Romeo 147                                   3:00:59.954       70        2:25.921

6          Soja / Soja                  Renault Clio / Taboss Kart                     3:01:33.548       69        2:24.551

7          Pazdera / Pazdera        Renault Clio / Micanek Msport               3:01:36.146       69        2:28.327

8          Czapka / Kotarba         Renault Clio / Katrex Karolina                3:02:44.539       67        2:25.797

9          Franc / Vavera                         Alfa Romeo 147 / Racing Hardware       2:22:34.316       53        2:35.203

10        Pekar / Pekar               Peugeot 306                                        1:56:38.558       44        2:32.762

11        Nykodym / Janak         Renault Clio / Micanek Msport               1:54:49.297       42        2:32.336

12        Kobl / Novak                Ford Focus / Profy Car SRO                 1:33:14.202       36        2:29.943

13        Forman / Sedivy          Alfa Romeo / Internet Expres                1:11:50.853       29        2:25.524

14        Czub / Tomaszewski    Alfa Romeo                                          41:53.722         11        2:36.890

15        Skala / Bares               Ford Focus / Profi Car                          19:43.638           2       

 

 

Divize 4 – Sprint závod na 13 kol / 26.6.2005 / Matador GT Challenge Brno

RACE RESULT – D4 do 2000ccm

 

pořadí      jezdec                                                     stát           vůz / team                                                              kol           best time

 

1          Stefan ROSINA                        SVK     Audi A4 ST / Bohemia Racing               13        2:14.637

2          Milan MADERYC                      CZE      Audi A4 / Bohemia Racing Team          13        2:14.810

3          Zdenek DUDA                          CZE      Alfa Romeo 147 / Racing Hardware       13        2:24.807

4          Vladimir OSTASEVSKI            CZE      Renault Clio                                          13        2:22.489

5          Lukasz KOTARBA                    POL     Renault Clio / Katrex Karolina                13        2:25.938

6          Tomas PEKAR                        CZE      Peugeot 306                                         13        2:25.916

7          Karolina Agni CZAPKA            POL     Renault Clio / Katrex Karolina                13        2:23.058

8          Piotr BEDNAREK                     POL     Alfa Romeo 147                                    12        2:25.341

9          Miroslav FORMAN                   CZE      Alfa Romeo 156 / Internet Expres          12        2:17.196

10        Maciej STANCO                       POL     Alfa Romeo / RAM Racing                    12        2:27.285

11        Petr MINARIK                          CZE      Renault Clio / Commerz Racing                        12        2:31.236

12        Martin ZAJICEK                       CZE      Skoda Octavia / V Ostasevski               12        2:34.921

13        Lukas SPRINC                         SVK     Honda Civic                                          12        2:33.980

14        Piotr SOJA                              POL     Renault Clio / Taboss Kart                     12        2:34.280

15        Krzysztof KIJAS JR                  POL     Honda Civic                                          12        2:31.799

16        Krzysztof KIJAS                       POL     Honda Civic                                          12        2:36.083

17        Vaclav NOVAK                        CZE      Ford Focus / Profy Car                                     12        2:36.679

18        Jacek BALCER                        POL     Honda Civic R / J+J Racing                  12        2:43.497

19        Jacek NORKIEWICZ                 POL     Alfa Romeo / J+J Racing                      12        2:42.515

20        Michal STARNAWSKI               POL     Alfa Romeo / J+J Racing                      11        2:47.641

21        Maciej TOMASZEWSKI            POL     Alfa Romeo                                          4          2:38.896

22        Slawomir WINKIEL                  POL     Honda Civic                                         0          N/A


 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose