Brněnský nedělní sprint D4 na mokru a plný zvratů 29.6.2005 13:01 - tisková zpráva
MATADOR GT CHALLENGE 2005
Sprint D4 (nad 1.600 ccm) plný zvratů
Početné startovní pole Divize 4 nad 1600 ccm odstartovalo na suché trati a do čela šel okamžitě největší favorit závodu, Antonín Charouz s Mercedesem CLK DTM. Ale jen s nepatrným odstupem za ním jeli Konopka s Chryslerem Viper a Studenič s Porsche.
Po několika kolech se spustil déšť a začaly se dít věci. Mimo trať se ocitl Konopka, ale se ztrátou pokračoval. Takové štěstí neměli Slovák Riedl a Polák Janus s vozy Audi TT-R DTM. Na trať vyjel safety car, ale déšť ustal a nikdo pneumatiky neměnil. V posledních čtyřech kolech se Studenič s Porsche dotáhla na Charouze a razantně na něho zaútočil.
Došlo ke kolizi, oba jezdci se dostali do hodin a Studenič poškodil přední kolo. Přesto pokračoval, ale jen s velkým rizikem a značně pomaleji. Charouz se dostal znovu do čela, ale na mokru výrazně zrychlil slovenský jezdec Bohemia Racing týmu Štefan Rosina na Audi A4.
V cíli mu na vítězného Charouze scházelo jen 1.5 sekundy. Stejně excelentní jízdu v závěru zmoklého závodu předvedl i druhý vůz Audi Bohemia Racing Teamu pilotovaný Milanem Maděryčem. Nechal za sebou řadu mnohem výkonnějších vozů včetně druhého Mercedesu CLK DTM, za jehož volantem seděl Rudolf Machánek.
Výsledky závodu Divize 4 – sprint na 13 kol:
1. Charouz (CZ) Mercedes Benz CLK DTM 13 kol
2. Rosina (SK) Audi A4 ST -1.502
3. Studenič (SK) Porsche 996 GT3 -19.603
4. Schunk (D) Porsche 996 GT3 -23.187
5. Maděryč (CZ) Audi A4 ST -28.883
6. Šenkýř (CZ) BMW M3 GTR -33.855
7. Machánek (SK) Mercedes Benz CLK DTM -45.322
8. Bezák (CH) Porsche 911 GT3 -49.176
9. Hajdůšek (CZ) Tatra Ecorra -1:00.150
10. Suchý (CZ) BMW M3 -1:05.287
MO
|