Josef Michl upevnil vedení v ME v závodech historických automobilů do vrchu 20.7.2005 19:21 - tisková zpráva
O víkendu 15. - 17. července se konal nejslavnější italský závod do vrchu, který je i v kalendáři Mistrovství Evropy v závodech historických automobilů do vrchu. Je to nejdelší evropská trať Trento - Bondone, jejíž celková délka je 17,3 km a převýšení je 1350 m, tj. průměrné stoupání činí 8,88%.
Pěkné počasí přilákalo na závod přes 40 000 italských diváků, kteří jsou známi svou láskou ke sportu, stejně jako závodníci, jichž zde bylo na naše poměry takřka neuvěřitelných 280, což je maximum vozů, které pořadatelé pustí v tomto závodě na trať.
Počet jezdců, kteří se přes tréninkové jízdy probojovali do nedělní závodní jízdy, poněkud prořídl, ale čeští reprezentanti byli úspěšní. Na velmi náročné trati, o které legenda italského automobilového sportu Mauro Nesti prohlásil, že si ji při první účasti nelze zapamatovat, skončil Josef Michl se Škodou 130 RS ve své skupině druhý a v kategorii 2 byl absolutně šestý.
Vítězství Arnošta Neubauera s vozem Porsche 911 v kategorii C1/A5 jej vyneslo na 4. příčku celkového hodnocení Mistrovství Evropy. Historických vozů projelo sedmnáctikilometrovou tratí v závodě téměř osmdesát, ostatní byly moderní automobily, které se zde účastnily mistrovství Itálie.
Josef Michl z týmu Michl Motorsport, který startuje s licencí Českého národního týmu, si tímto výkonem upevnil pozici v čele průběžného pořadí Mistrovství Evropy v závodech automobilů do vrchu historických automobilů kategorie 2.
Tisková zpráva týmu Michl Motorsport, 19. 7. 2005
|