Rostoucí popularita hrací platformy ContiFanWorld 26.7.2005 23:44 - tisková zpráva
Téměř 90.000 registrovaných uživatelů www.contifanworld.com:
Rostoucí popularita hrací platformy ContiFanWorld
ContiFanWorld obdržel ocenění: Flashforward Award 2005 v kategorii her.
Hra o lístky na Mistrovství světa FIFA 2006.
Na herní platformě Continental www.ContiFanWorld.com se zaregistrovalo již téměř 90.000 uživatelů z více než 200 zemí světa. Celkem bylo sehráno přes 3 miliony her.
"Ohlas na hry, které jsou pravidelně obměňovány a stávají se stále obtížnějšími, je veskrze pozitivní. Registrují se uživatelé z Norska i Jižní Afriky, z Malajsie i USA“, nadšeně vysvětluje Dirk Rockendorf, šéf oddělení elektronického obchodu osobních pneumatik pro náhradní potřebu, který je za platformu ContiFanWorld zodpovědný.
Dodává: " Naší nabídkou on-line her jsme se opravdu trefili do vkusu hráčů".
Aktuální hrou je ContiSoccerChallenge, ve které hráč střílí fotbalovým míčem skrz různé objekty. Po nastřílení určeného limitu bodů hráč postupuje do další úrovně hry. Nejlepší hráči mohou každý měsíc vyhrát atraktivní ceny – například 2 lístky na Mistrovství světa FIFA 2006.
V říjnu letošního roku bude spuštěna nová hra ContiFanQuiz a na začátek příštího roku se připravuje start ContiCityPicture. Všichni registrovaní uživatelé budou o nových hrách samozřejmě informování e-mailem.
ContiFanWorld obdržel ocenění: Flashforward Award 2005 v kategorii her.
Herní platforma má pozitivní ohlas nejen u uživatelů, ale i v nejrůznějších odborných soutěžích. ContiFanWorld se mimo jiné stal nejlepší webovou stránkou online her ve vysoce ceněné soutěži American Flashforward 2005. "Pro nás i pro naši internetovou agenturu vmteam to byl obrovský úspěch", s potěšením komentuje Dirk Rockendorf. "ContiFanWorld si dobře vede i v dalších soutěžích – např. účast ve finále mezinárodní soutěže reklamy „One Show Interactive“. Ve své kategorii jsme se umístili ve společnosti takových firem, jako je Nike, Red Bull a Nokia."
Hra o lístky na Mistrovství světa FIFA 2006.
Continental je Oficiálním Partnerem Mistrovství světa FIFA 2006. Registrovaní uživatelé mají možnosti získat lístky na MS FIFA 2006. Lístky jsou určeny pro vítěze her i pro závěrečné vylosování ze všech registrovaných uživatelů.
Barum Continental spol. s r.o.
Divize marketing
Otrokovice, červenec 2005
|