Barumka těsně před cílem: Travaglia, Basso, třetí Kopecký ještě bojuje s Pechem 21.8.2005 16:21 - tisková zpráva
RZ 14 KUDLOVICE (délka 22,42 km)
Neděle 21. srpna 2005 – 13:15 hodin
Renato Travaglia vyhrál předposlední rychlostní zkoušku a zřejmě definitivně potvrdil své vítězství v letošním ročníku Barum rally Zlín. Na druhého Bassa má již náskok třiceti sekund (v této rychlostní zkoušce jej o dvě sekundy navýšil). Basso zajel třetí čas, když rychlejší byl Václav Pech na mitsubishi. Ten ještě svádí souboj s Janem Kopeckým o celkové třetí místo. Kopecký bude mít do poslední rychlostní zkoušky k dobru 5,5 sekundy. Smůlu měl naopak Pavel Valoušek, jehož stíhací jízdu ukončil defekt. Valoušek se tak propadl zpět na desáté místo.
Renato Travaglia (startovní číslo 2, Renault Clio S1600): „OK, jede se závěr soutěže a já se snažím neztrácet moc času oproti Bassovi.“
Jan Kopecký (startovní číslo 4, Mitsubishi Lancer EVO VII): „Vašek na minulé vložce trochu zatáhl, uvidíme, snad si pohlídám 3. místo. Tato RZ byla bez problémů.“
Giandomenico Basso (startovní číslo 3, Fiat Punto Abarth S1600): „Travaglia je přede mnou o nějakých 30 sec. Je nemožné ho dohnat.“
Václav Pech (startovní číslo 14, Mitsubishi Lancer EVO VIII): „Teď tlačím hodně, ale bohužel jsem začal příliš pozdě. Ještě mi zbývá na Kopeckého nějakých 6 sekund, ale to je před poslední vložkou příliš mnoho.“
Václav Arazim (startovní číslo 6, Mitsubishi Lancer EVO VIII): „Teď už jsem malinko zvolnil, jde zase nahoru teplota vody, před RZ jsem musel dolívat 0,5 litru vody. Navíc nejde synchron na pětce, ale umístění si už snad pohlídám.“
Miroslav Cais (startovní číslo 22, Mitsubishi Lancer EVO VIII): „Trochu nás teď vyděsil jeden horizont, s časem jsem moc spokojený.“
Miroslav Jandík (startovní číslo 11, Mitsubishi Lancer EVO VII): „Pokoušíme se stáhnout ztrátu na Caise, ale asi už to nevyjde.“
Karel Trojan (startovní číslo 16, Mitsubishi Lancer EVO VII): „Vše v pořádku, auto brzdí.“
Pavel Valoušek (startovní číslo 19, Suzuki Ignis S1600): „Někde jsme chytli defekt pravého zadního kola, vůbec nevím, kde se to stalo.“
Antonín Tlusťák (startovní číslo 29, Citroen Saxo Kit Car): „Vůbec nám nejde spojka, jedeme bez ní celou zkoušku.“
Pavel Červenka (startovní číslo 27, Mitsubishi Lancer EVO VIII): „OK, už je to dobrý.“
Milan Chvojka (startovní číslo 21, Mitsubishi Lancer EVO VIII MR): „Tlusťáka už máme vyřešeného, tak teď už není kam spěchat.“
Lubomír Minařík (startovní číslo 44, Škoda Felicia Kit Car): „Závěr vypouštíme, Kneifel je hodně za námi a není proč bojovat.“
Zdeněk Vlček (startovní číslo 33, Mitsubishi Lancer EVO VI) „Měli jsme teď moc velkou krizovku, stalo se na Bunči, jak se vyjíždí z lesa. Už jsem to viděl moc moc špatně.“
Ve Zlíně 21. srpna, 14:21 hodin Mgr. Tomáš TKADLEC, Ing. Romana BERANOVÁ, Viktor HAUSKNOTZ tiskové středisko Barum rally Zlín
|