www.car.cz
 

Technická závada zadní nápravy zastavila v poslední páteční etapě Prokopa. Ale pojede
     28.8.2005 08:59 - tisková zpráva


Německá rally – I. etapa

Podruhé v sezoně do SupeRally

Technická závada zadní nápravy zastavila v poslední rychlostní zkoušce dne snažení posádky týmu Jipocar Racing Martin Prokop – Petr Gross. Proti očekávání se však nestal hlavním problémem Martina Prokopa v první etapě Německé rally jeho zdravotní stav, ale technické problémy Suzuki Ignis S1600.
 
Martin Prokop nastupoval na start šestého podniku juniorského šampionátu přímo z postele. V průběhu týdne ho pronásledovaly horečky, bolesti hlavy a krční páteře. Jeho stav se však den za dnem zlepšoval a první etapu Německé rally jihlavský mladík dokázal fyzicky „ustát“. To však byla jedna z mála pozitivních zpráv v týmu Jipocar Racing.


Dnešní etapa nebyla o závodění. Od úvodních kilometrů nás trápily nefunkční brzdy. Dokonce jsme v poledním servisu vyměnili většinu komponentů, ale situace se opakovala i při druhých průjezdech. Odněkud nám stále unikala brzdová kapalina. Jízdě s tímto handicapem odpovídaly i dosahované časy,“ hořekoval Martin Prokop.
Vůz Suzuki Ignis S1600 dvojice Prokop – Gross nakonec nástrahy úvodního dne Německé rally nepokořil.

V průběhu šesté, závěrečné, rychlostní zkoušky dne musel být odstaven s poruchou zadní nápravy. „Na pátém testu jsme urazili pandhardskou tyč zadní nápravy, přesto jsme se pokoušeli dojet až do večerního servisu. Auto ale bylo těžko ovladatelné, navíc krátce po startu šestého testu došlo k vytržení tlumiče a to znamenalo definitivní konec,“ objasnil jihlavský pilot.


I přes odstoupení se dvojice Prokop – Gross díky formátu SupeRally objeví na startu druhé etapy, přesto časová ztráta z úvodního dne je až příliš značná na možnost bojovat o další mistrovské body. „Ač jsem předpokládal, že se budu trápit sám se sebou, nakonec jsem mnohem víc bojoval s autem. Doufám, že se nám podaří najít příčinu problémů s brzdami, stejně jako spolehlivě opravíme závadu na zadní nápravě. Časová ztráta mě však mrzí o to víc, neboť na těchto vložkách bychom mohli být juniorské špičce vyrovnaným soupeřem,“ dodal Martin Prokop.

JWRC - pořadí po I. etapě:
1. Sordo (Citroën C2) 1:17:45.1, 2. Meeke (Citroën C2) +16.6, 3. Wilks (Suzuki Swift) + 45.5, 4. P-G. Andersson (Suzuki Swift) + 2:10.4, 5. Katajamäki (Suzuki Ignis) + 2:14.4, 6. Betti (Renault Clio) + 4:06.1, 7. Valoušek (Suzuki Ignis) + 5:14.4, 11. Prokop (Suzuki Ignis) + 10:36.4.

Sobotní, nejdelší, etapa soutěže zahrnuje sedm rychlostních zkoušek (145 ostrých kilometrů). První auto odstartuje z Trieru v sedm hodin, konec druhého dne je plánován na dvacátou hodinu.

Jipocar Racing

www.martinprokop.com


 
 
Fotogalerie:   Deutschland Rallye - Panzerplatte od Tondy a Pavla Malého

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose