Významný prodejce aut nyní s novou kampaňí „LIDI PRO LIDI“ 6.9.2005 13:10 - tisková zpráva
AAA AUTO spouští novou kampaň „LIDI PRO LIDI“
U největšího prodejce ojetých automobilů ve střední Evropě došlo v posledních třech letech k výraznému posunu. Z bazaru na autocentrum, z původně malé firmy na mezinárodní koncern, z lokálního prodejce na významného vůdce trhu s pobočkami v Evropě, z prodejce ojetin i na autorizovaného dealera nových vozů a poskytovatele finančních služeb. V souvislosti s těmito změnami firma mění i svou komunikaci s klienty.
AAA AUTO spouští 5. září novou celostátní komunikační kampaň. Jejím nosným prvkem je 30 vteřinový TV spot, zaměřený na poskytované služby, zdůrazňující individuální přístup a péči.
„Rozšiřování a diferenciace cílových skupin, vedoucí k našemu dynamickému růstu, logicky nutí ke změnám v komunikaci s klienty. V povědomí o značce „AAA AUTO“ jsme dosáhli téměř vrcholu. Nyní v komunikaci klademe důraz na nadstandardní služby a záruky, které klientům poskytujeme, což jsou výrazné prvky pozitivního odlišení od konkurence,“ vysvětlil Anthony James Denny, předseda představenstva AAA AUTO a dodal, že v TV kampani vystupují výhradně zaměstnanci společnosti.
Komunikační strategii vytvořil nový tým v čele s marketingovou manažerkou Lucií Novákovou, která přišla do AAA AUTO v červenci 2005. Zkušenosti získala například v agenturách MARK/BBDO a Ark/Thompson. V minulosti pracovala na imageových i produktových projektech pro ČSOB, Gambrinus, Český Telecom, Léčiva, Benzina, Mazda, Sazka, Vodka Absolut atd.
Magdaléna Drsová
|