www.car.cz
 

Premiérová Rosická soutěž pro Tlusťáka, náladu si spravil i Flídr
     11.9.2005 17:23 - tisková zpráva


Tisková informace SHERON Českomoravského Poháru Rallye

 

Pátý díl letošního SHERON Českomoravského Poháru Rallye našel v sobotu pátého „nevyzkoušeného“ vítěze. Bilanci nepříliš vydařené sezóny si totiž napravili loňští premianti ČMPR Leoš Flídr s Bohumilem Ehlem, kterým se podařilo dojet na druhé příčce absolutního pořadí soutěže.

 

„Chtěli jsme vyzkoušet nový motor a zároveň se po delší pauze svézt. Minulý start nám totiž pokazila nehoda při testování. Dopadlo to nakonec výborně, v Rosicích se nám ale líbilo nejen díky našemu úspěchu,“ chválil na cílové rampě soutěž Flídr. Vůbec nejrychlejšími jezdci této rallye ale byli jezdci v barvách pořádajícího týmu RSP, konkrétně Daniel Landa a Antonín Tlusťák. Ti bojovali o každičkou vteřinku až do sedmé rychlostní zkoušky, kdy se u Landova vozu odporoučela převodovka.

 

Známá osobnost tak na sportovním poli opět pouze prodloužila svou smolnou sérii a Tlusťák už vůz kategorie WRC (nebodující do ČMPR) neohroženě dovedl do vítězného rosického cíle. „Jsem moc rád, že se mi i při druhém startu s tímto vozem podařilo zvítězit,“ neskrýval radost loňský nejúspěšnější domácí junior Tlusťák a dodává: „Dnes to bylo těžké. V polovině soutěže nás trochu pozlobilo servo, po jeho opravě jsme ale opět soupeřům dokázali ujet.“    

 

Ve vyrovnaném pořadí SHERON Českomoravského Poháru Rallye ani po této soutěži nezůstal kámen na kameni. Dosavadní lídr seriálu Jaroslav Orsák havaroval, Martina Kožmína trápila technika, do čela seriálu se tak spolehlivým výkonem posunul jeho předloňský vítěz Jiří Hendrich. Rozestupy na špici jsou ale velice malé a před posledními dvěma soutěžemi tak není zdaleka nic rozhodnuto. Situace se opět zdramatizovala i v jednotlivých objemových třídách.

 

Ve dvoulitrech Jan Halala už podruhé za sebou nedojel, v šestnáctistovkách nedokázal Václav Dunovský stoprocentně využít absence svého soupeře Matějovského a dojel až třetí, když jej porazily dva rychlé vozy Škoda Felicia Kit car. Jejich bitvu rozhodly potíže s převodovkou vozu Miroslava Březíka, z prvního velkého životního úspěchu se tak mohl radovat teprve osmnáctiletý David Tomek.

 

Co se týče nejslabší třídy soudobých vozů, ani tady neuspěl dosavadní lídr seriálu, když Čonkovu škodovku opět vyřadila ze hry technická závada. I tuto třídu ovládlo dravé mládí v podobě dvacetiletého Lukáše Veselého, v cíli se ale radoval i druhý Radek Majer. Majer společně s Veselým totiž svými výsledky dokázali Čonkův náskok na čele šampionátu zcela vymazat.

 

Rosická soutěž přinesla nádherné souboje a jen minimum havárií (vesměs bezbolestných), jedinou slabinou sportovní úrovně rosické soutěže tak byla slabá účast historických vozů, jejichž majitelé je zřejmě nestihli včas připravit. (PS: pozn red. - no slabostí by se našlo  i více ...)

 

Předposlední pokračování letošního ČMPR uvidí na přelomu září a října severomoravský Fulnek, další informace o SHERON Českomoravském Poháru Rallye naleznete tradičně na stránkách
www.cmpr.cz .

 

Pořadí v cíli I. Rallye New Balance Rosice 2005:

  1. A.Tlusťák – V.Dědic (Škoda Octavia WRC)        34min 31,8s
  2. L.Flídr – B.Ehl (Mitsubishi Lancer Evo 7)                                +0:56,0
  3. L.Otto – R.Ottová (Subaru Impreza WRX STi)                      +1:35,5
  4. J.Hendrich – D.Hendrich (Mitsubishi Lancer Evo 6     )           +1:54,4
  5. P.Trnovec – K.Kárník (Mitsubishi Lancer Evo 8)                   +2:09,7
  6. M.Kožmín – M.Talaváňa (Mitsubishi Lancer Evo 6)    +2:22,2
  7. T.Kurka – J.Müller (Mitsubishi Lancer Evo 7)             +2:59,3
  8. D.Tomek – V.Tomšů (Škoda Felicia Kit Car 1600)                +3:42,8

 

Karel Špaček,ČMPR Media


 
 
Fotogalerie:   Vyškov 2005 od Petra Bači

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose