Premiérová Rallye Fulnek už klepe na dveře. Za tři týdny 14.9.2005 15:35 - tisková zpráva
Už za tři týdny (o víkendu 30.9.-1.10.2005) se rozburácejí závodní motory ve městě J.A.Komenského, ve Fulneku. V současné době finišují všechny přípravy, celý organizační tým již poněkolikáté kontroluje všechny důležité body k úspěšnému zahájení a průběhu rallye.
Martin Marčík, koordinátor I.Rallye Fulnek k tomu dodává: „Veškerá povolení máme, malý problém nám nastal v minulém týdnu pouze u přejezdových tras. Na některých obecních i státních komunikacích totiž došlo k rozsáhlým opravá, a jejich převážná většina bude v době konání závodu řízená světelně či kyvadlově. Došli jsme proto k rychlému rozhodnutí tyto trasy změnit a od pondělka absolvujeme znovu náročný maratón po úřadech.
Nutno podotknout, že nám všude vycházejí vstříc a již zítra bychom měli mít v podstatě poslední razítko. Takže paknám zbývá už jen rychle předělat ZU a časový harmonogram tak, abychom je nejpozději do pátku mohli zveřejnit.“
I.Rallye Fulnek bude začínat již pátečním večerním prologem ve městě kolem jeho historických koloritů, v sobotu pak čekají na soutěžící dvě etapy po čtyřech rychlostních zkouškách. Ty se odehrávají se na pomezí Oderských vrchů, jedna z rychlostních zkoušek povede i turisticky atraktivním Spálovským mlýnem a jeho okolím. Nachází se zde slavný pramen léčivé vody, který podle pověsti vyléčil raněného vojáka za švédských válek.
Jezdci se podle sdělení organizátorů mohou těšit i na cca 4 km dlouhou šotolinu, doprovázenou několika skákacími horizonty.
Dalším přínosem pro diváky bude umístění centra soutěže přímo na náměstí ve Fulneku, kde mimo startovní rampy pod radnicí města bude v druhé polovině náměstí umístěná i servisní zóna. Tomu všemu bude dominovat Fulnecký zámek a památník J.A.Komenského.
Pan Marčík k I.Rallye Fulnek ještě dodává: „Tratě jsou velice technické s délkou od 10km výše, pro jezdce bude obzvlášť nezapomenutelná 3.RZ, kde se zhruba 2/3 zkoušky pojedou serpentýnami dolů i nahoru. Pouze část 1.RZ je rychlejší, i když s pěknými horizonty, jinak jsou ale tratě velice technické, vesměs vedoucí lesy a po úzkých cestách. Jsme velice překvapeni z nadšení místních občanů, nabízejících se ke spolupráci.
Už teď bychom mohli obsadit každou RZ třemi hasičskými vozy, což tak posléze pro bezpečnost posádek i učiníme. Chceme, aby se u nás jezdci cítili dobře a vzhledem k tomu, že SHERON ČMPR nemá zatím jasné lídry ani ve skupinách, tak si hlavně přejeme, aby aby souboj jednotlivců byl hlavně o jejich dovednosti a umění za volantem.“
Doplňme ještě, že veškeré důležité informace budou postupně k dispozici v informacích o soutěži na stránkách www.cmpr.cz ČMPR Media
|