www.car.cz
 

O titulech mistrů Evropy se rozhodovalo v chorvatském Buzetu. Dan Michl vyhrál
     20.9.2005 22:00 - tisková zpráva


Poslední závod sezóny 2005 v ME závodech moderních automobilů do vrchu se jel o víkendu 17. - 18. září poblíž starobylého chorvatského města Buzetu, který leží nedaleko slovinských hranic.

 

Na pětikilometrovou trať se vydalo 134 závodníků z celkem 12 evropských zemí, kteří se měli podělit o body ze závodů Mistrovství Evropy jak moderních, tak historických automobilů do vrchu, dále Mistrovství Zóny střední Evropy, Evropského poháru, Mistrovství Chorvatska, chorvatského Škoda Fabia Kupu, Focus Kupu a Oktal Pharma Škoda Octavia Kupu.

 

Počasí se o tomto víkendu skutečně vyřádilo, jako by chtělo ještě naposledy vyzkoušet jezdce a jejich připravenost na změny podmínek: pršelo, svítilo slunce, foukalo, objevila se bouřka, trať byla při trénincích spíše suchá, v první závodní jízdě lilo jako z konve, v druhé jízdě již méně..

 

Dan Michl s dvoulitrovou Škodou Octavií zajel vynikající závod: v první závodní jízdě, která se jela na vodě, byl v absolutním pořadí ME na šestém místě za Otakarem Krámským a nechal za sebou dokonce dvě Oselly ze skupiny CN. Svoje vítězství ve skupině A potvrdil ve druhé jízdě, kdy se nejelo za tak silného deště, a výkon silných vozů skupiny CN tedy mohl vyniknout naplno, ale sedmé místo v abolutním pořadí závodu už mu zůstalo.

 

Výborný výsledek z tohoto posledního závodu Dana Michla posunul na celkově šesté místo v letošním Mistrovství Evropy cestovních automobilů do vrchu.

 

Mistrem Evropy pro rok 2005 v závodech automobilů do vrchu v kategorii I, tj. moderních cestovních vozů, se nakonec stal německý závodník Jorg Weidinger s BMW M3 skupiny N+3000, vítězem kategorie II je Simone Faggioli s Osselou 21 S, který na mistrovský titul dosáhl vítězstvím v posledním závodě sezóny.

 

Absolutní pořadí v ME (moderní automobily), Buzet:

 

  1. Simone Faggioli - ITA - Osella 21 S- CN-2000 - 5.23.052
  2. Giulio Regosa - ITA - Osella PA 20S-Ateneo - CN-3000 - 5.34.442
  3. Fausto Bormolini - ITA -Osella PA 20S - CN-3000 - 5.43.628
  4. Leonardo Isolani - ITA - Ferrari 360 - GT+3000 - 5.57.563
  5. Adriano Zerla - ITA - Osella 21 S - CN-2000 - 5.58.978
  6. Otakar Krámský - CZ - Osella BMW K-05 - CN-3000 - 5,59.187
  7. Dan Michl - CZ - Škoda Octavia Kit Car - A-2000 - 6.02.720
  8. Christian Merli - ITA - Osella PA 20S - CN-3000 - 6.13.348
  9. Jörg Weidinger - D - BMW M3 - N+3000 - 6.14.432
  10. Peter Jureňa - SK - Mitsubishi Lancer Evo VII - N+3000 - 6.15.482

Pořadí sk. A v ME, Buzet:

  1. Dan Michl - CZ - Škoda Octavia Kit Car - A-2000 - 6.02.720
  2. Jaromír Malý - CZ - Ford Escort Kit Car - A-2000 - 6.16.322
  3. Vladimír Liška - CZ - BMW M3 - A+3000 - 6.21.654
  4. Laszló Hernadi - H - BMW M3 - A+3000 - 6.28.878
  5. Robert Bradarić - HT - BMW M3 - A+3000 - 6.30.618
  6. Nedjeljko Poslončec - HR - Peugeot 306 - A-2000 - 6.36.695
  7. Marin Galić - HR - Renault Clio - A-1600 - 6.38.104
  8. Mladen Žulić - HR - Škoda Octavia - A-2000 - 6.39.613
  9. Juraj Šebalj - HR - Citroën C2 Super 1600 - A-1600 - 6.41.726
  10. Alen Peruč - HR - Peugeot 306 - A-2000 - 6.44.479

 

 

 

Tisková zpráva Michl Motorsport


 
 
Fotogalerie:   Ecce Homo, MČR září 2005 od Ondry Koubka

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose