Šumavští pořadatelé Vltavy totálně selhali hned dvakrát. V protisměru traktor a tatra!!! NEUVÉŘITELNÉ! 6.10.2005 11:13 - Pavel Jelínek
Ještě jednou se vracíme k víkendové Rallye Vltava 2005 a především ke dvěma velmi vážným a zarážejícím incidentům, které její pořadatelé připustili. Nebyla to totiž pouze posádka Jiřího Hlouška se Škodou 110, která v nemalé rychlosti na uzavřeném úseku narazila do protijedoucího traktoru.
Pořadatelé se totiž nepoučili a nezvládli situaci ani na dalším sobotním úseku, kde z boční cesty zase vyjela nákladní tatra proti našemu kolegovi fotografovi Jaroslavu Štauberovi, který závodí s historickým BMW.
"Škodovka narazila na závaží traktoru v přední části. Posádka byla ošetřena v nemocnici, snad je vše bez vážnějších zdravotních komplikací. Ale to, co se stalo na strážovské RZtě je naprosto bezprecedentní událost, která se týká nás všech, kteří rallye jezdíme.
Mně osobně to vlastně minulo jen o jednu minutu (startovali jsme před Hlouškem), ale to co se stalo, se týká nás úplně všech a nesmíme nechat věc vyšumět," říká šokovaný kolega a pokračuje na téma jeho vlastního setkání s tatrou o pár desítek minut později: "Tatra vyjela z boční cesty, kde zjevně nikdo nestál a my ji potkali za zátočinou. Naštěstí jsme měli o dost menší rychlost a poměrně v pohodě jsme se náklaďáku vyhnuli. Ale přiznám se, že od tohoto okamžiku jsme měl po závodech."
Záležitost je o to smutnější, že soudruzi ze Šumavy, kteří akci pořádali, nejsou schopni odpovědět a k případu se vyjádřit. Na sobotní email za téměř týden neodpověděli !
Ono uvedené druhé nečekané setkání tedy proběhlo bez zlomených končetin a bez krve. Jenže co posádka, která jela za Štauberem....?!!! Varoval ji někdo a zabránil řidiči tatry v jejím ohrožování ?? Nehledě na to, že oba bezohlední a nebezpeční řidiči by měli putovat na vyšetření............
Je to prostě neuvěřitelné, co parta jinak velmi zkušených pořadatelů letos připustila. Je to spíš přímo šokující!! Ale parta z FAS bohužel také mlčí. Asi se jim to zdá normální. Asi totiž nemají žádné kamarády, kteří by mohli šumavské staré struktury nahradit - jako to třeba FAS operativně udělal v případě Bohemie......
Je neuvěřitené, že šumavští pořadatelé patří mezi ty zcela nejzkušenější u nás. Za jejich nedávné selhání při Šumavě jim ještě v témže roce FAS udělil vyznamenání. Co jim udělí letos - za Vltavu ?
Konečné výsledky - Vltava 2005:
1. Alber – Spannbauer (Porsche 911) 55:30 2. Tenkl – Šubrt (Opel Kadett C) + 0:07 3. Tichý – Horák (Opel Kadett C) + 1:03 4. Hrubý – Štancl (BMW 2002 Ti) + 1:30 5. Sum – Jirátko Aleš (BMW 2002 Ti) + 2:30 6. Hinderer - Vojíková (Austin Healey MK II 3000) + 3:31 7. Wigren - Hägeman (Porsche 911) + 4:17 8. Pekkala - Rosbergová (Jaguar E-Type) + 4:18 9. Vojík – Musil (Austin Mini Cooper S 970) + 6:25 10. Štauber – Ševčík (BMW 2002 Ti) + 7:27 11. Anattalainen – Valo (Ford Consul Cortina) + 10:54 12. Hostaš – Hořejší (Škoda 1000 MB) + 11:50 13. Liška – Lucák (Škoda 1000 MB) + 12:09 14. Kroupar-Jelínek (Lancia Fulvia 1,3 S Coupé) + 23:54 15. Dufek – Dufek (Škoda 120 S) + 25:44
|