|
JARNÍ TRUMFY ZNAČKY CITROËN - jsou hned tři tisková zpráva
NOVÝ JUMPY, C2 ENTREPRISE A BERLINGO XTR:
Praha, 22. března 2004 – Jaro ve stylu Citroën přináší tři zajímavé novinky. CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o. v březnu 2004 představí facelift oblíbeného modelu Jumpy, který tradiční nabídku dodávkových verzí a polo kombi N1 rozšíří o čistě osobní minivan pro 8 až 9 cestujících. Nová užitková verze modelu C2 nahradí v paletě užitkových vozů Citroën úspěšné Saxo Entreprise. A do třetice – zákazníkům, kteří potřebují praktický osobní vůz se zvýšenou průchodnosti terénem, je určeno nové Berlingo XTR se samosvornou uzávěrkou diferenciálu.
NOVÝ JUMPY: VŠEUMĚL V NOVÉM HÁVU
Prodej modelu Jumpy na českém trhu se v roce 2003 oproti předcházejícímu roku téměř zdvojnásobil. Nová generace této úspěšné modelové řady jistě i nadále dokáže přesvědčit stále rostoucí počet zákazníků o svých četných kvalitách. Základní struktura modelové řady nadále zahrnuje dvě nejoblíbenější varianty – uzavřenou dodávku pro přepravu zboží a polokombi FlexiVan pro současnou přepravu osob a nákladu. Nabídka nového Jumpyho však byla rozšířena i o ryze osobní devítimístnou verzi Combi Comfort. Zákazník si nyní může vybrat ze tří vznětových motorů spojujících výkon, úspornost i šetrnost k životnímu prostředí. Základní motor 1.9 D o maximálním výkonu 51 kW (71 k) je vhodný pro dopravce na dlouhých cestách, kterým záleží především na dokonalé spolehlivosti vozidla i a kontrolu výdajů spojených s jeho provozem. Silné motory 2.0 HDi s výkony 70 kW (95 k) a 80 kW (110 k) poskytují robustní výkon pro častou přepravu na hranici užitečné hmotnosti vozidla a novému Jumpy propůjčují dynamické vlastnosti bez ohledu na zatížení.
C2 ENTREPRISE: MALÝ VELKÝ POMOCNÍK
Úspěšný model Citroën Saxo Entreprise se do paměti zákazníků zapsal příznivým poměrem mezi užitnou hodnotou a pořizovacími náklady, hospodárností provozu i vysokou mírou cestovního pohodlí. Štafetu Saxa v nabídce užitkových vozů značky Citroën nyní přebírá užitková verze modelu C2 nabízená pod zavedeným obchodním názvem Entreprise. Nákladový prostor C2 Entreprise s objemem až 840 dm3 je zcela rovný a zakončen vysokou dělicí přepážkou. Užitečná hmotnost se pohybuje mezi 394 a 408 kg dle motoru - zákazník má na výběr mezi osvědčeným zážehovým motorem 1.1i (44 kW / 61 k) a mimořádně úsporným dieselem 1.4 HDi (50 kW / 70 k). Užitková verze C2 přebírá dynamický styl osobního automobilu, jízdní kvality i přednosti co se pohodlí a bezpečnosti týká. Samozřejmostí jsou pro něj variabilní posilovač řízení, palubní počítač, centrální zamykání nebo čelní airbagy. Model C2 Entreprise je vybaven systémem automatického zamykání dveří a víka nákladového prostoru za jízdy, což přispívá k vyšší bezpečnosti provozu především ve městském prostředí. Citroën C2 Entreprise se jistě bude těšit zájmu především ze strany drobných podnikatelů, přestože nalezne uplatnění i jako pohotovostní automobil ve vozovém parku velkých společností.
BERLINGO XTR: PO VŠECH CESTÁCH, BEZ OMEZENÍ
Mezi specifická přání klientů patří poptávka po verzi modelu Berlingo se zvýšenou průchodností náročnějším terénem, pro použití například v horských oblastech. Odpovědí Citroënu je uvedení specifického modelu XTR se samosvornou uzávěrkou diferenciálu. Vnějším vzhledem se Berlingo XTR odlišuje od „běžných“ verzí na první pohled. Připomíná klasické sportovně užitkové vozy (SUV) – především světlou výškou zvýšenou o 30 mm, rozšířenou maskou chladiče a výrazným plechovým krytem pod motorem. Tyto praktické a současně elegantní úpravy chrání spolu podvozek vozidla před poškozením při průjezdu bahnitým nebo kamenitým terénem.
Nová verze Berlinga nabídne netušené možnosti pro aktivní prožití volného času i rozšířenou funkčnost pro profesionální využití. Tomu odpovídá i výbava, která již ve standardu nabídne posuvné dveře na levé i pravé straně, přední mlhové světlomety nebo výškově nastavitelný volant potažený kůží. Zákazník bude moci zvolit mezi zážehovým motorem 1.6i 16V (80 kW / 110 k) nebo oblíbeným dieselem 2.0 HDi (66 kW / 90 k).
Citroën je součástí francouzské skupiny PSA Peugeot Citroën.
Ing. Martina Bedrnová tisk info
|
|