S prodejem Buggyr není kam spěchat. Je to ale hozená rukavice 2.11.2005 22:25 - tisková zpráva
Jak jsme již upozornili minulý týden, hned trojice jezdců – Belgičan Jean Piere Blaise a Angličané Oliver s Garrettem- projevila po skončení posledního závodu letošní sezóny zájem o závodní speciály Buggyra. Zakladatel týmu a vlivný konzultant Martin Koloc podobný zájem vítá, nicméně …
„Buggyra je projekt, na kterém pracuje tým lidí usilovně několik let. A takto je nutno k němu přistupovat. Naše filozofie je postavena na vlastním vývoji, děláme kusovou výrobu a vybíráme si jezdce, kteří budou na Buggyrách jezdit. Gerd s Davidem nasadili letos laťku hodně vysoko, nemáme zájem, aby naše auta jezdila kolem desátého místa,“ řekl Koloc s tím, že se zatím odmítá vyjádřit k jednotlivým pilotům.
„Znám velmi dobře Rosse Garretta, kterému poskytujeme servis delší dobu. Velmi dobrý jezdec. Stuart Oliver je mistrem Evropy 2004 , takže není o čem diskutovat. Z tohoto úhlu pohledu se jeví jako jistá neznámá Jean-Piere Blaise. Na druhé straně s loňským modelem nejel v Belgii vůbec špatně.“
Své pak musí k celé záležitosti říci především technický ředitel týmu Mario Kress. Je sice pravda, že v případě stavby pěti závodních speciálů by se stalo Buggyra Technology Centrum vůbec největším dodavatelem vozů do seriálu EP, na druhé straně je otázkou, jak by se s podobnou porcí vypořádal současný kádr inženýrů a mechaniků.
„Mám rád výzvy a pět Buggyr na okruhu představuje hozenou rukavici, nicméně musím souhlasit s Martinem,“prohlásil Kress. „Špičkové mechaniky, bez kterých si tuto práci nelze představit, nenajdete na pracáku, stejně tak je tomu s inženýry. Principiálně se stavbě nových vozů ale nebráníme, kvůli tomu také firma vznikla. S případnými potenciálními zájemci je ovšem nutno předem precizně doladit veškeré podmínky. Zvláště pak, co se servisu týče. Asi nemá cenu dodávat, že čím dříve, tím lépe.“
Buggyra
|