Uzávěrka Ve stopě Valašské zimy 2006 se rychle blíží 23.11.2005 15:13 - Pavel Jelínek
Pojede se tradičně v sobotu 28. ledna 2006 v okolí Vizovic. Bude sníh a led ??
XXXI. Ve stopě Valašské zimy 2006 swiss replica watches
Sobota 28. ledna 2006 Vizovice
Pořadatel : AVZO technických sportů a činností ZO Vizovice, 763 12 Vizovice
Stručně: 26. listopadu 2005 uzávěrka přihlášek do 5. prosince 2005 rozeslání potvrzení přihlášek do 15. prosince 2005 zaplacení vkladu na základě přijetí 27. ledna 2006 16.oo – 20.oo hod administrativní a technická přej. 1.část 28. ledna 2006 5.oo -- 7.oo administrativní a technická přej. 2.část 7,45 oficiální zahájení a rozprava, uzavření tratě 8,30 start 1.vozidla
cca 1 hodinu po dojezdu poslední posádky předběžné výsledky 18.oo hod. slavnostní vyhlášení a předání cen
ZVLÁŠTNÍ USTANOVENÍ XXXI. ročníku motoristické soutěže "Ve stopě Valašské zimy"
A) DATUM A MÍSTO KONÁNÍ Sobota 28.ledna 2006, Vizovice
B) POŘADATEL AVZO technických sportů a činností, ZO Vizovice, 763 12 Vizovice
C) ŘEDITELSTVÍ Pracovní ředitelství: Ředitel závodu: Antonín Cekota Zástupce ředitele: Josef Sláčik Pokladník: Dagmar Cekotová Hlavní pořadatel: Pavel Tománek Vedoucí tratě: Ing. Lubomír Kozmík Hlavní časoměřič: Hana Hlobilová Propagace: Josef Sláčik Mediální poradce: Ladislav Koželuha Vedoucí lékař: MUDr. Jan Šimek Vedoucí spojení: Miloslav Mikulčík Vedoucí parkoviště: Lubor Sláčik Administrativní přej.: Milena Pavlíčková Technická přejímka: Lubor Sláčik Výpočetní středisko: Ing.Stanislav Urban Vedoucí SZ: Vedoucí SZ 1 - Barák: Josef Zicha Vedoucí SZ 2 - Raková Jan Polášek, Jan Štalmach Vedoucí SZ 3 - Škola Hana Doleželová Vedoucí SZ 4 -
D) ČASOVÝ HARMONOGRAM 26.listopadu 2005 uzávěrka přihlášek do 5.prosince 2005 rozeslání potvrzení přihlášek do 15.prosince 2005 zaplacení vkladu na základě přijetí 27. ledna 2006 16.oo - 20.oo hod. administrativní a technická přej. 1.část 28. ledna 2006 5.oo -- 7.oo administrativní a technická přej. 2.část 7,45 oficiální zahájení a rozprava, uzavření tratě 8,30 start 1.vozidla …….. předpokládaný dojezd 1.vozu cca 1 hodinu po dojezdu poslední posádky předběžné výsledky 18.oo hod. slavnostní vyhlášení a předání cen
E) CHARAKTERISTIKA TRATI Celková délka tratě: z toho 8 měřených slalomových zkoušek: povrch: asfalt, místy rozbitý slalomové zkoušky: č. 1 Vizovice - Loučka 3,2 km č. 2 Vizovice - Raková - Zádveřice 8,8 km č. 3 Vizovice - škola 0,3 km č. 4 ………… …. km
F) DŮLEŽITÁ MÍSTA ŘEDITELSTVÍ - Vizovice, Sokolovna, 27.ledna 2006 15,oo-21,oo a 28.ledna 2006 6,oo-19,oo hod. OFICIÁLNÍ INFORMAČNÍ TABULE - Vizovice, Sokolovna, vestibul ADMINISTRATIVNÍ PŘEJÍMKA - Vizovice, Sokolovna, velký sál TECHNICKÁ PŘEJÍMKA - Vizovice, Tyršova ul., (za Sokolovnou) STRAVOVÁNÍ - Vizovice, restaurace Sokolovna
G) INFORMACE pro média ředitelství Vizovice, Sokolovna 28.ledna 2006 8,oo - 19,oo hod.
H) VŠEOBECNÉ PODMÍNKY a) Definice Jízda zručnosti se zaměřením na zvládání vozidla ve ztížených zimních podmínkách. b) Značení/značky Kužely z pružného materiálu o výšce 50 cm příp. pneumatiky. Nalevo od vozidla budou modré, napravo červené. Použití žluté vlajky je definováno následovně: vyvěšená žlutá vlajka = pozor, překážka na trati. Žlutá vlajka neznamená ukončení soutěže! c) Trať a retardéry Retardéry jsou tvořeny třemi kužely nebo pneumatikami tak, jak jsou popsány výše. Odstup mezi retardéry nesmí být menší než 10 m a maximální vzdálenost není stanovena. K seznámení slouží obhlídka tratě. Retardéry budou rozmístěny těsně před startem do první jízdy. Pořadatel neorganizuje žádné přípravné ani seznamovací jízdy. Jízda ve slalomové zkoušce v protisměru se trestá vyloučením. Posádky jsou povinny dodržovat pravidla silničního provozu, zvlášť pečlivě mimo trať slalomových zkoušek, což bude kontrolováno jak ze strany pořadatele tak i Policie ČR. d) Vypsané třídy skup.A (vozy s náhonem na všechna kola) skup.B (vozy s náhonem na přední kola) skup.C (vozy s náhonem na zadní kola) Dále budou vyhlášeny a ceny obdrží: - vítězná posádka v absolutním pořadí - žena za volantem (řidič žena, spolujezdec muž nebo žena). - senior (nejstarší účastník soutěže)
e) Vozidla a posádka Vozidla musí být seriově vyrobená a mít platné OTP, STK, uzavřené a zaplacené zákonné pojištění. Řidič musí mít platný ŘP příslušné skupiny. Každý jezdec obdrží od pořadatele dvě startovní čísla s reklamou, která umístí na pravou a levou stranu vozidla. Je zakázáno použití pneumatik s hřeby. Vozidlo s těmito pneumatikami nebude převzato, nebude vrácen vklad a v případě zjištění pneumatik s hřeby během soutěže bude posádka okamžitě vyloučena. V případě dostatečné vrstvy sněhu je povoleno použití sněhových řetězů. Posádka každého vozidla musí být tvořena dvěma osobami staršími 18-ti let. Posádka má povinnost používat současný typ motoristické ochranné přílby. Přilby je posádka povinna použít v přípravných jízdách i ve vlastní soutěži. Při technické přejímce bude kladen zvláštní důraz na stav vhodných pneumatik a hloubku dezénu . Pořadatel doporučuje použití pneumatik se zimním vzorkem a s dostatečnou hloubkou dezénu. f) Měření času Bude provedeno s přesností na 1 sekundu. Výchozím časem do další etapy je startovní čas do slalomové zkoušky. POZOR ! Rozhodující je jízdní doba uvedená v jízdním výkazu ! g) Organizace soutěže Start je pevný s motorem v chodu. Opakování startu není povoleno. Startovní pořadí určuje pořadatel. Tréninkové jízdy nejsou pořadatelem organizovány. Trať soutěže je stanovena dle itineráře, který bude předán soutěžícím při přejímce. Bude zřízena jedna servisní zóna před firmou R.Jelínek ve Vizovicích. Do cíle soutěže (ČK ….) je povolen předčasný příjezd. h) Stravování Je zajištěno v prostorách Sokolovny. Posádka obdrží při administrativní přejímce v rámci startovného 2 kupony na stravu v hodnotě á 50,-Kč. Pořadatel nezajišťuje ubytování. i) Přihlášky, vklady a pojištění Uzávěrka přihlášek je 26.listopadu 2005. Každá posádka musí včas podat řádně vyplněnou přihlášku a na výzvu pořadatele zaplatit vklad. Vklad 2000,-Kč je splatný až na základě potvrzení přihlášky zaslaného pořadatelem. Vklad pak musí být zaslán nejpozději 17.prosince 2005, jinak je přihláška neplatná. V případě nepřijetí posádky ze strany pořadatele nebo neúčasti omluvené písemně do 15.ledna 2006 bude vklad vrácen v plné výši. V případě omluvy do plánovaného ukončení administrativní přejímky bude vráceno 90%. V případě neomluvené neúčasti nebo pozdní omluvy nebude vklad vrácen. Podáním přihlášky nevzniká žádný nárok na přijetí. Záměna posádky bez souhlasu pořadatele není možná. Pokud se posádka nemůže zúčastnit, bude jí vrácen vklad dle výše uvedených podmínek a číslo bude přiděleno náhradní posádce dle rozhodnutí pořadatele. Vozidlo musí mít v den konání soutěže platné OTP, STK a "Doklad o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla" (zákonné poj.). Členové posádky souhlasí se sdělením rodného čísla pořadateli. Posádka musí při technické přejímce předložit současný typ motoristických přileb, které bude při soutěži používat. Každý jezdec jede na své vlastní nebezpečí a je v jeho vlastním zájmu sjednat si havarijní pojištění. Osobní úrazové pojištění v ceně cca 180,-Kč na osobu uzavře posádka povinně u administrativní přejímky. Bez tohoto pojištění nebude posádka převzata. Posádka podáním přihlášky prohlašuje a souhlasí s tím, že se soutěže účastní na vlastní nebezpečí a že se bude řídit zněním ZÚ a PÚ. Adresa pro zasílání přihlášek: Dagmar Cekotová, tř.Tomáše Bati 57/3224, 760 01 Zlín j) Hodnocení a penalizace Penalizace se provádí v hodinách, minutách a sekundách. Konečná klasifikace bude stanovena součtem časů ze slalomových zkoušek, penalizací z jednotlivých spojovacích úseků a všech dalších penalizací vyjádřených v čase. V případě rovnosti bude vyhlášen vítězem ten, kdo dosáhl lepšího výsledku v první měřené slalomové zkoušce. Jestliže se ani tím o pořadí nerozhodne, budou se postupně brát v úvahu výsledky z 2.,3. a další měřené slalomové zkoušky. Toto pravidlo pro pořadí platí v průběhu celé soutěže. k) Časové kontroly V časových kontrolách komisaři stanoviště zaznamenávají do jízdního výkazu čas, ve kterém jim posádka výkaz předala. Vozidla budou startovat v minutových intervalech. Každý rozdíl mezi skutečným a ideálním časem bude penalizován takto: a) pozdní příjezd + 10 sec. za každou i započatou minutu b) předčasný příjezd + 10 sec. za každou i započatou minutu Komisař rozhoduje o chybných startech a penalizačních časech takto: a) předčasný start - penalizace 20 sekund b) dotyk (posunutí) kužele = + 3 sekundy c) přejetí nebo objetí kužele = + 15 sekund Předčasný příjezd do ČK …. (cíl soutěže) je povolen. Je povoleno maximální zdržení 30 minut v soutěži celkem. Při překročení limitu bude posádka vyloučena.
l) Administrativní a technická přejímka Posádka je povinna dostavit se k technické přejímce v předepsaném čase a ihned po ní k administrativní přejímce (pokud je už neabsolvovala v pátek 27.1.). Při zpoždění větším než 10 minut bude posádka zatížena 10 sec., zpoždění větší než 30 minut bude považováno za neomluvenou neúčast v soutěži. Předepsanými doklady jsou OTP, ŘP, "Doklad o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla" (zákonné pojištění) a potvrzení přihlášky. Vozidlo musí mít v den konání soutěže platné OTP, STK a "Doklad o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla". K TP se posádka dostaví s vozidlem opatřeným SPZ nebo RZ s platnou známkou STK, zároveň předloží OTP a současný typ motoristických přileb, které bude při soutěži používat.. Členové posádky souhlasí se sdělením rodného čísla pořadateli. m) Protesty Případné protesty se podávají písemně u ředitele soutěže společně s vkladem 500,-Kč nejpozději do 30-ti minut po vyvěšení výsledků. n) Ceny skup.A 1.- 3.místo věnce a věcná cena skup.B 1.- 3.místo věnce a věcná cena skup.C 1.- 3.místo věnce a věcná cena absolutní vítěz věcná cena žena za volantem věcná cena senior věnec a věcná cena
CH) ZÁVĚREČNÉ USTANOVENÍ Soutěž je pořádána podle těchto zvláštních ustanovení a případných prováděcích ustanovení.
Ve Vizovicích dne 15.října 2005
Antonín Cekota Josef Sláčik ředitel soutěže zástupce ředitele
|