Volkswagen je opět evropskou „jedničkou“ 29.12.2005 21:05 - tisková zpráva
Praha, 28. prosince 2005 - Pozici bestselleru značky si drží model Golf
Rok 2005 vynesl automobilku Volkswagen zpátky do role lídra evropského automobilového trhu – v období od ledna do listopadu zaznamenala Evropská automobilová asociace ACEA 1,416 milionů nových registrací automobilů značky Volkswagen. „To je tolik, že konkurence nás v posledním měsíci roku 2005 už nemůže předběhnout,“ říká Dr. Wolfgang Bernhard, předseda představenstva značky Volkswagen. „Volkswagen je dynamicky se rozvíjející značkou, která sklízí zasloužené ovoce své mohutné modelové ofenzívy. A tento pozitivní trend bude pokračovat i v roce 2006!“
Jednoznačně nejúspěšnějším modelem značky Volkswagen je Golf – těchto vozů se od ledna do konce října v Evropě prodalo téměř půl milionu. „Golf letos nabral otáčky a nechal konkurenty daleko za sebou,“ zdůraznil Dr. Bernhard. „Úspěch Golfu Plus dokládá, že inovativní koncepce našich konstruktérů dokážou podpořit náš růst i v těch nejkonkurenčnějších segmentech.“
V roce 2005 Volkswagen uvedl celou řadu dalších modelů, které se dokázaly rychle prosadit na automobilovém trhu. Vedle Golfu Plus vyjelo i nové Polo, Fox, Passat a Passat Variant, modernizovaný New Beetle a New Beetle Cabrio, nová Jetta a Golf R32. Kromě toho Volkswagen na podzimním autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem předvedl nový kupé-kabriolet Eos a na autosalonu v Tokiu sklidila úspěch studie EcoRacer.
„Naši nabídku dnes tvoří velmi „mladé“ modely,“ říká Dr. Bernhard. „I přes jejich nesporné prodejní úspěchy ale nezůstáváme sedět s rukama v klíně! Pro rok 2006 máme připravenu řadu mimořádně zajímavých novinek, které potvrzují, že Volkswagen dokáže navrhovat, vyrábět a za výhodné ceny nabízet modely, jež se dokonale trefují do vkusu a požadavků zákazníků.“
PR
|