Mezinárodní fotbalové partnerství pneumatikářů z Otrokovic pokračuje      6.2.2006 22:06 - tisková zpráva
 
 
 Mezinárodní fotbalové partnerství pokračuje: Continental AG – Oficiální Partner   UEFA EURO 2008TM 
 
Koncern Continental AG se stal Oficiálním Partnerem evropského fotbalového šampionátu UEFA EURO 2008TM, které se bude v Rakousku a Švýcarsku hrát od 7. do 29. června 2008.  
"Nejvyšší úroveň partnerství nám umožňuje využívat fotbal jako centrální komunikační platformu pro prémiovou značku pneumatik Continental. Prvním propojením značky Continental s fotbalem na této úrovni je Oficiální Partnerství Mistrovství světa ve fotbale FIFA 2006“,  vysvětlil Manfred Wennemer, předseda výkonného výboru koncernu  Continental AG.  
"Díky dosavadním pozitivním  zkušenostem s Oficiálním Partnerstvím MS ve fotbale FIFA 2006 (které bylo uzavřeno na začátku roku 2003) a dřívější dobrou zkušeností s UEFA Champions League (od 1995 do 2000) cítíme, že prostřednictvím fotbalu můžeme dosáhnout našich hlavních marketingových cílů." 
Continental jako oficiální partner UEFA EURO 2008™ zakoupil i přenosová práva na živé přenosy utkání tohoto šampionátu.  Kombinace přenosových práv a práv na pořádání eventů – včetně speciálních programů a lístků pro hosty na UEFA EURO 2008™ – zajistí maximální využití jedné z nejvýznamnějších fotbalových událostí světa.  
 "Jsme potěšeni partnerstvím s koncernem Continental AG, který je s fotbalem velmi úzce propojen. Věříme, že zájem médií  i sportovní veřejnosti o UEFA EURO 2008TM předčí extrémně úspěšný evropský šampionát UEFA EURO 2004TM v Portugalsku. Vítáme proto do našeho týmu Continental a těšíme se na naši budoucí spolupráci,“, řekl k novému partnerství Lars-Christer Olsson, šéf UEFA.  
Koncern Continental AG, mezinárodní dodavatel automobilových součástí, chce podle Manfreda Wennemera tímto partnerstvím podpořit dosažení především následujících marketingových cílů:  
- mezinárodní zvýšení  brand awareness  prémiové značky pneumatik Continental 
 - doplnění image této značky o emocionální podtext 
 - jednoznačné odlišení exkluzivních produktů značky Continental od konkurence 
 - vytvoření mnohem užších vztahů se zákazníky značky Continental
  
  
  
Okamžitě po skončení Mistrovství světa ve fotbale FIFA 2006  bude komunikace prémiové značky  pneumatik Continental zaměřena na partnerství dalšího fotbalového svátku - UEFA EURO 2008TM. Samozřejmě, Continental opět připravuje mnoho aktivit na podporu prodeje, které umožní obchodním partnerům i zákazníkům vyhrát lístky  a zúčastnit se  EURO 2008.  Aktuální informace o aktivitách spojených s UEFA EURO 2008TM budou k dispozici i na speciálních webových stránkách pro fanoušky fotbalu i značky Continental www.ContiSoccerWorld.com.  
 Koncern Continental je předním dodavatelem brzdových systémů, komponentů podvozků, elektronického zařízení vozidel, pneumatik a technických elastomerů. Společnost v roce 2004 dosáhla obratu 12,6 miliard eur a v současné době po celém světě zaměstnává přibližně 81.000 lidí. 
  
Continental je oficiálním partnerem Mistrovství světa ve fotbale FIFA 2006TM, které se bude konat v Německu. Další informace najdete na adrese www.conti-online.com a www.ContiFanWorld.com. 
Otrokovice, únor 2006  
  
Barum Continental spol. s r.o.  
Divize marketing    
				 |