2005: Nový rekord programu prodeje ojetých vozů „auto-plus“ 10.2.2006 13:20 - tisková zpráva
2005: Nový rekord programu „auto-plus“ · 11 476 prodaných vozů, meziroční nárůst o 14,6 % · „auto-plus“ – druhý nejsilnější prodejce ojetých vozů · Více než milion návštěvníků stránek www.auto-plus.cz
Praha, 9. února 2006 - Prodeje kvalitních ojetých vozů v programu „auto-plus“, který zavedl dovozce automobilů Audi, SEAT a Volkswagen v roce 2001 rok od roku stoupají a v loňském roce bylo dosaženo nového rekordu: Celkem 11 476 vloni prodaných automobilů znamená proti roku 2004 nárůst o 1459 vozů, tedy o celých 14,6 %. Tento výsledek dělá z programu „auto-plus“ absolutní jedničku mezi podobnými programy ostatních importérů a druhý nejsilnější subjekt v České republice na poli prodeje ojetých vozů vůbec.
„Dosažený výsledek potvrzuje důležitost obchodu s ojetými vozy v rámci dealerství našich značek,“ říká Ing. Petr Táborský, vedoucí programu „auto-plus. „ S rostoucí životní úrovní a ,automobilovou vyspělostí‘ obyvatel ČR je kladen čím dál tím větší důraz na kvalitu vozidel a nabízených služeb, kterou naši prodejci nabízejí. Jinými slovy: těch napálených zákazníků v různých autobazarech už bylo dost.“
Do programu „auto-plus“ jsou zařazovány nejen ojeté vozy koncernu Volkswagen, ale i ostatních výrobců. Ze značek koncernu Volkswagen se vloni nejvíce prodávaly vozy Škoda (5910 vozů) osobní a užitkové vozy Volkswagen (2329 vozů), SEAT (634 vozů) a Audi (576 vozů). Automobilů ostatních značek se prodalo celkem 2027. „Nabízený sortiment je dán tím, že většina našich prodejců zastupuje i značku Škoda a zároveň samozřejmě, že naši prodejci vykupují protiúčtem i nekoncernové vozy,“ vysvětluje vedoucí programu „auto-plus“.
Zákazníci na programu „auto-plus“ také oceňují vedle nabídky více než 2300 ojetých vozů také hustou síť prodejců rozmístěných po celé České republice. „V současné době máme 40 smluvních partnerů z řad prodejců Audi, SEAT a Volkswagen, jejich počet ale ještě zvýšíme,“ naznačuje plány pro rok 2006 Petr Táborský.
„Výkladní skříní“ a pýchou programu „auto-plus“ jsou jeho internetové stránky www.auto-plus.cz, jejichž návštěvnost pozoruhodně roste – zatímco v roce 2002 je shlédlo 234 519 návštěvníků, vloni jich už bylo více než milion - přesně 1 055 126!
„Meziroční zvýšení návštěvnosti našich stránek o více než 42 % je unikátním výsledkem, další nárůst by měl přinést plánovaný redesign a rozšíření funkcionalit stánek www.auto-plus.cz,“
A co víc, celková kvalita stránek www.auto-plus.cz byla oceněna titulem nejefektivnějšího internetového řešení IEA 2005v kategorii maloobchodu, na což jsme patřičně hrdí.“ uzavírá Ing. Petr Táborský, vedoucí programu „auto-plus“
PR
|