Poslední zkouškou Toma Mikšovského na MS byl test v Cartageně 18.2.2006 23:28 - tisková zpráva
Poslední zkouškou před startem letošního mistrovství světa Supersport bylo pro Tomáše Mikšovského testování ve španělské Cartageně.
Motocyklový závodník Tomáš Mikšovský absolvoval v první polovině února testování se svým týmem Intermoto Czech Klaffi. Toto testování bylo situované na španělský okruh Cartagena, kde se Tommy také sešel se svými týmovými kolegy Williamem de Angelisem, Janem Prudíkem a Patrikem Vostárkem.
Třídenní testování motocyklu Honda CBR 600RR se neslo ve znamení hledání optimálního nastavení obou strojů, se kterými se nymburský jezdec představí již příští týden v asijském Qataru, kde startuje letošní šampionát Mistrovství světa třídy Supersport.
Tomáš Mikšovský: "První letošní test v Cartageně jsem absolvoval úspěšně a to bez pádu. Tento test byl situován do třech testovacích dnů, přičemž nám z prvopočátku nepřálo počasí. V plánu jsme měli testovat různé nové díly, ale hlavně o rok mladší techniku než loni, tudíž techniku s výrobním rokem 2005.
Jelikož jsem na motorce seděl po čtyřech měsících, rozhodl jsem se nikam nespěchat, neboť moje zranění pravé ruky tomu ještě trochu zabraňovalo. Zaměřil jsem se první den na testování dvou nových typů spojek a zároveň se přeučoval brzdit dvěmi prsty a ne jedním jako loni. Motocykl č.1 tedy 2005 se mi jevil v dobré formě. Průběh ve spodních a středních otáčkách je znatelně lepší než u loňského modelu. Tudíž motorka jede lépe ze zatáček.
Akorát test této motorky nám omezila řídící jednotka, která nepustila motorku jet v těch nejvyšších obrátkách. Když jsem řadil podle citu, tak motorka pořád kokrhala. Motor je postavený úplně na jiné otáčky a zapalování, které jsem měl k dispozici nedovolovalo jet v top RPM. Ale před odletem na první závody by mělo dorazit. Na testech jsme všichni, hlavně jezdci, rádi uvítali technika od závodního tlumení Showa.
Spolupráce s Mickem je výborná a věřím, že přinese hodně ovoce, protože jak říkám, lepší je mít kvalitně seřízen podvozek, než mít o 3 koně míň. Co dodat závěrem. Poslední dva dny jsem se proháněl na motorce č.2, komunikoval a hledal s Mickem dobré nastavení podvozku. Což se nám podařilo. Jsem rád, že se toto testování před prvním závodem uskutečnilo a děkuji klukům za dobře odvedenou práci."
PR Moto Road Racing Agency
|