www.car.cz
 

Motocyklový tým Intermoto Czech Klaffi za týden startuje do sezóny MS Supersport
     20.2.2006 00:36 - tisková zpráva


Motocyklový tým Intermoto Czech Klaffi stojí před úvodním závodem letošní sezóny. Již příští víkend se odehraje letošní první závod Mistrovství světa Supersport.


 O týmuBěhem zimní přestávky došlo k několika změnám, které přinesly nejen jiný název, ale i jiné složení samotného týmu. Vedle několika nových tváří v technickém personálu, to je především William de Angelis, mladý jezdec ze San Marina, který vstoupí do světového šampionátu šestistovkové kategorie po boku týmové stálice Tomáše Mikšovského.

William a Tommy své motocykly Honda CBR 600RR poprvé testovali na začátku tohoto měsíce ve španělské Cartageně, kde během tří testovacích dnů najezdili mnoho kilometrů s cílem co nejlépe připravit své stroje na úspěšný vstup do samotného mistrovství.

O letošní sezóně

Již v pondělí večer tým Intermoto Czech Klaffi odlétá do asijského Qataru, kde se na okruhu v Doha koná úvodní závod.

Ihned po prvním závodě se tým přesune do Austrálie, kde se na okruhu Phillip Island postaví jeho jezdci na start druhého podniku šampionátu World Supersport. Zatímco Tomáš Mikšovský na okruzích v Doha a Phillip Islandu startoval již v loňském roce, William de Angelis zná pouze australský, superrychlý okruh.

Na Phillip Islandu totiž startoval před několika lety, když byl účastníkem Mistrovství světa třídy 125 ccm. Na okruhu Losail International Raceway v Doha ještě nikdy William nestartoval.

O počasí

Stát Qatar leží na Perském poloostrově, daleko od evropského chladu. Přestože zde panují zimní měsíce, teplota během celého závodního víkendu by neměla klesnout pod příjemných 23° C ve stínu. Všeobecně se očekává slunečné počasí, ale zkušenost z loňského roku ukazuje, že zcela nečekaně se od Perského zálivu může přihnat krátký, ovšem velmi usilovný déšť.

O okruhu

Vznik okruhu se datuje do roku 2004, kdy zde vyrostl především pro závody MotoGP. Samotný okruh leží v poušti, přibližně 20 kilometrů od hlavního města Doha. Vzhledem ke svému umístění bývá jeho povrch mimo ideální stopu částečně znečištěn všudypřítomným pískem. Navátí písku na samotnou dráhu by měl zabránit dvoumetrový pás umělé trávy, který je po obou stranách celé délky okruhu.

Okruh, jenž měří 5400 metrů, má rychlé pasáže, ale i pomalé zatáčky, kterých musí jezdec během jednoho kola absolvovat celkem šestnáct (6 levých, 10 pravých).

Rychlost zajišťuje několik rovinek, z nichž ta nejdelší měří úctyhodných 1068 metrů.

O nejlepších časech

Rekordy okruhu - Supersport:Nejrychlejší kolo: Sebastien Charpentier (2005) 2:03,747 prům. 156,510 km/hOficiální rekord okruhu: Sebastien Charpentier (2005) 2:04,686 prům. 155,334 km/hRekordy okruhu - Superbike:Nejrychlejší kolo: Troy Corser (2005) 2:01,244 prům. 159,740 km/h

         Oficiální rekord okruhu:

 Sebastien Gimbert (2005) 2:01,852 prům. 158,947 km/h

Rekordy okruhu - MotoGP:Nejrychlejší kolo: Loris Capirossi (2005) 1:56,917 prům. 165,655 km/h

Oficiální rekord okruhu: Nicky Hayden (2005) 1:57,903 prům. 164,270 km/h

Rekordy okruhu - tým Intermoto Czech Klaffi:Nejrychlejší kolo: Pawel Szkopek (2005) 2:08,169 prům. 151,113 km/h


Intermoto Czech Klaffi TeamWorld Supersport Championship

www.klintermoto.cz


 
 
Fotogalerie:   Okruhové plecháče D4 - A co letos??

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose