Gerd věří Vršeckému tisková zpráva
Faure=dobrá volba Necelé dva dny před začátkem nového ročníku EP v závodech tahačů je nejvíce komentovanou událostí odchod dvojnásobného evropského šampióna Gerda Koerbera, kterého v týmu nahradí mistr Evropy z roku 1998 Ludovic Faure. „Martin znovu ukázal, že ví, co dělá,“ tvrdí Roman Saidl z týmu Stanislava Matějovského, který určitě ví, o čem mluví, neboť Ludovic v roce 2002 zaskakoval právě za Stana. „Vynikající rychlý jezdec, skvělý parťák. Je schopen udělat titul.“ S krokem managementu Buggyry souhlasí i dvojnásobný mistr starého kontinentu Harri Luostarinen. „Když mi Gerd říkal, že by si rád orazil, napadlo mě, že Martin si mezi volnými jezdci vybere právě Ludovica. Pokud dostane dobré auto, je k neporažení.“
Gerd věří Vršeckému Gerd Koerber, který letos nebude závodit přijal roli externího komentátora Truck Racing Magazine a před úvodním závodem sezóny v Assenu favorizuje svého bývalého týmového kolegu Davida Vršeckého. „Nevím, koho tipovat na favorita, ale troufám si odhadovat, že Harri s Markusem se teprve budou seznamovat se svými vozy, zvláště pak, když se ve srovnání s loňskými sezónami jede o měsíce dříve. Viděl bych to proto na Davida Vršeckého, který si navíc okruh, na kterém se letos pojede seriál Evropského poháru vůbec poprvé dokonale vyzkoušel v rámci zvacího závodu. Navíc si myslím, že David jako nejrychlejší trucker planety bude hýřit sebevědomím.“
Komplikace závěrem S komplikací v podobě zranění jednoho z nejzkušenějších mechaniků týmu Rudolfa Taicherta se musí vyrovnat tým Buggyra. Doslova v hodině dvanácté si totiž Taichert přeřízl při práci šlachu na prsteníčku pravé ruky a nemohl proto odcestovat s týmem do dějiště úvodního podniku EP v nizozemském Assenu. Přesto je podle vyjádření lékaře pravděpodobné, že po zítřejší kontrole, kdy mu bude rána obvázána a vyčištěna, vyrazí se zbylou částí týmu. Podle slov technického ředitele Mario Kresse bude Taichert platný díky svým zkušenostem i v roli konzultanta, navíc je truckracing sportem, ve kterém může nastat situace, kdy každá přiložená ruka k dílu může mít cenu zlata.
Bezproblémový přesun Zhruba 20 minut po půlnoci vyrazila první část výpravy týmu Buggyra (inženýři, mechanici, pilot) do nizozemského Assenu. Celý tým byl bez sebemenšího problému odbaven na celnici a vyrazil směr Drážďany. Několik kilometrů za německým městem celý konvoj zastavil v rámci povinné pauzy. Tři hodiny po poledni byl se nacházel 20 kilometrů za městem Halle. Do půlnoci by pak měl podle všech předpokladů dorazit do nizozemského Assenu.
Buggyra
oficiální stránky týmu : www.buggyra,com
|