1. G. Fisichella Renault 1:30:40,529
2. F. Alonso Renault + 4,585
3. J. Button Honda + 9,631
4. J. P. Montoya McLaren + 39,351
5. F. Massa Ferrari + 43,254
6. M. Schumacher Ferrari + 43,854
7. J. Villeneuve BMW + 1:20,461
8. R. Schumacher Toyota + 1:21,288
9. J. Trulli Toyota - 1 kolo
10. R. Barrichello Honda - 1 kolo
11. V. Liuzzi Toro Rosso - 2 kola
12. Ch. Albers Midland F1 - 2 kola
13. T. Monteiro Midland F1 - 2 kola
14. T. Sató Super Aguri - 3 kola
Nedokončili
N. Heidfeld BMW - 8 kol
S. Speed Toro Rosso - 15 kol
J. Ide Super Aguri - 23 kol
M. Webber Williams - 40 kol
D. Coulthard Red Bull - 46 kol
Ch. Klien Red Bull - 50 kol
N. Rosberg Williams - 50 kol
K. Räikkönen McLaren - 56 kol
Průběžné pořadí po 2. závodě
Jezdci
1. F. Alonso Renault 18
2. M. Schumacher Ferrari 11
J. Button Honda 11
4. G. Fisichella Renault 10
5. J. P. Montoya McLaren 9
6. K. Räikkönen McLaren 6
7. F. Massa Ferrari 4
8. M. Webber Williams 3
9. N. Rosberg Williams 2
J. Villeneuve BMW 2
11. R. Schumacher Toyota 1
Ch. Klien Red Bull 1
Týmy
1. Renault 28
2. McLaren 15
Ferrari 15
4. Honda 11
5. Williams 5
6. BMW 2
7. Toyota 1
Red Bull 1
Hlasy po závodě
David Coulthard, Red Bull Racing
„V autě postupně klesal hydraulický tlak. Sám o sobě by tento problém pro mě znamenal hodně náročné odpoledne, ale protože je převodovka rovněž řízena hydraulicky, zůstal v ní viset šestý stupeň. A jakmile jednou ztratíš schopnost měnit rychlostní stupně, nemáš žádnou šanci. Z tohoto důvodu jsme museli bohužel auto odstavit.“
Christian Klien, Red Bull Racing
„Start byl v pořádku, ocitl jsem na dobré pozici, potom jsem s dvěma dalšími auty najel do zatáčky číslo 4. Byl jsem na vnějšku, téměř na obrubníku dráhy. Více doprava už jsem nemohl uhnout a potom došlo ke kolizi mezi mnou a Kimim. Přitom mně prasklo zavěšení předního kola a to bylo pro další průběh rozhodující.
Zajel jsem do boxů a pokusili jsme se problém vyřešit, abych mohl absolvovat ještě nějaké kilometry. Ještě jednou jsem vyjel, ale porouchala se hydraulika a to znamenalo konec závodu.“
Vitantonio Liuzzi, Scuderia Toro Rosso
„Byla skutečně velká škoda, že jsem se srazil s druhým vozem hned v úvodním kole a musel měnit přední část auta. Vůz byl v závodě těžko řiditelný, nebyl jsem spokojený ani s brzdami, ani s vyvážením. Chyběla mně potřebná rychlost, kromě toho jsem neměl štěstí ani s modrými vlajkami. Byl to závod, na který je dobré rychle zapomenout. Už se těším do Melbourne.“
Scott Speed, Scuderia Toro Rosso
„Je škoda, že jsem nemohl dokončit závod, protože jsme očekávali, že se nám tady bude dařit. Po špatné kvalifikaci jsme tu odvedli dobrou práci a byli docela rychlí. Ještě jednou škoda, ale v Melbourne budeme ještě silnější.“
Sport Press