Brána Hyundai fotbalové mise je Vám otevřena! Právě se startuje 21.3.2006 11:00 - tisková zpráva
Hyundai fotbalová mise startuje 20.3.2006
- Vstupte do světa fotbalu a prožijte znovu cestu za mistrovstvím! - Napište vzkaz svému týmu! - Brána Hyundai fotbalové mise je Vám otevřena!
Letošní rok je bohatý na vrcholné sportovní události a mezi ty nejvíce sledované jistě patří Mistrovství světa ve fotbale, které se uskuteční ve dvanácti německých městech v období od 9. 6. 2006 do 9. 7. 2006. Oficiálním partnerem MS se stal v roce 2002 jeden z celosvětových lídrů automobilového průmyslu, značka Hyundai. Prvního března loňského roku prodloužili představitelé vedení Hyundai Motor Company v Ženevě smlouvu o partnerství s FIFA, a to až do roku 2014.
Oficiální distributor v České republice Hyundai Motor CZ s.r.o. se navíc pyšní oficiálním partnerstvím s českou fotbalovou reprezentací již od 4. března 2005.
Česká republika má fotbalové srdce a jeho tep se každým dnem zrychluje v závislosti na tom, kolik dní nám ještě zbývá do fotbalového mistrovství. Zbývá nám jen 82 dní do slavnostního zahájení. Myslíte si, že je to dlouhá doba? Nechce se Vám už jen vzpomínat na ty nádherné okamžiky, které znamenaly postup mezi 32 nejlepších fotbalových mužstev?
Vstupte do světa fotbalu a prožijte znovu cestu za mistrovstvím! Napište vzkaz svému týmu!
Brána Hyundai fotbalové mise je Vám otevřena!
Společnost Hyundai Motor CZ připravila pro fanoušky fotbalu a kvalitních automobilů roadshow plnou emocí, her a soutěží. Hyundai fotbalová mise bude putovat po celé České republice a navštíví 20 měst, kde svou bránu otevře na celý den, a to na nejfrekventovanějších náměstích. Slavnostní odstartování mise bylo určeno na 20. 3. 2006 v sídle hlavního mediálního partnera společnosti MAFRA, a.s. Dalšími partnery jsou společnosti Coca-Cola a Adidas.
Hyundai fotbalová mise je výjimečná open air roadshow vytvořená tak, aby fotovýstavou potěšila oko fotbalového nadšence i znalce uměleckých sportovních fotografií pocházejících od renomovaného fotografa Martina Sidorjaka. Fotografie byly pořízeny v průběhu deseti kvalifikačních utkání reprezentace ČR ve fotbale během období od 26. 3. 2005 do 16. 11. 2005. Z celkového počtu 2 146 fotografií bylo na výstavu vybráno a opatřeno komentářem 200 nejlepších. Garantem fotovýstavy je oficiální partner české fotbalové reprezentace Hyundai.
Další zajímavou atrakcí je obrovský čtyřmetrový fotbalový míč Hyundai Goodwill Ball, na který může každý napsat vzkaz, heslo či pozdrav určený svým oblíbeným fotbalistům. Míč je součástí celosvětového projektu, kdy po každé účastnické zemi MS putuje jeden a při zahajovacím ceremoniálů MS je všech 32 popsaných balónů vystaveno. Při zápasech našich reprezentantů bude český balón vždy umístěn před stadionem.
Část věnovaná samotnému mistrovství světa je garantována oficiálními partnery MS: Hyundai, Coca-Cola a Adidas. Stan k Mistrovství světa ve fotbale v Německu 2006 zaujme zejména náruživé hráče stolního fotbalu. Průvodcem celou misí bude moderátor, který každému návštěvníkovi poskytne v rámci soutěžních kvízů s tématikou MS možnost vyhrát mnoho pěkných cen. A nejen to! Každý, kdo si u hostesek v místě roadshow vyplní soutěžní přihlášku, může vyhrát hlavní cenu - osobní automobil Hyundai Getz nebo vstupenky na MS.
Hyundai fotbalová mise nemá jen podtext sportu spojeného se zábavou, ale i sportu spojeného s charitativní činností. Díky spolupráci s projektem DD Cup nebo-li Dětský domov Cup mají návštěvníci možnost pomoci dětem z dětských domovů a sos vesniček rozvinout jejich sportovní talent. DD Cup je soutěž o nejvšestrannější dětský domov, skládá se z jednotlivých závodů a soutěží v různých sportovních disciplínách. Patronem je Miroslav Beránek, asistent reprezentačního trenéra, který i převzal záštitu nad HFM.
Celkovou fotbalovou atmosféru dotvoří prezentace limitované série automobilů značky Hyundai k MS v Německu 2006. Kompletní informace k vystaveným vozům podá případným zájemcům autorizovaný prodejce působící v daném regionu.
Nezbývá tedy, než pozvat veškeré fotbalové a automobilové fanoušky na Hyundai fotbalovou misi a zpříjemnit si tak čekání na začátek Mistrovství světa ve fotbale v Německu 2006. Přílohy: HFM Tourplan HFM přihláška do soutěže Informace o voze Hyundai Getz – viz: www.hyundaimotor.cz
Tourplan Hyundai fotbalová mise Pozice Datum Město 1 20. března Praha 2 21. března Hradec Králové 3 22. března Pardubice 4 28. března Tábor 5 29. března České Budějovice 6 4. dubna Jihlava 7 5. dubna Brno 8 12. dubna Olomouc 9 18. dubna Ostrava 10 19. dubna Opava 11 20. dubna Zlín 12 25. dubna Mladá Boleslav 13 26. dubna Liberec 14 27. dubna Kladno 15 2. května Cheb 16 3. května Chomutov 17 4. května Ústí nad Labem 18 9. května Kolín 19 10. května Plzeň 20 15. května Praha
PR
|