VC Austrálie 2006 formule jedna pokračovala kvalifikací 1.4.2006 10:46 - tisková zpráva
Tisková informace k účasti týmů Red Bull Racing
a Scuderia Toro Rosso ve VC Austrálie
Kvalifikace
Sobota 1. dubna 2006
1. J. Button Honda 1:25,229
2. G. Fisichella Renault 1:25,635
3. F. Alonso Renault 1:25,778
4. K. Räikkönen McLaren 1:25,822
5. J. P. Montoya McLaren 1:25,976
6. R. Schumacher Toyota 1:26,612
7. M. Webber Williams 1:26,937
8. N. Heidfeld BMW 1:27,579
9. J. Villeneuve BMW 1:29,239
10. J. Trulli Toyota -
11. M. Schumacher Ferrari 1:26,714
12. D. Coulthard Red Bull 1:27,023
13. V. Liuzzi Toro Rosso 1:27,219
14. Ch. Klien Red Bull 1:27,591
15. N. Rosberg Williams 1:29,422
16. F. Massa Ferrari -
17. R. Barrichello Honda 1:29,943
18. Ch. Albers Midland F1 1:30,226
19. S. Speed Toro Rosso 1:30,426
20. T. Monteiro Midland F1 1:30,709
21. T. Sato Super Aguri 1:32,279
22. J. Ide Super Aguri 1:36,164
Hlasy po kvalifikaci
David Coulthard, Red Bull Racing
Jsem na sebe naštvaný. Měl jsem k dispozici větší počet kol, protože jsme v Malajsii nedojeli do cíle. Bohužel jsem při svém nejrychlejším pokusu zablokoval kola v zatáčce 3 a ztratil trochu času. To je ale teď jedno, alespoň máme pro zítřek volnou ruku při volbě strategie.
Christian Klien, Red Bull Racing
Byl to těžký den, protože jsme po celou kvalifikaci bojovali s nedostatečnou přilnavostí. Pneumatiky se zahřívaly pomaleji, než jsme zvyklí, a auto bylo při nájezdu do zatáček často nedotáčivé. V důsledku toho jsem v nich musel začínat akcelerovat o něco později.
Vitantonio Liuzzi, Scuderia Toro Rosso
Jsem spokojený s tím, jak to všechno dopadlo, i když se nám nepodařilo dostat se mezi posledních deset. Byli jsme tomu už skutečně hodně blízko, ale v nejméně vhodném okamžiku začalo pršet.
Nemohl jsem proto už zajet žádný pořádný čas, navíc byl na trati silný provoz. Kdo ví, co by se stalo, kdybychom z boxů vyjeli o pár minut dříve. Jasné je, že jsme měli potenciál pro dosažení první desítky.
Scott Speed, Scuderia Toro Rosso
Začal jsem celkem dobře, ačkoliv jsem očekával, že se pneumatiky budou těžko zahřívat na optimální teplotu. Druhý pokus byl lepší, jenže jsem hodně ztratil v zatáčce 14. Do toho okamžiku jsem měl čas, který by pohodlně stačil na 13. nebo 14. místo.
Moje poslední kolo by stačilo na 14. místo, ale jeho cílem jsem projel při rozsvícených červených světlech.
Sport Press
ilustrační foto : gepapictures
|