Po prvním podniku letošního EP tahačů v Barceloně : Spokojený Körber 12.4.2006 22:38 - tisková zpráva
Skvostný úvod Jestliže technický ředitel týmu Buggyra International Racing System Mario Kress hovořil na tiskové konferenci svého týmu o touze vyhrát truckový Pohár konstruktérů 2006, uplynulý víkend v Barceloně prokázal, že se tato jeho touha opírá o velmi reálné základy!
Oba jezdci týmu Gerd Körber a David Vršecký totiž nastřádali v průběhu prvního podniku letošního EP 88 bodů (40 + 48), díky čemuž se Buggyra stala vůbec poprvé v průběhu svého působení ve třídě Race Truck nejúspěšnější značkou víkendu.
Antonio Albacete a Adam Lacko na závodních speciálech MAN dali dohromady 81 bodů (48 + 33), dvojice na Mercedesech Jochen Hahn – Markus Oestreich pak vydolovala 56 bodů. „Škoda, že nám podle představ nevyšla neděle, cítil jsem, že máme na dvojité double,“ říká Mario Kress, který byl jinak s představením značky v Barceloně spokojen.
„Neměli jsme možnost testovat nový motor v teple, proto jsme měli z Barcelony pochopitelné obavy. Doufáme, že se počasí v Česku umoudří a tuto drobnou nevýhodu do Misana vymažeme.“
Spokojený Körber „Ve srovnání s loňskem jsem si polepšil o 32 bodů! Nemám důvod k sebemenší nespokojenosti,“ řekl na adresu svého účinkování v prvním podniku letošního EP tahačů v Barceloně Gerd Körber. Jeden z největších favoritů šampionátu je na celkovém třetím místě, na vedoucí dvojici Albacete – Vršecký ztrácí osm bodů. „Když vezmeme v potaz, že Barcelona nepatří mezi mé nejoblíbenější okruhy, jedná se z mého úhlu pohledu o dobrý výsledek.“
V průběhu víkendu pak Gerd svedl dva mimořádně adrenalinové souboje. Zatímco v prvním z nich v sobotu předjel po dokonalém manévru úřadujícího mistra Evropy Antonia Albacete, o den později se navrátilec Adam Lacko ukázal být nad jeho síly. „Mám Adama celkem rád a chápu, že story o tom, kterak mladý chlapec udolal zkušeného truckera je pro některá česká média zajímavá. Přesto musím říct, že se jednalo o dva rozdílné souboje se dvěma soupeři různých úrovní,“ prohlásil Körber.
„Antonio je úřadujícím mistrem Evropy, který kvůli několika bodům nechce riskovat pověst. Jel hodně tvrdě, možná na samé hraně, ale když viděl, že jsem rychlejší, nesnažil se mě brzdit zuby nehty.“ Adam zvolil podle jeho názoru totálně destruktivní taktiku. „Jeho způsob jízdy měl hodně daleko k fair play. Měl evidentně pomalejší auto, takže si pomáhal neustálou změnou stopy. Jenom bych Adamovi rád vzkázal, že v této fázi šampionátu pro mě nemají dva body takovou cenu, abych kvůli nim riskoval zničení auta a svoje i jeho zdraví.“
Buggyra
|