www.car.cz
 

V boxech bude při Jarní ceně Brna k vidění i tovární prototyp PICCHIO LMP 2/SR2.
     25.4.2006 15:41 - Pavel Jelínek


Sportovní prototypy aliaz placky byly v našich končinách  funkcionáři FAS zapovězeny, nicméně v Česku se právě v těchto dnech objevil zcela nový špičkový tovární vůz, v němž bude startovat český jezdec. Jedná se o PICCHIO LMP 2/SR2, do kterého bude usedat Michal Pavlík z Brna. Při nadcházející Jarní ceně Brna bude stroj k vidění, ale pouze v boxech, jelikož žádný závod pro tyto rychlé vozy nebyl vypsán.

 

Vůz je zcela nový a jeho označení je PICCHIO LMP 2 /SR2 znamená možnost přestavby na vůz specifikace SR 2 ( jedná se o předpis pro Le Mans, respektive předpis dle FIA). Vůz tedy po drobných úpravách odpovídá  oběma  specifikacím. V Česku se kromě plánovaných testovacích jízd objeví při také při dvou letošních závodech SCC (Sports Car Challenge) na obou českých okruzích. Stane se tak ale až spíše v závěru sezóny. V té době by navíc tým měl disponovat dalším vozem, který bude se slabším motorem ve specifikaci C3/ CN. V Mostě SCC pojede společně s trucky (26. - 27. srpna) a v Brně pak o měsíc později v rámci Podzimní ceny automobilů (23. - 24. září)

 

Na Jarní ceně Brna, která je připravena nadcházející víkend od 28. do 30. dubna, bude žlutý stroj k vidění v boxu týmu Pfeifer Motorsport, či za ním, tedy konkrétně hned na začátku v boxu číslo 2 ! Právě majitel tohoto brněnského týmu, který má rovněž zkušenosti se starty s plackou (PRC), totiž bude druhým Čechem, který bude s vozem startovat. Respektive který bude závodit s druhým týmovým strojem.

 

„Vůz pojede SCC a ve druhé polovině sezony také italské okruhové mistrovství CIP (Campionato Italiano Prototipi). Na těchto seriálech má zájem výrobce vozu,“ prozrazuje Michal Pavlík a pokračuje : „Tým je tovární a já pojedu s PICCHIO LMP 2/SR 2 od začátku sezony SCC, ve druhé polovině sezony také CIP a v závěru roku také šestihodinovku ve Vallelunze. Miloš pojede s PICCHIO LMP 2/SR 2 testy, dále případné dlouhé závody (6h ve Vallelunze) a ve druhé polovině sezony by měl pilotovat náš další vůz a to PICCHIO "Light" C3/CN v SCC a perspektivně také v CIP,“ prozrazuje jistě zajímavé plány Michal Pavlík. V plánu jsou  tedy  výhradně okruhové  závody.

 

Doplňme ještě, že prvním závodem SCC bude v polovině května závodní víkend v italském Varanu, 10.- 11. června pak následuje francouzský Dijon. Šampionát obsahuje celkem osm víkendů, tedy šestnáct závodů. V domácím italském mistrovství se s dalšími továrními prototypy představí i trojice italských jezdců ( viz přiložená sestava týmu). Celkem pak tým od poloviny  sezony bude disponovat minimálně pěti vozy.

 

„Já osobně jsem jel v roce 2000 s PRC - Alfa Romeo 3,0 12V několik kopců v MČR, v roce 2003 jsem celou sezonu testoval PRC - Opel 2,0 C3 a v roce 2004 jsem jel SCC s PRC - BMW 3,0,“ říká na závěr Michal Pavlík o své dosavadní jezdecké kariéře. Michal si však především splnil svůj sen pořídit si přesně tento konkrétní vůz, který snil dlouhých zhruba šest posledních let. Od plnění tohoto snu jej neodradila ani havárie při závodu Vzhůru Farinovou zatáčkou v Brně, při které v roce 2000 totálně zlikvidoval svoji tehdejší placku PRC Alfa Romeo.

 

 

 

 

 

 

Technická specifikace vozu:

 

Podvozek:   ocelový trubkový rám s hliníkovými panely a crashboxem

Karoserie:   laminátová

Motory:  Alfa Romeo V6 3.400 ccm (330 kW/450 k) pro LMP 2

               Alfa Romeo V6 3.000 ccm (285 kW/385 k) pro SR 2

                 (upravované firmou Ellegi Motori, Novara, Itálie )

 

Převodovka:  Hewland NMT sekvenční 6 + 1 s chlazením a powershiftem

Brzdy:  AP RACING  330 x 32 mm přední i zadní

Disky:  BBS 11“ x 18“ přední a 13“ x 18“ zadní pro LMP 2

            BBS 10“ x 18“ přední a 13“ x 18“ zadní pro SR 2

Pneu:  Michelin / Avon / Pirelli

Telemetrie:  AIM

Nádrž:  FT3 80 l s rychloplněním

Šířka:  1.900 mm                                     Výška:  1.030 mm

Délka:   4.380 mm                                    Váha:  750 kg

Výbava:  servořízení, pneumatické zvedáky

 

SQUADRA PICCHIO S. p. A. 2006

Direzione:  Francesco Di Pietrantonio, Michal Pavlík

Tecnici:  Guido Pandoli, Cristian Stronati

Comunicazione:  Monika di Lenardo, Laura Concetti

 

Piloti:  Michal Pavlík (CIP & SCC)

            Mauro Cipolla ( CIP)

            Bohumil Pfeifer (CIP & SCC)

            Marika Diana (CIP)

            Pierluciano Giovannini (CIP)

            (CIP = Campionato Italiano Prototipi, SCC = Sports Car Challenge)

 

Meccanici:  Tomáš Holoubek

                     Lorenzo Zu

                     Marek Žák

                     Pierluciano Giovannini

                     Petr Březina

 

Tisková informace SQUADRA PICCHIO S. p. A. 2006 _1

 

Pavel Jelínek

media servis

www.motormix.cz, www.car.cz

 

V Brně 24. dubna 2006


 
 
Fotogalerie:   Testy RSP a Kopeckého s C2 u Pelhřimova

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose