Josef Zdráhala (EMOS KAWASAKI RACING TEAM):
„Ve stopětadvacítkách spoléháme na Filipa Neugebauera, který zároveň bude jezdit mistrovství republiky juniorů a seniorské mistrovství Evropy. K dispozici má nový motocykl Kawasaki 250 4T s hliníkovým delta box rámem. Po loňském dlouhodobém zranění se zdá být Filip v dobré psychické a fyzické pohodě, což prokázal devátým místem ve Francii v závodě evropského šampionátu. Mezi juniory neočekáváme, že by Filip měl mít nějaké vážnější problémy, v mezinárodním mistrovství republiky seniorů se však bude skutečně lámat chleba. Na stopětadvacítce bude jezdit za nás ještě mladý Malkus, ten se ale bude soustředit na juniory.
Ve třídě Open se v našem dresu objeví Jiří Čepelák, který loňskou sezónu vynechal a věnoval se svoji škole motokrosařských nadějí. S Jirkou jsme licitovali už dlouho před letošní sezónou, nakonec jsme si plácli. Důležité bylo i to, že jsme mohli Jirkovi nabídnout letošní model čtyřtaktní Kawasaki 450. Jirka intenzivně trénuje, jel už i závody italského a německého mistrovství. Fyzicky je na tom dobře, třicetiminutové závody mu nedělají problém, je na něm vidět i zdravá razance.V Německu ve druhé jízdě skončil pátý a to je docela slibné.“
Libor BRABEC (MAX TRADE MOTOCROSS TEAM):
„Jedničkou u nás zůstává Honza Brabec, ještě však nevíme, jestli pojede znovu stopětadvacítky, nebo ho přesuneme do třídy Open. Na tom také závisí, zda pojede na Suzuki 4T 250 či na Suzuki 4T 450. Obě motorky patří nizozemskému týmu, za který syn bude letos jezdit mistrovství Evropy a asi taky pár závodů mistrovství světa. A přibrali jsme do týmu i veterány Mirka Štauda, Vladimíra Hladíka a Libora Klimka. Co říci k vyhlídkám našeho týmu ? Vleklé problémy Honzy s ramenem jsme se rozhodli řešit operací, takže do mistrovství republiky vstoupí nejdřív v polovině května ve Vranově u Brna. Takže žádné velké cíle mu neklademe.
To platí také o jezdcích třídy Veterán, tam se přece závodí hlavně pro zábavu. Ve stopětadvacítkách očekávám letos vyrovnanou konkurenci, za všechno, co si loni musel protrpět, bych titul ze srdce přál Filipovi Neugebauerovi. Třída Open bude na podstatně vyšší úrovni než loni, proto bych chtěl, aby Honza tuto třídu jel a od zkušených borců typu Žeravy, Kučírka, Kadlečka a Čepeláka se na trati ledacos přiučil. Tipovat si skutečně netroufám, každopádně to bude divácky hodně zajímavá třída. Na konci seriálu bych byl spokojen, kdyby se Honzovi po všech těch zdravotních problémech postupně podařilo vrátit do původní formy.“
Vladimír MACÍK (RACING TEAM MAX 2):
„Ve stopětadvacítkách budou za nás letos jezdit David Brabec na čtyřtaktní dvěstěpadesátce Suzuki a David Kosmák s Markem Sukupem na motocyklech Yamaha 250 4T. Pro třídu Open máme zajištěného Františka Mácu (Suzuki 4T 450) a k němu ještě Petra Stloukala se čtyřtaktní yamahou. Všechny naše motorky jsou letošní model, takže materiálově by to mělo být dobré. V případě Máci bych si přál zopakování jeho loňského čtvrté příčky, ale vzhledem k letošní velké konkurenci spíš očekávám, že bude pravidelně dojíždět do desátého místa. U Stloukala by to mělo být do patnáctého místa.
Ve stopětadvacítkách mají naši jezdci za úkol bodovat v první desítce. Myslím, že obě třídy budou letos velice tvrdé, do stopětadvacítek přešlo dost juniorů a do třídy Open se naopak přemístilo dost kvalitních jezdců ze stopětadvacítek. Celkově od kluků v našem týmu očekávám vyrovnané výkony a sbírání bodů, víc samozřejmě ukáže až samotná realita.“
Ervín KRAJČOVIČ (DELTA RACING TEAM):
„Do stopětadvacítek máme k dispozici Itala Angela Pellegriniho na čtyřtaktní Suzuki 250, dvoutaktní stopětadvacítku stejné značky pojede šestnáctiletý Franta Smola. Třídu Open za nás pojedou se čtyřtaktními čtyřistapadesátkami Suzuki Josef Dobeš a Novozélanďan Scott Columb, všechny naše motorky jsou modely 2006. Další mladé jezdce pak nasazuje náš tým mezi juniory. Možná si zazávodím i já, pokud bude čas a podaří se mi potrénovat, rád bych stihl pár závodu veteránů.
Naše šance v PAP OIL CUPU 2006 ? S Dobešem jsem počítal na titul, bohužel v závodě mistrovství světa ve Španělsku si natrhl ramenní vazy a první závod v Lokti tak musí vynechat. Tím se jeho ambice hodně snížily, při letošní konkurenci ve třídě Open mu bude výsledek z Lokte citelně scházet. Columb to mezi naší špičkou nebude mít lehké, takže každý jeho výsledek do pátého místa potěší. Ve stopětadvacítkách bych rád viděl Pellegriniho bojovat o titul a Smolu dojíždět nejhůř na páté pozici. To všechno jsou ale jenom přání a nakonec bude třeba všechno úplně jinak. Za největší soupeře našeho týmu považuji ve stopětadvacítkách Neugebauera, Kohúta a Michka, ve třídě Open Žeravu a Kadlečka.
Jaroslav KUKLÍK (KTM CZ):
„Pro PAP OIL CUP 2006 počítám se sestavou: Martin Kuklík – juniorský motokrosový mistr České republiky 2005 a mistr České republiky družstev enduro 2005, Víťa Kuklík – dvanáctinásobný mistr České republiky enduro a dvojnásobný mistr Evropy enduro, David Čadek – dvojnásobný mistr České republiky v motokrosu, loňský vicemistr České republiky v motokrosu třídy Open, mistr Evropy, motokrosových družstev a mistr České republiky družstev enduro 2005.
Martin Kuklík pojede na KTM 250 4T stopětadvacítky, do třídy Open vysíláme Víťu Kuklíka (dvoutakt KTM 300) a Davida Čadka se čtyřtaktní KTM 525. K tomu rád dodávám, že všechny motorky jsou nejnovější modely. Konkurence se letos hodně zvedla v obou třídách, těžko předem něco odhadovat. Až po prvním závodě v Lokti uvidíme, jak se kdo v zimní pauze připravil. Z pohledu týmového šéfa bych byl po sezóně spokojený, kdyby Martin Kuklík skončil ve stopětadvacítkách do osmého místa a David Čadek ve třídě Open uhájil loňskou pozici mezi třemi nejlepšími. Víťa Kuklík pojede seriál jako doplněk, jeho hlavním úkolem zůstává i letos mistrovství světa v enduru. Nejdůležitější pro něho tedy bude, aby se při motokrosech nezranil.“
PR