MotoGP : Abrahámovi je v Turecku zima, Smrž zajel desátý čas ! 28.4.2006 17:16 - tisková zpráva
GP Turecka, pátek 28.4. 2006 Cardion AB Motoracing, Karel Abraham 125 ccm
Volný trénink 1 Pozice: 30 Nejrychlejší kolo: 2´09.741
Karel Abraham: „Byla tu mnohem větší zima než minulý rok. Proto všichni jezdci jeli v ranním volném tréninku tak o vteřinu pomaleji než v loňské sezoně. Ráno jsem měl velké problémy s nastavením předního pérování, ale ty se nám podařilo do první kvalifikace vyřešit. Ve volném tréninku jsem skončil na 30. místě a celkově se mi jelo dobře.“
Kvalifikace 1 32. místo Nejrychlejší kolo: 2´08.700
Karel Abraham: „V kvalifikaci se mi docela dařilo a s jízdou jsem neměl žádné problémy. Ze začátku jsem byl okolo 25. pozice, ale ke konci jsem se propadl až na 30. místo. Celkově jsem dosáhl 32.příčky.
Skoro pravidelně se mi stává, že se dokážu celý trénink držet mezi 21. a 25. místem a ke konci to pokazím, protože vždycky jedu poslední čtyři nebo pět kol sám a nejsem schopen se chytnout nějaké skupiny. Jsem si vědom, že tohle je hlavní problém při postavení na stratu a poté v závodě. Zítra bych chtěl zlepšit ještě pár úseků na trati a kvalifikaci zajet o něco lépe, abych se posunul dopředu. “
Cardion AB Motoracing, Jakub Smrž 250 ccm
Volný trénink 1 Pozice: 19 Nejrychlejší kolo: 2´03.009
Kvalifikace 1 10. místo Nejrychlejší kolo: 1´59.863
Jakub Smrž: „Ve volném tréninku jsem měl velké problémy s předním pérováním v rychlých zatáčkách a velice často jsem zajížděl do boxů. Bohužel se nám to nepodařilo vyřešit a do kvalifikace jsme udělali velké změny na délce motorky, úhlu řízení, atd. V rychlých zatáčkách se mi jelo mnohem lépe, i když jsem stále cítil neklid předního kola a dokázal jsem oproti volnému tréninku velice zrychlit a zajíždět stabilní časy.
Momentálně je největším problémem velké přenášení váhy při brzdění a akceleraci, což způsobuje, že si nejsem úplně jistý na nájezdech do zatáček a posléze mě to příliš vynáší z ideální stopy. Za těchto podmínek jsem s 10. místem velice spokojen a zítra budeme zkoušet úplně jiné přední vidlice a nastavení.“
PR
|