www.car.cz
 

Milan Liška vylovil z vody pod Tatrami první letošní body
     3.5.2006 18:46 - tisková zpráva


Klub Fox Racing nasadil do třetího podniku letošního MMČR rally, kterým byla o posledním dubnovém víkendu Rallye Matador Tatry s centrem ve slovenském Púchově, tři vozy. Body ze Slovenska na západ Čech přivezli Milan Liška s Pavlem Kestlerem (Mitsubishi Lancer Evo 8), zatímco posádky Marcel Tuček – Milan Marušák (Mitsubishi Lancer Evo 6) a Daniel Běhálek – Jaroslav Vosádka (Subaru Impreza Sti) musely své účinkování pod Tatrami ukončit předčasně.

 

Milan Liška s Pavlem Kestlerem odjížděli do Púchova s jasným předsevzetím vybojovat své letošní první body v absolutní klasifikaci. To se jim díky čtrnáctému místu v konečném pořadí také podařilo, i když umístění posádky mohlo být ještě o příčku lepší, nebýt desetisekundové penalizace, kvůli které se Milan Liška trochu čertil.

 

„V sobotu byl vjezd do servisu v Bánovcích naprosto neřízený a nám se prostě nepodařilo dostat včas ke stolku časoměřičů. Ale s tím jsem vážně nemohl nic dělat. Za to jsme dostali penalizaci 10 vteřin. V neděli ale u našich výsledků penalizace po celý den započítána nebyla, proto jsme si mysleli, že byla zrušena a my jsme těsně před Janem Votavou. Na konci druhé etapy se ale penalizace v našem výsledném čase projevila znovu. Neříkám, že nám nepatřila, ale je podivné, že nebyla započítána po celý den,“ přiznal mírné rozladění Milan Liška.

 

Protřelého plzeňského soutěžáka svými vlastnostmi velice potěšily pneumatiky Matador, na které při slovenském pokračování domácího mezinárodního mistrovství spoléhal. „V pátek se jelo v průtrži mračen, v sobotu se začínalo na mokru a později byly tratě vlhké. V neděli byly cesty stále ještě zavlhlé, i když později začaly osychat. Matadorky ale fungovaly úplně na všem. Osobně jsem velký fanda pneumatik Matador a v Tatrách jsem s nimi byl nesmírně spokojený,“ chválil dodavatele obutí pro svého ‚myšáka‘ zkušený závodník.

 

Pořadatelé Rallye Matador Tatry sáhli před letošním ročníkem soutěže k obměně trati, když jednu z etap natáhli k Bánovcům nad Bebravou. Milan Liška se před soutěží na nové erzety těšil, po rally byl ale v jejich hodnocení zdrženlivější... „Na tratě kolem Bánovců jsem se těšil moc a dvě erzety byly skutečně pěkné. Třetí vložka mi ale přišla pro soukromá auta až moc rozbitá. Drobných organizačních kopanců bylo ale víc, například zbytečně dlouhá čekání, která musely posádky přetrpět. My jsme ale spokojení s výsledkem a hlavně s tím, že jsme dovezli auto do cíle neškrábnuté. Ve středu nás totiž čeká sponzorská akce a 12. – 13. dubna pojede vůz při sprintu v Tišnově. Proto je důležité, že je auto celé a v pořádku,“ uzavřel hodnocení svého letošního třetího vystoupení Milan Liška.

 

Dalším startem posádky Milan Liška – Pavel Kestler bude Rallye Český Krumlov, která se jede na jihu Čech ve dnech 25. – 27. května 2006.

 

 

PR

Klub Fox Racing Media Servis


 
 
Fotogalerie:   Orlický sprint 2006 od Pavla Chymka

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose