Nová řada autorádií Panasonic pro rok 2006. Plná digitalizace a konektivita 5.5.2006 10:58 - tisková zpráva
Panasonic Car Systems – plná digitalizace a konektivita
Praha, 4. května 2006 – Letošní řada autorádií Panasonic a multimediálních systémů do automobilu bude ve znamení plné digitalizace. U všech produktů Panasonic vylepšil základní audiovizuální vlastnosti, představil výrazný jednotný designový prvek v podobě modrého oblouku a především rozšířil možnosti konektivity. Počínaje přímým připojením iPodu, přes podporu Bluetooth, až po uvedení unikátního expanzního modulu, Panasonic vítá uživatele v nové éře digitální zábavy v automobilu.
Rozšířená konektivita, to je základní jmenovatel všech nových autorádií Panasonic. Počínaje modely střední třídy jsou všechna rádia vybavena přímou podporou přehrávače iPod a technologie Bluetooth. iPod je možné připojit prostřednictvím speciálního kabelu, který umožňuje pohodlné ovládání všech funkcí přehrávače přímo z autorádia a zobrazení veškerých informací na jeho grafickém displeji. Po připojení miniaturní Bluetooth jednotky můžete využít autorádio jako bezpečné Bluetooth handsfree zařízení, opět s možností zobrazení informací o volajícím na grafickém displeji. U nižších modelů je konektivita řešena populárním univerzálním AUX vstupem prakticky umístěným přímo na panelu autorádia, ke kterému je tak možné snadno připojit jakýkoli hudební přehrávač.
Letošní novinkou je tzv. expanzní modul, tedy jednoduché zařízení, které lze připojit ke kterékoli nové základní jednotce a získat tak elegantní řešení pro Plug and Play připojení celé řady multimediálních zařízení jako např. videokamery, DVD měniče, herní konzole, hudebního přehrávače, apod. Expanzní modul Panasonic tak otevírá nové možnosti plně multimediální zábavy v automobilu.
Plně digitální přístup společnosti Panasonic ke konstrukci nových audio systémů do automobilu znamená větší výkon do reproduktorů, digitální příjem Radio DSP a hlavně čistý zvuk bez šumu a zkreslení, které typicky vzniká při převodu digitálního signálu na analogový a jeho zpracování v analogovém zesilovači. Na rozdíl od tohoto postupu, který nabízejí konvenční systémy, může Panasonic signál zpracovat přímo v digitálním zesilovači s výkonem 4 x 70 W a tak zajistit neuvěřitelně věrnou reprodukci. Nespornou výhodou digitálních zesilovačů je mnohem vyšší účinnost bez přítomnosti ztrátového tepla a nutnosti chlazení.
K tomu, aby byl poslech dokonalý i v interiéru automobilu, přispívá jedinečná technologie SRS, kterou nenajdete u žádné konkurenční značky, totiž prostorové ozvučení SRS CS-Automotive. Speciální dekodér prostorového zvuku optimalizuje reprodukci pro interiér automobilu, takže například posune zvuk do ideální poslechové roviny, čímž se koriguje nevhodné umístění reproduktorů v nohách. Kromě toho umí simulovat hluboké basy (bez subwooferu) i zvuk středového kanálu. Výsledkem je zvukový zážitek srovnatelný s domácím kinem i při klasické tovární instalaci čtyř reproduktorů. Přístroje střední třídy jsou vybaveny funkcí SRS WOW rozšiřující zvukové pole do panoramatického 3D obrazu pro pocit lepší dynamiky a reprodukce basů, účinné zvláště při poslechu digitálně komprimovaných formátů MP3 a WMA. U cenově nejdostupnějších modelů byla přidána technologie SRS TruBass pro zlepšení dynamiky basů a středních rozsahů i u malých reproduktorů.
Významnou roli při volbě audiosystému do automobilu hraje design. I v této oblasti se Panasonic vždy snažil určovat trend a letos poprvé představil u celé produktové řady tzv. modrý oblouk jako symbol inovace, inspirace a dynamiky. U modelů řady 8XXX byl vylepšen barevný OEL displej, který nyní zobrazuje 4096 barev a poskytuje tak jasný obraz s jemným podáním barevných přechodů a lepším rozlišením, 5x vyšším kontrastem a rychlejší odezvu než tradiční LCD displeje. Oblíbená funkce Customize umožňující na displej umístit libovolné obrázky nebo videosekvence byla zachována, stejně tak jako možnost nastavit libovolný odstín barvy podsvícení LCD displeje, tlačítek a celého rádia u modelů řady 7XXX. Vaší fantazii se meze nekladou.
Vlajkovou lodí nové řady je plně digitální CD receiver CQ-C8803N s digitálním zesilovačem o výkonu 4 x 70 W, digitálním zpracováním radiosignálu, plnobarevným displejem, unikátní technologií prostorového ozvučení SRS CS Automotive a plnou podporou iPod i Bluetooth. Tu nabízejí i modely střední třídy CQ-C7703N / 7303N / 5303N, které nemají barevný displej, avšak umožňují rozsáhlou personalizaci vzhledu panelu, výběr z několika výkonnostních stupňů a například i motorické sklápění displeje pro zvýšení bezpečnosti a usnadnění obsluhy přístroje z pohledu řidiče.
Základní modely přijímačů s CD přehrávačem CQ-C3503N / 3303N / 1323N poskytují vysoký standard kvality, na který jsme u přístrojů Panasonic zvyklí, a atraktivní poměr cena / výkon. Všechny mohou nabídnout AUX vstup na přední straně panelu pro připojení hudebních přehrávačů, RDS tuner, dostatečný výkon a dobře prokreslený zvuk s vyváženým podáním basů a výšek. Samozřejmostí je podpora přehrávání CD formátu CD-R a CD-RW a také komprimovaných formátů MP3 a WMA.
Japonská Matsushita Electric Industrial, Co., Ltd. (NYSE : MC), známá v České republice svými produkty značky Panasonic, je jednou z nejvýznamnějších firem v oblasti vývoje a výroby elektronických zařízení pro spotřebitele i pro průmyslové použití. Matsushita je v České republice reprezentována svým obchodním zastoupením Panasonic Czech Republic, spol. s r. o.
Japonská společnost patří k největším zahraničním investorům v České republice a to jednak díky plzeňské továrně na výrobu televizorů (Panasonic AVC Networks Czech, s.r.o.) a závodu v Pardubicích (Panasonic Mobile & Automotive Systems Czech, s.r.o.), který vyrábí mobilní telefony a autorádia značky Panasonic.
Na adrese www.panasonic.cz můžete navštívit webové stránky společnosti Panasonic Czech Republic, s.r.o. Na adrese www.panasonic-europe.com můžete navštívit webové stránky společnosti Panasonic Europe.
PR
|