Masarykův okruh vloni přilákal skoro 200 000 návštěvníků tisková zpráva
Nejvýznamnější okamžiky Sezóny 2003
NÁVŠTĚVNOST V SEZÓNĚ 2003 Automotodrom Brno, a.s. potvrdil nesporný marketingový význam pro město Brno, region Jižní Moravy i celou Českou republiku a jednoznačně přispěl k rozvoji obchodu a turistického ruchu. Jestliže se v roce 2001 návštěvnost závodů pořádaných na Automotodromu Brno pohybovala okolo 100 000 návštěvníků a v roce 2002 se toto číslo vyhouplo na cca 135 000 návštěvníků, což je nárůst o 35%, v roce 2003 se jednalo z hlediska návštěvnosti o vyslovený boom. Přestože jsme byli nuceni upravit náš kalendář akcí a snížit počet závodů, které nepřinášely naší lokalitě takovou prestiž, jakou předpokládáme a za kterou si stojíme, zvedla se významně návštěvnost diváků a zastavila se jen těsně pod hranicí 200 000 osob. Navíc se nejen mezi diváky, ale i mezi odbornou veřejností hovoří o loňské Grand Prix v Brně jako o nejlepším závodě celého seriálu
GAULOISES GRAND PRIX ČESKÉ REPUBLIKY 2003 Byla z hlediska návštěvnosti i hospodaření společnosti velice úspěšná, a to i přes opětovné investice do nejprestižnějšího podniku – Gauloises Grand Prix České republiky 2003. Tento výjimečný závod se jel nejen pod strhující diváckou kulisou, ale současně se o něm hovořilo jako o nejzajímavějším sportovním klání loňského roku v MotoGP. V loňském roce naše společnost vyvinula velké aktivity směrem ke konsolidaci a marketingové účinnosti českých jezdců v Grand Prix. V novodobé historii Automotodromu Brno jsme se s loňskou návštěvností Grand Prix dostali na druhé místo a celosvětově jsme se v loňském roce posunuli do skupiny závodů elitní desítky. O kvalitě tohoto závodu jasně hovoří i udělení ceny Nejlepší sportovní akce roku 2003, předané primátorem města Brna.
LG SUPER RACING WEEKEND MATADOR 2003 Nejprestižnější automobilový závod loňského roku si v loňském roce vzala pod svá křídla slovenská pneumatikářská společnost Matador, která svým vstupem opět významně dopomohla ke zvýšení návštěvnosti. Bezproblémový průběh závodů, skvělá organizace a kvalitní promo celého podniku vyneslo brněnským organizátorům ocenění Event Promoter of The Year 2004, které bylo předáno našim zástupcům na posledním závodě roku v italské Monze.
AGROTEC PRIMA EPILOG 2003 Po úspěšném vstupu společnosti Agrotec do podniku Epilog se v loňském roce k projektu připojila i televize Prima a celé toto spojení se opět promítlo na kvalitní návštěvě a vytvoření bohatého doprovodného programu. Prestiž našeho posledního závodu v automobilové okruhové sezóně neustále roste a právě díky společnosti Agrotec se posiluje nejen divácká atraktivita, ale i zájem jezdců.
AMD Brno
tisk info
|