www.car.cz
 

C4 bude mít novou šestistupňovou manuální převodovku
     15.6.2006 10:35 - tisková zpráva


NOVÁ MANUÁLNÍ ŘÍZENÁ ŠESTISTUPŇOVÁ PŘEVODOVKA VE VOZIDLE
C4 HDi 110 FAP

VYŠŠÍ JÍZDNÍ KOMFORT A NIŽŠÍ SPOTŘEBA PALIVA

Od června 2006 bude model C4 v některých zemích nabízen s novou šestistupňovou manuální převodovkou, označovanou BMP6. Tato převodovka je montována s naftovým motorem HDi 110 FAP a poskytuje v této kategorii vozidel výjimečně vysoký jízdní komfort, spojený s nízkou spotřebou paliva.

Spojení této převodovky s vozidlem Citroën C4 posiluje novátorský aspekt verzí hatchback a kupé, které se rychle dokázaly prosadit na trhu ve střední oblasti modelové řady svou nabídkou inovativních prvků bezpečnostní výbavy a výbavy pro praktické použití a pohodlí ve vozidle. Od zahájení prodeje v říjnu 2004 bylo ve světě prodáno více než 350 000 vozidel typu C4.

Šestistupňová manuální řízená převodovka poskytuje řidiči vozu C4 zcela nové potěšení z jízdy, a to díky různým způsobům řazení převodových stupňů (páčky pod volantem, sekvenční řadicí páka nebo automatizovaný režim) a díky odstranění spojkového pedálu.

Vyznačuje se principem automatizace řazení převodových stupňů a ovládání spojky a zajišťuje snížení spotřeby paliva přibližně o 3 až 5 procent vzhledem k mechanické převodovce. Přítomnost šestého převodového stupně posiluje její úsporný charakter.
Vůz C4 HDi 110 FAP BMP6, vybavený zvláště ekonomickým motorem, tak vykazuje spotřebu paliva 4,5 l/100 km v kombinovaném cyklu a emise CO2 120 g/ km.

Šestistupňová manuální řízená převodovka se velmi příjemně ovládá a dokonale vyhovuje požadavkům řidiče. Její elektrohydraulické řízení umožňuje plynulé a pružné řazení převodových stupňů a zároveň zajišťuje velmi rychlé provedení jednotlivých povelů, což optimalizuje jízdní pohodlí.

Tato nová převodovka se průběžně přizpůsobuje jízdnímu stylu řidiče a posiluje jeho pocity z jízdy v režimu Sport, který dává přednost rychlosti řazení. Rovněž mu poskytuje klid a jízdní pohodlí díky systému pomoci pro rozjezd ve svahu a snadnému ovládání akcelerátoru při manévrování s vozidlem, zejména při couvání.

 

Šestistupňová manuální řízená převodovka představuje skutečnou alternativu ke klasickým mechanickým a automatickým převodovkám vzhledem k potěšení z jízdy, které poskytuje, úsporám paliva a atraktivní ceně.

Tato nová převodovka obohacuje nabídku manuálních řízených převodovek, které již jsou k dispozici v modelové řadě Citroën a jsou nabízeny s benzinovými i naftovými motory u vozidel typů C1, C2, C3 a C3 Pluriel. Již 130 000 těchto kompaktních vozidel s pětistupňovou manuální řízenou převodovkou SensoDrive bylo prodáno od jejího uvedení na trh v roce 2002.

OBSAH


C4 HDi 110 FAP BMP6
OSVĚDČENÝ DESIGN A PŘÍKLADNÁ TECHNOLOGIE

Kupé a hatchback s odlišnými styly
Nové vyjádření pohody ve vozidle
Klidná jízda s inovativními a moderními prvky výbavy
Skutečná ochrana cestujících a chodců

POTĚŠENÍ, ÚSPORNOST A POHODA
SE ŠESTISTUPŇOVOU MANUÁLNÍ ŘÍZENOU PŘEVODOVKOU

POTĚŠENÍ Z JÍZDY V MANUÁLNÍM REŽIMU A V AUTOMATIZOVANÉM REŽIMU
Jízda bez omezování s manuálním režimem
Jízda bez stresu s automatizovaným režimem 

FUNKCE ZAMĚŘENÉ NA POHODLÍ JÍZDY, ÚSPORU PALIVA A POHODU
Šest převodových stupňů pro větší pružnost a malou spotřebu paliva
Elektrohydraulické ovládání pro plynulé a rychlé řazení převodových stupňů
Režim Sport pro ještě rychlejší reakce
"Pomoc při rozjezdu ve svahu" pro větší bezpečnost

ŠESTISTUPŇOVÁ MANUÁLNÍ ŘÍZENÁ PŘEVODOVKA
TECHNOLOGIE ZAMĚŘENÁ NA JÍZDNÍ KOMFORT

Průběh řazení převodového stupně
Mechanická část
Elektrohydraulické ovládání

C4 HDi 110 FAP BMP6
OSVĚDČENÝ DESIGN A PŘÍKLADNÁ TECHNOLOGIE


Spojení šestistupňové manuální převodovky s vozidlem typu C4 posiluje přitažlivost tohoto vozidla, které se vyznačuje inovativními prvky výbavy, poskytujícími uživatelům snadnou a ničím nerušenou jízdu, a dvěma typy karoserií s výrazným a specifickým designem v provedení hatchback a kupé.
Díky estetickým a inovativním kvalitám získal vůz C4 na mezinárodním autosalonu v New Yorku titul « World Car Design of the Year for 2006 », udělovaný skupinou Midway.

Kupé a hatchback s odlišnými styly 

C4 hatchback i C4 kupé mají každý svůj výrazný a zvláštní styl, přitom však poskytují stejně štědrý vnitřní prostor, který přispívá k pohodě ve vozidle.

Hatchback dává přednost zakulaceným tvarům, kupé staví na odiv ostřejší rysy. Karoserie obou vozidel mají společné plynulé a protažené linie, vyjádřené pozoruhodnými aerodynamickými vlastnostmi (součinitel Cx 0,28 až 0,32 podle verze), což je jedna z tradičních hodnot značky. Obě vozidla rovněž sdílí stejné vnitřní rozměry se štědrým prostorem pro kolena cestujících vzadu, který patří mezi nejlepší v segmentu (17 cm, když je přední sedadlo posunuto maximálně dozadu).

Nové vyjádření pohody ve vozidle

Interiér vozu C4 je zaměřen na pohodu a za tím účelem spojuje :
• střídmý styl interiéru v duchu « high-tech » s čistými tvary palubní desky,
• inovace, které jsou zaměřeny na jednoduché používání a ergonomii.
Volant s pevnými centrálními ovladači tak sdružuje v dosahu ruky hlavní komfortní funkce (audiosystém, telefon, atd.) a prvky pomáhající při řízení (omezovač rychlosti, tempomat, páčky pro řazení převodových stupňů šestistupňové manuální řízené převodovky apod.). Toto ergonomické uspořádání zjednodušuje používání ovladačů a přispívá tak k potěšení z jízdy.

Volant je spojen s novým zobrazováním jízdních informací (rychlost vozidla, požadované hodnoty omezovače rychlosti a tempomatu, atd.) na displeji uprostřed palubní desky. Kontrast zobrazovaných údajů se okamžitě přizpůsobuje intenzitě světla, čitelnost údajů je tak za všech okolností dokonalá.

 

 


S takovými funkcemi vládne ve vozidle skutečně klidná atmosféra. Ta je ještě umocněna přítomností dokonale integrovaného parfémového osvěžovače vzduchu a také použitím bočních vrstvených skel, zaručujících akustický komfort a zvyšujících bezpečnost. Z praktického hlediska má vůz C4 početné odkládací prostory a nový systém rozdělení zavazadlového prostoru, který umožňuje udržet na svých místech uložené předměty a který lze skrýt, když není používán.

Klidná jízda s inovativními a moderními prvky výbavy

Vůz C4 má celou řadu moderních a účinných prvků výbavy usnadňujících řízení, které stejně jako šestistupňová manuální řízená převodovka byly navrženy tak, aby zjednodušovaly řízení a umožňovaly klidnou jízdu.

• Systém varování při neúmyslném opuštění jízdního pruhu (AFIL) je inovace, která je významným pokrokem v oblasti bezpečnosti. Tento systém zjišťuje při rychlosti vyšší než 80 km/h neúmyslné přejetí plné nebo přerušované čáry na vozovce v případě, že nejsou zapnuta směrová světla. Nepozorný řidič je v takovém případě upozorněn spuštěním vibrátoru umístěného v sedáku sedadla na té straně, na které došlo k přejetí čáry, a může tak včas zareagovat.
• Samonatáčecí bi-xenonové světlomety (potkávací a dálková světla), což je výbava obvykle vyhrazená pro vozidla vyšších segmentů, umožňují optimální osvětlení v zatáčce.
• Vůz C4 nabízí také další prvky výbavy, jako například omezovač rychlosti a tempomat, parkovací asistent vpředu a vzadu s optickým zobrazením manévru na vícefunkční obrazovce nebo výstražné zařízení pro zjišťování poklesu tlaku v pneumatikách.

Skutečná ochrana cestujících a chodců

Model C4 poskytuje svou výbavou a svými funkcemi vysokou úroveň aktivní i pasivní bezpečnosti.

Šestistupňová manuální řízená převodovka kritériím bezpečnosti dokonale vyhovuje. Řidič zůstává soustředěn na jízdu, protože jeho ruce díky páčkám nebo automatizovanému režimu nemusí nikdy opustit volant a jízdní informace (zařazený převodový stupeň, zvolený režim) jsou trvale zobrazovány přímo před ním.
 
• Díky pevné střední části volantu nabízí Citroën C4 jako první na světě airbag řidiče s optimalizovaným tvarem, který poskytuje lepší ochranu řidiče.
• Kromě ochrany cestujících uvnitř  vozidla zohledňuje C4 rovněž ochranu chodců při čelním nárazu. Koncepce vozu C4 byla řešena tak, aby byly sníženy negativní dopady eventuálního nárazu do chodce (pohlcovače nárazu v horní i spodní části předního bloku, hliníková kapota s děrovanou střední částí vnitřního profilu pro lepší pohlcení energie atd.).

Při nárazových testech provedených organizací EuroNCAP získal vůz C4 pět hvězdiček za ochranu cestujících s 35 body z maximálního počtu 37 bodů, které mohly být uděleny. Při testu « náraz do chodce » dosáhl se třemi hvězdičkami vynikajícího výsledku (z maximálně možných čtyř hvězdiček) a 22 bodů. V oblasti ochrany dětí získal také čtyři hvězdičky (z maximálně možných pěti hvězdiček).

POTĚŠENÍ, ÚSPORNOST A POHODA
SE ŠESTISTUPŇOVOU MANUÁLNÍ ŘÍZENOU PŘEVODOVKOU

POTĚŠENÍ Z JÍZDY V MANUÁLNÍM REŽIMU A V AUTOMATIZOVANÉM REŽIMU

U manuální řízené převodovky si řidič může vybrat jeden ze dvou jízdních režimů :
- manuální režim, ve kterém sám ovládá řazení převodových stupňů prostřednictvím páček umístěných za volantem nebo sekvenční řadicí páky,
- automatizovaný režim, kde je volba převodových stupňů zcela řízena počítačem.
Řidič může kdykoliv změnit režim podle svého přání a podle okolních provozních podmínek : silnice, dálnice, město, dopravní zácpa.

Jízda bez omezování s manuálním režimem

Při aktivovaném manuálním režimu řidič rozhoduje o okamžiku řazení převodového stupně, přičemž využívá výhodu nepřítomnosti spojkového pedálu.
Je průběžně informován o zařazeném převodovém stupni díky zobrazení této informace ve sdruženém přístroji.
Může řadit převodové stupně pomocí dvou typů ovladačů, které jsou vzájemně zcela rovnocenné :

- Páčky umístěné za volantem
Pravá páčka slouží k řazení vyšších převodových stupňů a levá páčka k řazení nižších převodových stupňů. Tyto páčky umožňují jednoduchým « kliknutím » ovládat šest převodových stupňů pro jízdu vpřed. Jsou pevně umístěny na sloupku řízení a poskytují tak nejlepší podmínky pro pohodlí a bezpečnost, bez ohledu na polohu věnce volantu vozu C4.

- Sekvenční řadicí páka
Na kulise řadicí páky je manuální režim označen písmenem M, u nějž je na jedné straně znaménko (+) pro řazení vyššího převodového stupně a na druhé straně znaménko (–) pro řazení nižšího převodového stupně.
Z bezpečnostních důvodů mohou být neutrální poloha (N) nebo zpětný chod (R) zařazeny pouze touto řadicí pákou. Zpětný chod je možno zařadit až tehdy, když je rychlost vozidla nižší než 3,5 km/h.
Řadicí páka má stabilní polohy, stejně jako u volicí páky automatické převodovky, což umožňuje řidiči rychle pohledem zjistit použitý režim, který je navíc zobrazen ve sdruženém přístroji.

Manuální řízená převodovka poskytuje skutečný jízdní komfort i tehdy, když řidič zvolí manuální režim.
Při zpomalování a zastavení vozidla (například před značkou « Stůj, dej přednost v jízdě » nebo před křižovatkou řízenou světly) může převodovka automaticky řadit na nižší převodové stupně, a to až na první stupeň při nízké rychlosti.
Automatické řazení nižších převodových stupňů závisí na různých kritériích, posuzovaných počítačem (otáčky motoru, sklon vozovky, sportovní jízda atd.).

Počítač převodovky usnadňuje postupné řazení nižších převodových stupňů řízením  motoru, a řazení je tak plynulé a bez rázů.

Jízda bez stresu s automatizovaným režimem  

V automatizovaném režimu je řazení převodových stupňů řízeno elektronicky s cílem dosáhnout optimální úroveň pohodlí jízdy a spotřeby paliva.

Tento režim se aktivuje umístěním řadicí páky do polohy A, vyznačené na její kulise. Když řidič zvolí tento jízdní režim, ve sdruženém přístroji se zobrazí piktogram « AUTO », který doplňuje informaci o zařazeném převodovém stupni.

Počítač převodovky zvolí nejvhodnější převodový stupeň podle adaptivních charakteristik řazení, které jsou určeny v závislosti na jízdním stylu řidiče, typu jízdní trasy, otáčkách motoru, rychlosti vozidla a adhezních podmínkách.

Systém tak zabrání příliš vysokým nebo naopak příliš nízkým otáčkám motoru a nabízí ekonomické chování, které dává přednost nízké spotřebě paliva. Optimalizované řízení řazení převodových stupňů zajišťuje podle provozního cyklu úsporu paliva přibližně 3 až 5 procent v porovnání s mechanickou převodovkou.

Převodovka také velmi rychle rozpozná některé zvláštní situace a ihned na ně reaguje. Jedná se například o udržení zařazeného převodového stupně při prudké akceleraci, přeřazení na nižší převodový stupeň při akceleraci vozidla nebo udržení zařazeného převodového stupně nebo i přeřazení na nižší převodový stupeň pro zvýšení brzdného účinku při brzdění motorem.

Jestliže si řidič přeje převzít ovládání převodovky, když je převodovka v automatizovaném režimu (například v kritické situaci nebo při předjíždění), může to provést okamžitě. Stačí, aby aktivoval jednu z páček a převodovka provede jeho požadavek. Po uplynutí krátké doby (přibližně 20 sekund), pokud řidič nevydá další povel manuálním způsobem, je automatické řízení převodovky znova aktivováno.

FUNKCE ZAMĚŘENÉ NA POHODLÍ JÍZDY, ÚSPORU PALIVA A POHODU

Šest převodových stupňů pro větší pružnost a malou spotřebu paliva

Šest převodových stupňů manuální řízené převodovky umožňuje co nejlépe využít vlastnosti motoru a zaručuje - bez ohledu na to, zda je aktivován manuální nebo automatizovaný režim - výbornou reakci a příjemnou činnost převodovky, stejně jako nízkou spotřebu paliva a vysoký akustický komfort.

Manuální řízená převodovka svou koncepcí usnadňuje kromě jiného také používání těchto šesti převodových stupňů řidičem.
- V manuálním režimu stačí pro zařazení požadovaného převodového stupně působit tlakem na páčky (nebo impulzy na řadicí páku). Řidič již nemusí pohybovat řadicí pákou nebo ovládat spojkový pedál.
- V automatizovaném režimu se převodovka sama postará o co nejlepší využití šestého převodového stupně pro zvýšení dosahované úspory paliva.

Elektrohydraulické ovládání pro plynulé a rychlé řazení převodových stupňů

Díky použití nových elektrohydraulických akčních členů se šestistupňová manuální řízená převodovka vyznačuje příjemným a plynulým řazením převodových stupňů v manuálním i automatizovaném režimu.

Tato příjemnost řazení převodových stupňů (odstranění rázů) není dosažena na úkor rychlosti řazení. Šestistupňová manuální řízená převodovka oba tyto protikladné požadavky splňuje a vyznačuje se rychlostí, kterou dokáže provést změny převodových stupňů. Reakční doba je :
-  0,8 sekundy při řazení převodového stupně v manuálním režimu,
- 1,2 sekundy při řazení převodového stupně v automatizovaném režimu.

Navíc šestistupňová manuální řízená převodovka nabízí přesné a snadné dávkování akcelerace při manévrování s vozidlem, zejména při couvání. Pedál akcelerace reaguje na požadavek rychle, plynule a bez rázů.

Režim Sport pro ještě rychlejší reakce

U šestistupňové manuální řízené převodovky vozu C4 je možno využít režim Sport. Je ho možno použít v manuálním i automatizovaném režimu a jeho charakteristiky dávají trvale přednost rychlému řazení převodových stupňů. Celková doba změny převodového stupně je tak 0,4 sekundy při řazení v manuálním režimu a 0,5 sekundy v automatizovaném režimu.

V automatizovaném režimu je režim Sport dosažen použitím zvláštních charakteristik řazení: k řazení vyšších i nižších převodových stupňů dochází při vyšších otáčkách motoru než v normálním režimu.

Režim Sport se aktivuje tlačítkem « S », umístěným na kulise řadicí páky. Po jeho zvolení se ve sdruženém přístroji zobrazí písmeno « S »..

"Pomoc při rozjezdu ve svahu" pro větší bezpečnost

Aby vůz C4, vybavený šestistupňovou manuální řízenou převodovkou, nabídl co nejlepší funkce z hlediska bezpečnosti, je vybaven také systémem pomoci při rozjezdu ve svahu.
Tato funkce udržuje vozidlo ve svahu po dobu dvou sekund po uvolnění brzdového pedálu. Usnadňuje tak rozjezd do kopce a manévrování s vozidlem ve svahu, což umožňuje zcela klidný opakovaný rozjezd.
Aktivaci systému pomoci při rozjezdu ve svahu provádí systém ESP, který dočasně udrží brzdový tlak v okamžiku, kdy řidič uvolní brzdový pedál a chystá se akcelerovat. 
Tento asistenční systém funguje při rozjezdu do svahu i se svahu a při jízdě vpřed i při couvání a je aktivován od tříprocentního sklonu vozovky.

ŠESTISTUPŇOVÁ MANUÁLNÍ ŘÍZENÁ PŘEVODOVKA
TECHNOLOGIE ZAMĚŘENÁ NA JÍZDNÍ KOMFORT

Technologie manuální řízené převodovky je založena na celku tvořeném šestistupňovou mechanickou převodovkou a systémem ovládání pomocí elektrohydraulických akčních členů.
Díky tomuto zařízení je doba reakce kratší a ovládání je lépe řízeno, což umožňuje dosáhnout rychlejší a komfortnější řazení.
Navíc nepřetržitá komunikace se systémem ESP zajišťuje v případě regulace ESP správnou reakci převodovky pro dosažení vysoké bezpečnosti.

Průběh řazení převodového stupně

Manuální řízená převodovka se vyznačuje elektrohydraulickým ovládáním spojky a řazení převodových stupňů. Spojkový pedál je tedy odstraněn a řadicí páka, která je sice stále přítomna, nemá s převodovkou žádnou mechanickou vazbu.

Převodovka je řízena počítačem, který řídí dva akční členy : jeden je akčním členem převodovky, který provádí volbu a řazení převodových stupňů, a druhý je akčním členem spojky, který ovládá spojku.

Změna převodových stupňů se provádí následujícím způsobem :
1. Řidič požaduje změnu převodového stupně :
buď v manuálním režimu přímo, vydáním povelu ke změně převodového stupně prostřednictvím řadicích páček nebo řadicí páky,
nebo v automatizovaném režimu nepřímo, působením na pedál akcelerace, brzdový pedál nebo v závislosti na profilu silnice, otáčkách motoru, rychlosti vozidla a adhezních podmínkách.
2. Počítač převodovky zaznamená požadavek a zpracuje jej.
3. Počítač převodovky ovlivní řízení motoru a začne řídit akční člen spojky.
4. Točivý moment motoru je snížen a spojka postupně vypnuta, aby byly omezeny rázy.
5. Když je spojka vypnuta, počítač převodovky začne řídit akční člen převodovky.
6. Vypnutí zubové spojky, volba, synchronizace a zapnutí zubové spojky nového převodového stupně.
7. Počítač převodovky postupně zapne spojku a podílí se na zvýšení točivého momentu motoru, aby řazení proběhlo plynule a bez rázů.

Tyto operace následují po sobě velmi rychle, aby přerušení akcelerace nebo decelerace bylo co nejkratší a co nejméně postřehnutelné. Při řazení vyššího převodového stupně je pro provedení všech sedmi etap podle zvoleného programu potřebný čas 0,4 až 1,2 sekundy.

Mechanická část

Manuální řízená převodovka je založena na mechanických částech šestistupňové mechanické převodovky, speciálně navržené tak, aby mohla být řízena. Tato převodovka se vyznačuje :
- Rychlou činností
Ovládací systém s akčními členy je namontován na skříni převodovky. Umístění akčních členů uvnitř převodovky zmenšuje ramena páky a vůle a zkracuje čas potřebný pro změnu převodových stupňů.
- Spolehlivostí
Ovládací systém s akčními členy je montován v továrně ve Valenciennes, aby akční členy byly správně namontovány do převodovky. Všechny převodovky jsou tak otestovány před jejich odesláním do montážního závodu vozidel C4 v Mulhouse.
- Tichým zpětným chodem
Zpětný chod je tichý při řazení i při činnosti díky použití šroubových ozubených kol (a ne kol s přímým ozubením, jako u ostatních převodových stupňů).
- Kompaktností
Konstrukce převodovky je tzv. konstrukce 2,5 hřídele, to znamená s hnacím hřídelem spojeným s motorem prostřednictvím spojky, hnaným hřídelem s ozubenými koly umístěnými po obou stranách ložisek a velmi krátkým « polohřídelem » určeným pro zpětný chod, který umožňuje dosáhnout kompaktní celkové délky převodovky.

Elektrohydraulické ovládání 

Mechanický celek převodovky je ovládán elektrohydraulickým systémem, který zajišťuje:
- Plynulé řazení převodových stupňů
Počítač převodovky, který řídí oba akční členy, komunikuje s počítačem motoru za účelem řízení otáček a točivého momentu motoru při řazení převodových stupňů. Ovlivňuje přizpůsobení točivého momentu v závislosti na rozdílu mezi požadovanou a skutečnou hodnotou a optimalizuje tak komfort při řazení převodových stupňů.
- Rychlé řazení převodových stupňů
Akční člen převodovky je vybaven systémem « S-CAM », který zkracuje čas potřebný pro zařazení převodového stupně. Při aktivaci brzdy systému S-CAM se řazení ze sudého na lichý převodový stupeň (z N na 1, z 2 na 3, ze 4 na 5 a opačně) provádí nepřímo, najednou a stejně snadno jako řazení z lichého na sudý převodový stupeň (z 1 na 2, z 3 na  4, z 5 na 6 a opačně), které se provádí v řadě.
Čas potřebný pro zařazení vyššího převodového stupně je tak velmi krátký : 0,8 sekundy v manuálním režimu a 1,2 sekundy v automatizovaném režimu.
- Přesné dávkování přenášeného točivého momentu při manévrování s vozidlem
Akční člen spojky je vybaven soustředným vypínacím ložiskem spojky se snímačem kopírování polohy, který udává počítači jeho polohu každé dvě milisekundy. Přechody mezi jednotlivými převodovými stupni převodovky jsou tak dokonale řízeny a manévrování s vozidlem probíhá « měkce ».
- Optimální chování vozidla ve všech situacích
Počítač převodovky komunikuje rovněž s počítačem ESP, aby byla zaručena optimální účinnost při zásazích systému ESP, který je u vozidla C4 s motorem HDi 110 FAP montován sériově (řízení brzd, otáček motoru a zařazeného převodového stupně).

PR


 
 
Fotogalerie:   Exkusivní karambol v červnovém Mostě 2006

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose