Gerd Koerber se těší na své oblíbené Nogaro! 16.6.2006 11:00 - tisková zpráva
Stejně jako Albacete, Zolder či Jaramu řadí vedoucí muž průběžného pořadí letošního EP tahačů Gerd Koerber okruh v Nogaru do kategorie těch oblíbených. „Je tam vždycky vedro, zázemí žádná sláva. Na druhou stranu se ale jedná o velmi technický okruh, hodně se brzdí a akceleruje, a to mi vyhovuje. K tomu skvělí diváci,“ říká Gerd, který má na Nogaro dobré vzpomínky.
V roce 2003 v podhůří Pyrenejí za volantem supertruckové Buggyry zvítězil, v loňském roce dojel v sobotu druhý. „Letos to bude velmi těžké. Mercedesy Markuse Oestreicha a Jochena Hahna ve Španělsku před dvěma týdny letěly. Antonio Albacete bude chtít určitě dokázat, že nedělní výpadek v Albacete byl spíše dílem náhody. A nesmíme zapomenout na Davida Vršeckého, který v Nogaru taky umí,“ vypočítává Gerd seznam největších konkurentů s tím, že současné vedení v šampionátu ho nesvazuje.
„Tak něco podobného určitě nehrozí. Přece jen jezdím závody trucků nějakou dobu na to, abych podléhal tomu, že po třech podnicích vedu o pár bodů.“ Rozhodující činitel v boji o nogarské body vidí Gerd ve výsledcích měřených tréninků.
„Vzhledem k tomu, že na vítězství mají jezdci ze tří prvních řad a po startu se to pomele, bude nesmírně důležité startovat z prvních pozic. Obávám se ovšem, že s podobnou vizí nás přijede do Francie více.“
Buggyra v Nogaru (14.6)
Včera večer, těsně po devatenácté hodině dorazili do dějiště konání čtvrtého podniku letošního Evropského poháru tahačů ve francouzském Nogaru mechanici týmu Buggyra International Racing Systém. Cesta souprav se závodními speciály na „palubách“ proběhla bez komplikací. Ty nastaly až po příjezdu na okruh.
„Je pravda, že jsme si říkali, že okruh bude nejspíše uzavřený, protože organizátoři mají po pracovní době, kterou ve Francii dodržují vskutku striktně,“ říká manažer týmu Standa Dvořák. „Na druhou stranu v nás ale doutnala naděje, že se stejně jako v Albacete nějak na okruh dostaneme.“ Naděje však trvala jen krátce.
Navíc byly uzamčeny sprchy i toalety, takže mechanici mohli v této chvíli pouze tiše závidět svým kolegům z týmů Egona Allgauera a chorvatského Euroline (Pulič + Oestreich). „Na druhou stranu je nutno pořadatelům přiznat velmi solidní propagaci závodu. Asi bude ostatně jako každý rok nabito,“ dodal Standa. „Nogaro závody tahačů žije, v místním supermarketu dokonce dostanou členové truckových týmů desetiprocentní slevu.“
Na okruh se mechanici dostali dnes v 8:30 hod ráno, když od organizátorů obdrželi stejné místo jako loni. Po nezbytné osobní hygieně a vyleštění souprav se všichni členové týmu pustili do stavby depa. Práci jim ztěžuje úmorné vedro. „S tím se ale dalo počítat. Máme relativně solidní časovou rezervu, do pátku, kdy je press day a volné jízdy bychom měli vše bez problémů stihnout,“ dodal Standa na závěr.
Buggyra
|