www.car.cz
 

Milan Svoboda na slovenské Dobšiné vítězem třídy a celkově čtvrtý
     21.6.2006 16:29 - Pavel Jelínek


Minulý víkend  si čeští vrchaři  odskočili na Slovensko  - na Dobšinou, která byla   započítávána  do  MČR. Zde je popsán průběh  závodu očima Milana Svobody, který vyhrál dvoulitry a opět proháněl  mnohem silnější stroje  a jejich piloty.

"Slyšel jsem od svých kamarádů kolegů, že Dobšiná je krásný kopec, který by se mi měl líbit. A měli pravdu. Na 6800m trati není žádná hloupá zatáčka, kopec je velmi rychlý a i vracáky mají veliký poloměr, takže se dají jet relativně velkou rychlostí. Je po 1. tréninku, který jsem skutečně velice opatrně.

Podle předpokladu jsou nejrychlejší Jaro Krajčí s Dušanem Nevěřilem, kteří tento kopec velice dobře znají, pak jsme v jedné sekundě Ota Krámský, Juro Sladečka (všichni F3000) a já. Potom Miloš Beneš, Faja vyrobil hodiny.... Uvidíme, jak se s touto tratí popereme odpoledne. Je strašný horko.

Nevím, jestli se to mu říká štěstí, ale skutečnost je taková, že v první jízdě začalo pršet startem první formule. Vyhrál Vlado Friedl s F3, který startoval jako první, takže jel ještě na suché trati. Mě již od třetí zatáčky místy docela hodně pršelo a jelikož jsem jel na suchých pneumatikách, chtěl jsem zvolnit, ale je tu strašně dlouhá rovina a na jejím konci jsem na to že by to mohlo být mokré zapoměl a ono to šlo.

Skončil jsem druhý o několik desetin. Potom startovaly placky a F3000 a těm už pršelo hodně. Miloš Beneš byl 1 sec za mnou a Mirek Fajkus 2sec. Ota Krámký havaroval v první zatáčce.

Dobšiná je nádherný rychlý kopec, kde jsem si myslel, že mi třílitrové auta ujedou. Zatím to není tak hrozné. Po první jízdě vede Jaro Krajči před Dušanem Nevěřilem potom se ztrátou 2,5 sec na vítěze je moje maličkost, 0,3 sec za mnou je nešťastný Miloš Beneš a za ním 2,2 sec je stále se zrychlující Faja. A přitom je hnusně hezky a svítí sluníčko. podařilo se nám dobře (sice nelogicky, s ohledem jaké převody vlastníme) postavili jsme skoro okruhový podvozek a ono to funguje.


Druhá jízda byla docela v pohodě, měl jsem trošku problém v levé zatáčce na výjezdu do 1,1 km dlouhé roviny. Ztratil jsem tam hodně, to jsem věděl už na konci této roviny podle maximální rychlosti, která byla o 5 km/h menší než jízdu před tím. Snažil jsem se ztrátu dohonit, ale Miloš Beneš nenechal nic náhodě, pořádně zatopil a v cíli byl o necelé 3 sec ryschlejší. Vyhrál Jaro Krajčí, před Dušanem Nevěřilem, Milošem Benešem, Milanem Svobodou a Mirkem Fajkusem.

.....že povezem z DObšiné 32 bodu do absolutního pořadí MČR skutečně nikdo z nás nečekal"

Dobšiná - výsledky NE

 1.    4   Jaroslav Krajči      SK Ralt F 3000             D/E-3000 2:40,397  2:38,414  5:18,811
 2.    5   Dušan Nevěřil        CZ Lola Judd F3000         D/E-3000 2:40,609  2:42,072  5:22,681
 3.    6   Miloš Beneš          CZ Lucchini PS/B2          CN-3000  2:43,249  2:40,586  5:23,835
 4.    12  Milan Svoboda        CZ Dalara F 302            E2-2000  2:42,951  2:43,343  5:26,294
 5.    7   Miroslav Fajkus      CZ Lucchini P3-95M         CN-3000  2:45,421  2:47,270  5:32,691

 6.    3   Vladimír Friedl      SK Dalara 393              E2-2000  2:50,861  2:51,705  5:42,566
 7.    77  Herbert Pregartner   A  Porsche 911 Turbo       E1+2000  3:00,942  2:59,368  6:00,310
 8.    59  David Komárek        CZ Mitsubishi Lancer Evo 6  A+2000  3:03,928  3:03,592  6:07,520
 9.    10  Andrej Krajči        SK Opel Lotus              E2-2000  3:04,054  3:07,333  6:11,387
 10.   81  Marek Rybníček       CZ Škoda Octavia           E1-2000  3:06,507  3:05,558  6:12,065
 11.   85  Martin Koiš          SK Ford Focus              E1+2000  3:05,367  3:06,950  6:12,317
 12.   74  Marek Ďurovkin       SK AUDI A4 ST              E1-2000  3:07,043  3:05,833  6:12,876
 13.  122  Martin Novotný       CZ Opel Speedster          E1-2000  3:06,837  3:06,235  6:13,072
 14.   13  Milan Kašpárek       CZ Škoda Fabia MM2         E1-2000  3:11,484  3:10,718  6:22,202
 15.   56  Václav Janík         CZ BMW M3                   A+2000  3:12,690  3:11,179  6:23,869
 16.   58  Líbal Petr           CZ BMW M3                   A+2000  3:11,902  3:12,498  6:24,400
 17.   47  László Hernádi       H  BMW M3                   A+2000  3:13,341  3:11,895  6:25,236
 18.   1   Julo Konček          SK Vauxhall Vectra STC     E1-2000  3:13,538  3:13,927  6:27,465
 19.   50  Jaro Homola          SK Citroen C2 Super 1600    A-2000  3:13,244  3:14,460  6:27,704
 20.   48  Bohuslav Urban       CZ Škoda Fabia             E1-2000  3:15,268  3:14,134  6:29,402
 21.   32  Peter Jureňa         SK Mitsubishi Lancer EVO VI N+2000  3:15,268  3:16,291  6:31,559
 22.   31  Anton Strnad         SK Mitsubishi EVO 7         N+2000  3:17,305  3:18,359  6:35,664
 23.   33  Richard Vodička      CZ BMW M3                   N+2000  3:17,034  3:18,920  6:35,954
 24.   71  Fero Kmeť            SK VW Golf Gti 2,0 16 V    E1-2000  3:20,172  3:17,237  6:37,409
 25.   22  Miroslav Jakeš       CZ Mitsubishi Lancer Evo IX N+2000  3:18,183  3:19,726  6:37,909
 26.   49  Marián Gróf          SK Škoda Octavia KIT        A-2000  3:21,837  3:21,809  6:43,646
 27.   70  Matej Prokop         SK Ford Puma               E1-2000  3:22,150  3:21,818  6:43,968
 28.   87  Michal Novický       CZ Ford Easter             E2-1600  3:23,418  3:20,878  6:44,296
 29.   91  Martin Jerman        CZ Alfa Romeo 147               SP  3:21,861  3:23,189  6:45,050
 30.   92  Lukáš Vojáček        CZ Opel Astra OPC               SP  3:22,663  3:23,873  6:46,536
 31.   44  Ivo Krampota         CZ BMW M3                   A+2000  3:21,578  3:27,872  6:49,450
 32.   99  Tomáš Kusý           CZ Peugeot 306                  SP  3:27,941  3:25,286  6:53,227
 33.   53  Miroslav Ščibravý    SK BMW M3                   A+2000  3:25,391  3:29,196  6:54,587
 34.   54  Jiří Theimer         CZ Peugeot 306 Maxi Kit Car A-2000  3:28,996  3:29,260  6:58,256
 35.  150  Martin Samek         CZ Ford Escort RS-2000      A-2000  3:31,007  3:29,026  7:00,033
 36.   76  Jozef Studenič       SK VW Golf 3 GTI 16V        A-2000  3:34,409  3:27,349  7:01,758
 37.   60  Jozef Spál           SK Honda Civic 1,6         E1-1600  3:32,736  3:31,643  7:04,379
 38.   55  Tomáš Kašpárek       CZ Škoda Felícia Kit Car    A-1400  3:35,045  3:33,042  7:08,087
 39.   72  Jaroslav Purš        SK Honda Civic             E1-2000  3:35,536  3:33,344  7:08,880
 40.  124  Karel Patočka        CZ Škoda Felícia Free StyleE1-1600  3:35,839  3:33,779  7:09,618
 41.  222  Jaroslav Cibulka     SK Honda Civic              N-2000  3:35,445  3:36,544  7:11,989
 42.   39  Ivo Klestil          CZ Subaru Imprezza WRX STi  N+2000  3:35,961  3:36,432  7:12,393
 43.   69  Bohumír Čambalík     SK Opel Astra GSi          E1-2000  3:35,150  3:37,816  7:12,966
 44.  120  Maroš Kysucký        SK Seat Ibiza 1,9 TDi      E1+2000  3:40,977  3:39,146  7:20,123
 45.   73  Radim JEŽEK          CZ Škoda Favorit           E1-1600  3:40,615  3:41,405  7:22,020
 46.   23  Ctirad Rozum         SK Peugeot 306 S16          N-2000  3:40,621  3:41,584  7:22,205
 47.   15  Ľubomír Valko        SK Škoda 130 RS              K3 C1  3:43,123  3:42,239  7:25,362
 48.   64  Richard Nagy         SK VW Golf 1.9               K3 C2  3:44,231  3:45,061  7:29,292
 49.  221  Milan Stejskal       CZ Fiat 128 SC               K2 B3  3:49,681  3:50,547  7:40,228
 50.   79  Sergej Skarpíšek     SK Opel Kadet GSI Turbo    E1+2000  3:52,184  3:50,227  7:42,411
 51.   43  Filip Sládečka       SK Škoda Fabia              A-1400  3:50,781  3:52,002  7:42,783
 52.   19  Július Kuzder        SK Škoda Fabia              A-1400  3:53,984  3:57,219  7:51,203
 53.  209  Vladimír Konicar     CZ BMW 2002 TDi              K2 B5  3:59,304  3:56,402  7:55,706
 54.   57  Martin Danajka       SK Škoda Fabia              A-1400  3:58,528  3:57,395  7:55,923
 55.  220  Michal Patera        CZ Fiat 128 SC               K2 B3  4:11,121  3:45,586  7:56,707
 56.  267  Kamila Stará         CZ Formula Easter MTX 1-03   K4 D2  4:01,380  3:58,498  7:59,878
 57.   46  Tomáš Fusko          SK Peugeot 106 XSi          A-1400  4:02,633  3:59,918  8:02,551
 58.   14  Gabriela Andrišeková SK Škoda 130 RS              K3 C1  4:06,758  4:01,170  8:07,928
 59.   34  Rastislav Řeháček    SK Škoda Fabia              N-1400  4:05,224  4:07,245  8:12,469
 60.   17  Ladislav Rišpán      SK Renault - R8 Gordini      K1 A9  4:06,628  4:08,586  8:15,214
 61.  201  František Oravec     SK Škoda 130 RS              K3 C1  4:13,935  4:11,691  8:25,626
 62.   20  Matúš Pavlík         SK Škoda 1000 MB             K1 A8  4:19,108  4:19,724  8:38,832
 63.   27  Róbert Pečner        SK Škoda 1000 MB             K1 A8  4:25,812  4:25,630  8:51,442
       2   Juraj Sládečka       SK Lola F 3000 ZYTEC       D/E-3000 2:45,510 no finish  2:45,510

       42  Eda Patera           CZ Ford Escort Kit          A-2000 no finish
       82  David Kostruh        CZ Dallara F393            E2-2000
       37  Josef Komárek        CZ Mitsubishi Evo 550      E1+2000
       98  Milan Záhradníček    CZ Peugeot 306                  SP
       24  Michal Pavlík        SK Trabant 601 EVO 4         K1 A7
       52  Augustín Podhájecký  SK Škoda Fabia RS TDI       A+2000
       45  Jozef Tóth           CZ BMW M3                   A+2000
       28  Jozef Béreš          SK Opel                      K2 B6
       89  Emil Janžo           SK Ford Escort Cosworth 4x4E1+2000
       11  Otakar Krámský       CZ Reynard E2              D/E-3000


 
 
Fotogalerie:   Trucktrial v německém Kamsdorfu, foto Martin Ježek

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose