Buggyra na Nurburgring v plné síle 12.7.2006 17:33 - tisková zpráva
Přestože se ve dnech 21.7 -23.7 2006 nepojede na Nurburgringu poprvé v historii závodů tahačů o mistrovské body, v roudnickém Buggyra Technology Centru přistupují k závodnímu víkendu s veškerou odpovědností.
„Nevěřím tomu, že by se jel někdo na Nurburgring jenom projet s tím, že to nějak dopadne,“ tvrdí kategoricky technický ředitel Mario Kress. „Pokud dá divák peníze za vstupenky, je mu celkem jedno, jestli se jede o body nebo ne a zaslouží si špičkový výkon.“
S Kressovým názorem se zcela ztotožňuje David Vršecký. V současný době pátý jezdec průběžného pořadí stál přitom loni jen krůček od toho, aby jako vůbec první jezdec historie vyhrál závod na nejprestižnějším okruhu ve třídách SRT i RT. Po „suprovém“ vítězství z roku 2003 totiž dojel v sobotu druhý.
„V té chvíli mi to nějak nedošlo. Škoda, letos se mi až tak nedaří. Nikde ale není řečeno, že se na Nurburgringu všechno nezlomí,“ říká Vršecký, kterého zvláště v posledních dvou závodech sužovaly technické problémy. V Albacete i v Nogaru měl problémy s výfukovým potrubím, ve Francii navíc odešel kardan jeho speciálu.
„Situace není nikterak zoufalá, potřebuji se chytit v jednom závodě,“ tvrdí David evidentně spokojený s tím, že do Německa s nejvyšší pravděpodobností nedorazí jezdci z tzv. malých týmů.
Tito totiž zatím velmi úspěšně plní roli brzdy rychlejších jezdců, řada jejich manévrů působí hrůzostrašně „Nic proti nim, ale určitě mi nebudou na okruhu chybět. Boj s jejich pomalou sveřepostí je takřka beznadějný především v měřených trénincích..“
Buggyra chystá testování
Ve čtvrtek od časného rána bude tým Buggyra International Racing Systém testovat na letišti v Pannenském Týnci. „Hlavní pozornost budeme věnovat předním nápravám a konfiguraci turbodmychadel,“ prozradil šéf logistiky Petr Marek s tím, že v případě neuspokojivého výsledku je další testování plánováno na víkend.
„Ale podle informací inženýrů by mělo být všechno v pořádku. Je sice pravda, že David měl ve Španělsku a Francii technické problémy. Jak ale ukázaly veškeré následující testy 90% závad šlo na vrub tomu, že jsme po dobu třech týdnů pendlovali po Evropě a neměli možnost skutečně profesionálního servisu.“
Měsíc na cestách se podepsal také na formě stálého týmu mechaniků, který toužebně očekává desetidenní dovolenou. Ta je plánována bezprostředně po návratu z Nurburgringu. „Kluci toho mají plné zuby. Na dovolenou půjdou i v případě, že dojde k poškození některého ze speciálů. Mám ošetřenu i tuto variantu,“ řekl Marek. „Pracovat budou pouze inženýři. Podle všeho přivezeme z Německa spoustu dat, takže bude nezbytné veškeré údaje analyzovat,“ doplnil Marka technický ředitel týmu Mario Kress.
Po návratu z dovolené začne tvrdá příprava na Most. „Z našeho hlediska se jedná o závod roku. Zvláště pak, když máme ve hře o titul mistra Evropy Gerda Koerbera, přičemž ani David ještě určitě neřekl poslední slovo. Na první pohled se sice může zdát, že poslední srpnový víkend je v nedohlednu. Z vlastní zkušenosti ale vím, že najednou začne čas letět doslova zběsilým tempem,“ prohlásil na závěr šéf týmové logistiky.
Buggyra
týmové stránky : www.buggyra.com
|