|  V Mostě na ME historický úspěch pro tým Šrámek racing a Michala Fillu- stříbro !! 13.7.2006 09:30 - tisková zpráva
 
 
   
 Most (ČR) – Čtvrtý závod ME znamenal historický úspěch pro tým Šrámek racing promotion. Druhé místo znamená posílení průběžné třetí pozice.        Po strašidelném závodě v Assenu přišel víkend na Mosteckém Automotodromu, kde jsme chtěli zajet co nejlepší výsledek a udržet se v popředí celkového pořadí ME. V průběžném pořadí patřila našemu jezdci, Michalovi Fillovi totiž třetí příčka.         Měřené tréninky proběhly v celku bezproblémově. V každém tréninku Michal stlačoval své časy  na jedno kolo níž a níž. V druhé kvalifikaci z toho byl čas 1:41,19s. což znamenalo 5.místo na startovním roštu jen s minimálním odstupem na soupeře v první řadě.          Závod se konal za velkého vedra. Start se povedl a v prvním kole se Michal probojoval až na druhé místo. Ve třetím kole dokonce předjel i suverénního jezdce Mistrovství Evropy Španěla Alvara Molinu na superrychlém  motocyklu Aprilia a ujal se vedení. To však bohužel dlouho netrvalo a soupeři Jenkner s Molinou Michalovi předjetí vrátili. Po většinu závodu se odehrával boj mezi Molinou, Fillou a  Jenknerem . Několik kol před koncem vypověděl službu Jenknerův tovární stroj Fantic a tak vyvrcholení Mosteckého závodu přineslo duel našeho jezdce s velezkušeným Španělem známým i ze závodů Grand Prix.         Michal zvolil jistotu a dojel na historicky nejlepším místě v seriálu Mistrovství Evropy. Celý úspěch umocnil fakt, že se tak stalo na domácí půdě.   Michalovo hodnocení:      Podařil se mi dobrý start a v první zatáčce jsem se dostal na třetí místo. Hned v prvním kole jsem se dostal na druhé a ve třetím na první místo. Ale Molina mě vždy předjel zpět na rovince. Stejné to bylo i s Němcem Jenknerem. V zatáčkách jsem se dotáhl a na rovinkách zase trošku ztratil. Většinu závodu jsem jel na druhé, nebo třetí pozici.    Po odpadnutí Jenknera jsem si uvědomil, že druhé místo je skvělý úspěch a udržet Molinu za sebou v posledním kole a v cílové rovince by se asi nepodařilo. Zvolil jsem proto jisté druhé místo. Je to můj nejlepší výsledek a v celkovém hodnocení nám také pomohl. Jsem rád, že dokážu sám zajíždět rychlé a vyrovnané časy. Naše Yamaha je standardní model, bez žádných kitů.    Proto ani není možné srovnávat ji s kitovou Aprilií, nebo se strojem továrny Fantic. Chtěl bych moc poděkovat svému týmu za bezvadnou práci, kterou podpořili můj výkon. Motorka jela opravdu dobře a tak musím velký dík směřovat i na svého mechanika.      Pořadí v závodě: 
 
| 1 | MOLINA | Alvaro | RFME | E | Aprilia |  
| 2 | FILLA | Michal | ACCR | CZ | Yamaha |  
| 3 | POLZER | Yves | ÖAMTC | A | Aprilia |  
| 4 | WALTHER | Thomas | DMSB | D | Honda |  
| 5 | MARTENSSON | Andreas | SVEMO | S | Aprilia |  
| 6 | CAJBACK | Nicklas | SVEMO | S | Aprilia |    Celkové pořadí po 4. podniku ME 
 
| MOLINA | Alvaro | 75 | 0 | 25 | 25 | 25 | 0 | 0 |  
| CAJBACK | Nicklas | 61 | 20 | 20 | 11 | 10 | 0 | 0 |  
| FILLA | Michal | 52 | 11 | 13 | 8 | 20 | 0 | 0 |  
| POLZER | Yves | 44 | 16 | 3 | 9 | 16 | 0 | 0 |  
| WALTHER | Thomas | 33 | 0 | 10 | 10 | 13 | 0 | 0 |      PR Autor: Vladimír Novotný 
 
 |