www.car.cz
 

Z motokrosového zákulisí před nedělním závodem u Šumperku
     21.7.2006 14:55 - tisková zpráva


ZE ZÁKULISÍ  MOTOKROSOVÉHO SERIÁLU

Seriál MEZINÁRODNÍHO MISTROVSTVÍ ČR MOTOKROS TŘÍD 125 ccm/OPEN/VETERÁN a jeho již 4 roky tradiční název „PAP OIL CUP“ jsou i letos důstojnou „vlajkovou lodí“ domácí motokrosové sezóny. Za tu dobu se nám všem, kteří se společně o závody staráme, podařilo posunout prestiž českého motokrosu hodně vysoko. Sportovní systém závodů a organizace jsou už optimálně stabilizovány, odpovídají úrovni dřívější české tradice v motokrosu, a tak se zásadně mění snad jen termíny a místa pořádání SEDMI dílčích závodů seriálu „PAP OIL CUP“. Přesto si však pojďme připomenout ty základní informace a pravidla.

ZÁKLADNÍ PRAVIDLA ZÁVODU - jezdci startují dle kubatury motocyklu ve třech třídách  125 ccm, Open a Veterán. Po volném tréninku startuje každý jezdec v kvalifikačním tréninku, kdy je všem nepřetržitě měřen čas potřebný k ujetí každého kola. Podle nejlepších časů je stanoveno pořadí a prvních 40 jezdců každé třídy tak postupuje do hlavního závodu (další dva jezdci jako náhradníci), který je tvořen vždy dvěmi samostatně bodovanými jízdami v každé třídě. Jede se na pevně stanovený čas (třída Veterán 15 minut, ostatní 30 minut)    + 2 kola. Dle dosaženého pořadí v jízdě jsou jezdci bodováni od 1. do 20. místa následovně: 25-22-20-18-16-15-14-13-12-11-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1. Body z obou jízd se každému jezdci sčítají a tak je stanoveno celkové pořadí v závodě. Motokrosový seriál „PAP OIL CUP 2006“ je v kategorii JEDNOTLIVCŮ vypsán pro všechny tři třídy jako ŠESTIDÍLNÝ. Vítězem seriálu je vždy jezdec s nejvyšším počtem dosažených bodů        po součtu bodování z každého dílčího závodu seriálu. Na závěr MX sezóny bude uspořádán jedinečný závod (sobota 7.10. JINÍN) ve třídách 125 ccm a Open jako závod DRUŽSTEV. Zde startují tříčlenná družstva, jejichž jezdci nastupují v jednotlivých kombinovaných jízdách samostatně, body za umístění se však započítávají do celkového výsledku družstva. Bodováno je pořadí dle umístění, vítěz jízdy připisuje 1 bod, druhý 2 body atd. (bez rozdílu kubatury závodního stroje). Každý jezdec startuje ve dvou jízdách,                    do konečných výsledků družstva se započítává 5 nejlepších bodových umístění jeho členů. Dle celkových výsledků závodů jednotlivců a závodu družstev je po sezóně vyhlášeno celkové pořadí v seriálu včetně vítězů jednotlivých tříd, kterým jsou uděleny tituly MEZINÁRODNÍ MISTR ČR.

NOVINKY A ZAJÍMAVOSTI „PAP OIL CUP 2006“ - Do celkových výsledků seriálu jednotlivců se i letos započítávají všechny jízdy. Jeden jezdec se může při každém závodě zúčastnit jízd ve třídách 125 ccm a Open, proto je pořadí jízd 125 ccm + Veterán + Open. Ve třídě Veterán budou vyhlašováni samostatně 3 nejlepší jezdci kategorie nad 50 let jako „Pohár firmy TEXACO“. Zajímavostí je použití TRANSPORDERŮ                        na motocyklech každého jezdce = aktivní elektronické „krabičky“ pro měření časů průjezdů jezdce cílem. Před každým závodem je organizováno Slavnostní zahájení závodu se slovním představením všech kvalifikovaných jezdců, osobně budou představeni význační jezdci tříd Veterán a Open. Po každé jízdě absolvují 3 první jezdci zkrácené ČESTNÉ KOLO s věnci na krku. Závěrečné vyhlášení vítězů seriálu „PAP OIL CUP 2006“             se uskuteční jako slavnostní společenský večer v SOBOTU 16.9.2006 v KAPLICI (vstup i pro veřejnost). Celá sezóna roku 2006 bude nakonec zakončena v JINÍNĚ (Strakonice) v SOBOTU 7.10.2006 závěrečným motokrosovým večerem po závodu „PAP OIL CUP 2006“ - DRUŽSTVA. I sem Vás všechny srdečně zveme!

AKTUÁLNÍ PRŮBĚŽNÉ VYSLEDKY „PAP OIL CUP 2006“
PO TŘECH ODJETÝCH ZÁVODECH

Třída 125 ccm

P. St.č. Jezdec                                 Stát                                                Team                                      Stroj       LO      VR ST                                 ŠU   KR                                                 KA             S
 
1.  4     BUČENEC Tomáš       SK   FATO RACING TEAM                  KTM           47    50    47    -      -      -      144
 
2.  3     KULHAVÝ Josef         CZ   LR COSMETIC-ADOS RACING TEAM   HONDA     40    20    47    -      -      -      107

3.  6     VOTROUBEK Michal CZ   MŇUK MOTOCROSS TEAM        YAMAHA  37    32    36    -      -      -      105

4.  134 NEUGEBAUER Filip   CZ   EMOS Kawasaki Racing Team                   KAWASAKI 40    40    16    -      -      -      96
 
5.  10   PELLEGRINI Angelo  I      DELTA Racing Team                     SUZUKI     -      42    40    -      -      -      82
 
6.  37   SMOLA František       CZ   DELTA Racing Team                     SUZUKI     28    18    22    -      -      -      68
 
7.  711 JANKOVSKÝ Jiří        CZ   Ke STONE Racing                          KTM           22    26    18    -      -      -      66
 
8.  15   PAUL Tomáš                CZ   SMS motokrosu NEPOMUK           YAMAHA  17    20    18    -      -      -      55
 
9.  9     MITVALSKÝ Karel     CZ   MX PARADISE                             YAMAHA  25    12    14    -      -      -      51
 
10.       11                                 DOKOUPIL Tomáš                             CZ              DOKY-TEAM      YAMAHA     14    21                                  14    -                                                     -                  -      49
 

Třída OPEN

P. St.č. Jezdec                                 Stát                                                Team                                      Stroj       LO      VR ST                                 ŠU   KR                                                 KA             S
 
1.  35   ZAREMBA Jan            CZ   FATO RACING TEAM                  KTM           50    45    41    -      -      -      136
 
2.  1     ŽERAVA Martin          CZ   UFO RACING TEAM                    HONDA     40    47    45    -      -      -      132

3.  81   ČEPELÁK Jiří             CZ   EMOS Kawasaki Racing Team                   KAWASAKI 33    14    40    -      -      -      87

4.  3     KUČÍREK Miroslav    CZ   UFO RACING TEAM                    HONDA     21    32    31    -      -      -      84
 
5.  7     MASAŘÍK Petr           CZ   HIPOZ                                                         HONDA      27    19    33    -      -      -      79
 
6.  142 COLUMB Scott           NZ  DELTA Racing Team                     SUZUKI     27    23    27    -      -      -      77
 
7.  18   BARTOŠ Petr              CZ   ORION LITOMYŠL-AGROFERT TEAM  SUZUKI     36    36    -      -      -      -      72
 
8.  96   Marek Vítězslav           CZ   ORION RACING TEAM LITOMYŠL      SUZUKI     19    24    22    -      -      -      65
 
9.  65   KADLEČEK Michal    CZ   YOKO CZ RACING TEAM           YAMAHA  22    42    -      -      -      -      64
 
10.       8                                   BLÁBOLIL Zdeněk                            CZ              TOYOTA DOLÁK racing     YAMAHA                            19    11                                                   14                -      -      -      44
 

Třída VETERÁN

P. St.č. Jezdec                                 Stát                                                Team                                      Stroj       LO      VR ST                                 ŠU   KR                                                 KA             S
 
1.  252 POSLEDNÍ Bohumil    CZ   KBS ÚAMK Team Unhošť             SUZUKI     50    45    41    -      -      -      136
 
2.  1     HROBSKÝ František  CZ   SMS motokrosu Praha                     SUZUKI     38    30    45    -      -      -      113

3.  5     HEINRICH Roman      CZ   M.C.F. cz SLUŠOVICE                  HONDA     44    34    35    -      -      -      113

4.  104 ŠPAČEK Zdeněk         CZ   UFO RACING TEAM                    HONDA     31    42    40    -      -      -      113
 
5.  3     VELKÝ Zdeněk           CZ   YOKO CZ RACING TEAM           HONDA     33    38    30    -      -      -      101
 
6.  2     POTŮČEK Jaroslav    CZ   Motoklub Kříše v AČR                    KTM           34    29    31    -      -      -      94
 
7.  4     ŠTAUD Miroslav         CZ   MAXTRADE MOTOCROSS TEAM      YAMAHA  27    18    32    -      -      -      77
 
8.  99   PŘIBÁŇ Petr               CZ   SMS motokrosu NEPOMUK           HONDA     22    20    19    -      -      -      61
 
9.  7     HEŘMAN Milan          CZ   Moto Team EXCEL                        HONDA     29    13    13    -      -      -      55
 
10.       41                                 ROZIŇÁK Jan                                     CZ              SMS motokrosu Benátky n. Jizerou  SUZUKI                        18    13                                                   23                -      -      -      54
 

DALŠÍ ZÁVOD „PAP OIL CUP 2006“ - MEZ M ČR MOTOKROS TŘÍD 125 ccm/OPEN/VETERÁN

KRAMOLÍN – NEDĚLE 20. srpna 2006

VŠECHNY JEZDCE, DOPROVODY A PŘÍZNIVCE MOTOKROSU SEM SRDEČNĚ ZVEME !!!

JAK ZÁVODILI MOTOKROSAŘI V NEDĚLI 25. 6. VE STŘÍBŘE

            Ke třetímu dílu PAP OIL CUPU 2006, mezinárodnímu mistrovství České republiky v motokrosu, zamířila tuzemská jezdecká elita do západočeského Stříbra. Štace to byla v mnohém symbolická, protože právě ve Stříbře uspořádali v roce 1948 vůbec první motokrosový závod v tehdejším Československu. Stejně jako      v případě úvodních tří ročníků motokrosu ve Stříbře, také tentokrát zahajovacím kolem projel za řídítky terénního motocyklu přivolávač štěstí v podání kominíka, jehož role se úspěšně zhostil ředitel závodu František Fürbacher. Navíc promotér seriálu v rámci zahajovacího ceremoniálu představil mladší divácké generaci Jiřího Churavého, který před třiceti lety vyhrál na strakonickém stroji ČZ obě jízdy mistrovství světa třídy 125 ccm. Přes tropické vedro si podívanou na návrat kvalitního motokrosu do tamního Terénu sv. Petra nenechaly ujít dvě tisícovky diváků, jimž se ve třídách 125 ccm, Open a Veterán představilo celkem 129 jezdců z České republiky, Itálie, Německa, Nového Zélandu a Slovenska. Za přípravu tratě v nelehkých podmínkách zaslouží pořadatelé z AMK Stříbro podtrženou jedničku: vydatným kropením před závodem a po každé druhé jízdě vyprahlý povrch dvoukilometrové tratě zcela eliminovali, takže se závodilo ve zcela regulérních podmínkách.

Třída 125 ccm

1. jízda: Nejlepší čas v kvalifikaci zajel Kulhavý, start však pokazil a hejno jezdců vyrazilo na trať v čele           s Bučencem, Pellegrinim, F.Brumlou, Soldátem a Votroubkem. První dávku smůly okusil talentovaný Špičák, kterému u startovacího zařízení zhasl motor a do boje se vydal s beznadějnou ztrátou. Počínaje druhým kolem se zformoval vedoucí kvartet Bučenec, Pellegrini, Votroubek, Smítka, silně dotahované Neugebauerem             a Kulhavým. Zejména souboj mezi Pellegrinim a Votroubkem probíhal skutečně na ostří nože, v jedenáctém kole však oba kohouty oddělil od sebe útočící Kulhavý, který navíc o dvě kola později překonal i Pellegriniho    a v závěru náskok vítězného Bučence rapidně snížil. Ve finiši se o Votroubkův skalp pokoušel i Neugebauer, ale marně. Smolnou sezónu zatím prožívá nadějný Jihočech Michek. V prvním závodě v Lokti kvůli poruše svojí stopětadvacítky startoval ve třídě Open, ve Vranově u Brna vinou závady do závodu nenastoupil                a ve Stříbře skončil již po pěti kolech úvodní jízdy... Za Bučencem, Kulhavým, Pellegrinim, Votroubkem          a Neugebauerem doplnili v cíli první desítku Smítka, Mitvalský, Gregor, F.Brumla a téměř domácí Paul.

2.jízda: Lídr průběžného pořadí Bučenec se ani tentokrát nenechal zaskočit a v postartovní tlačenici se znovu prodral na vedoucí pozici před Pellegrinim. Kulhavý byl koncentrovanější než na startu první jízdy                     a s Votroubkem v patách zaujal třetí příčku. Už v prvním kole „balil“ Hrabica a nedařilo se ani Neugebauerovi. Po smolném úvodu s pádem se pokoušel o postup alespoň na skromněji bodovaná místa, když mu však             po kolizi s pomalejším Brandou zhasl motor a ztráta narostla do ještě katastrofálnějších rozměrů, odjel rezignovaně do parkoviště závodních strojů. Bučenec měl  v čele náskok několika desítek metrů, za nim se prali Pellegrini a Kulhavý, s narůstajícím mankem následoval pátý Votroubek, za jehož záda ze sedmnácté pozice postupně postupoval za první jízdu se rehabilitující Špičák. K rozhodujícímu lámání chleba došlo čtyři kola před koncem jízdy, kdy vedoucího Bučence postihl polopád a situaci ve svůj prospěch promptně využil Kulhavý. Dostatek času na předjetí Bučence však už neměl Pellegrini, kterého předtím zdržely kolize                 s opozdilci. Pořadí v cíli vypadalo nakonec takto: Kulhavý, Bučenec, Pellegrini, Votroubek, Smítka, Špičák, Smola, Gregor, F.Brumla, J.Jankovský.

 

 

 

 

Třída Open

1.jízda: Podle očekávání chyběl ve Stříbře Kadleček, který startoval v mistrovství Švýcarska (Šumperk už ale pojede), omluvil se i Čadek, čtyřicetistupňové horečky poslaly předčasně domů Mácu a před závěrem kvalifikačního tréninku vyřadilo ze hry Bartoše zranění už kdysi zlomené paty. Zato poprvé po zranění             se konečně objevil stálý jezdec mistrovství světa třídy MX1 Dobeš, stejně laděnou premiéru oslavil ve Stříbře    s dvoutaktní dvěstěpadesátkou suzuki Brabec, po roční přestávce zasáhl do našeho šampionátu sympatický Němec Schöffel. Pohled do výsledků kvalifikace byl skutečně zajímavý: Čepelák, Zaremba, Žerava a Dobeš     se na prvních čtyřech místech vešli do necelé vteřiny ! Na bůhvíjaká dramata však neměl náladu Žerava, v roli vedoucího jezdce po dvou kolech setřásl dotírajícího Čepeláka a nikdo jiný na obhájce titulu momentálně neměl. Zvláště když vedoucí muž průběžné klasifikace Zaremba start totálně pokazil a z druhého kola se vracel až na chvostu první dvacítky. Na třetím místě jezdící Dobeš se sice necítil ve své kůži, „zbytek“ soupeřů v čele s Masaříkem však spolehlivě udržel na uzdě. Pátá příčka v prvních šesti kolech patřila Markovi, ten však postupně neodolal Kučírkovi, Novozélanďanu Columbovi, Brabcovi a ani Schöffelovi. Kromě vedoucí čtveřice nakonec všechny  ještě přeskočil Zaremba, jehož stíhačka diváky doslova nadchla. Věnce a polibky vnadných hostesek posbírali v cíli Žerava, Čepelák a Dobeš, pod dekorovanými místy zůstali Masařík, Zaremba, Kučírek, Columb, Brabec, Sch“offel a Marek.

2.jízda: Brzy po startu v zatáčce kolem stromu o sebe škrtli Dobeš s Čepelákem a Žerava rychle nasadil           k trháku, který zachytil pouze Zaremba. Pořadí na prvních dvou místech dávalo tušit, že diváci se přímého souboje Žerava - Zaremba tentokrát dočkají, ovšem k rozuzlení došlo až nečekaně brzy. Pod tlakem Zaremby Žerava v pátém kole upadl a než se mu podařilo motocykl znovu uvést do pohybu, jako úhoř se kolem něho prosmýkl Dobeš. Zaremba vpředu upaloval pekelným tempem a Dobešovi poněkud odskočil. Žerava je tvrdý borec, sotva se po pádu vzpamatoval, pustil se do pronásledování Dobeše, jenže v závěru mu už evidentně scházely síly a raději bral body za jisté třetí místo. Čtvrtou pozicí po prvním kole se blýskl Marek, ale stejně jako v úvodní jízdě nestačil fyzicky a klesl na desátou příčku. Protizbraň na tempo vedoucích jezdců ani tentokrát nenašel Kučírek, na postartovní problémy doplatil ztrátou kola Brabec, postupem z dvacáté na osmou příčku dal o sobě znovu vědět nadějný Columb. Masařík sice bramborovou medaili z první jízdy nezopakoval, nicméně ve Stříbře vykutal svůj letos zatím nejbohatší bodový zisk. Na dalších místech za Zarembou, Dobešem a Žeravou projeli cílem Čepelák, Kučírek, Masařík, Sch“offel, Columb, Blábolil a Marek.

 

Třída Veterán

I pod sálajícím slunečním kotoučem dokázali majitelé starších rodných listů za řídítky svoji obdivuhodnou vytrvalost a pokračující jezdecké umění. Po vyrovnaném úvodu první jízdy soupeřům ujeli F.Hrobský                a Heinrich, zatímco vedoucí muž tabulky Poslední trochu překvapivě nestačil ani na Velkého a Špačka. Závěr první jízdy patřil F.Hrobskému před Heinrichem, Velkým, Špačkem, Posledním, Potůčkem, Štaudem, Heřmanem, Novým a Roziňákem. Ještě napínavější podívanou nabídla druhá jízda. Nejlépe odstartoval Špaček, na kterého se nalepili F.Hrobský, Heinrich, Velký a Poslední. Ten jakoby v přestávce spolykal vydatné doušky energetického drinku, nasadil vyrovnané rychlé tempo a kolo co kolo před sebou jedoucí soupeře překonával. Nakonec došlo i na vedoucího Špačka, který však až do cíle nedaroval Poslednímu ani metr zadarmo. O třetí příčku se po zdržení Velkého prali F.Hrobský a Heinrich vehementně tak dlouho, až druhý z nich k lehčímu pádu přidal tvrdý kotrmelec, beroucí mu naději na výraznější bodovou nadílku. Za Posledním následovali pod šachovnicí Špaček, F.Hrobský, Štaud, Potůček, J.Hrobský, Nový, Heinrich, Roziňák a Přibáň.

 

ŘEKLI PO TŘETÍM ZÁVODĚ PAP OIL CUPU 2006 VE STŘÍBŘE
Třída 125 ccm

Josef KULHAVÝ (SK, LR COSMETIC - ADOS RACING TEAM, Honda)

v 1. jízdě druhý, ve 2. jízdě první, celkově první místo

„V první jízdě jsem měl špatný start, odjížděl jsem někde okolo patnáctého místa. Potom jsem se  přece jenom pomalu posouval dopředu, ve druhé polovině jízdy jsem se konečně dostal do lepšího tempa o čemž svědčí i to, že za Bučencem jsem projel cílem jenom o tři vteřiny později. Mohu být kvůli tomu startu na sebe naštvaný, protože jízda jinak probíhala už dobře. Ve druhé jízdě jsem zvládl start o trochu lépe a během prvního kola jsem byl již na třetím místě. Bučenec s Pellegrinim mi trochu ujeli, ale pak jsem je začal stahovat. V desátém kole jsem se dostal na druhé místo před Pellegriniho a když Bučenec čtyři kola před cílem upadl, bylo všechno jasné. Konečně se mi podařilo v letošním seriálu vyhrát, takže jsem pochopitelně spokojený.“

Tomáš BUČENEC (SK, FATO RACING TEAM, KTM)

v 1. jízdě první, ve 2. jízdě druhý, celkově druhé místo

„S první jízdou jsem spokojený, vyhrál jsem stylem start - cíl. Znovu se potvrdilo, že dobrý start je základem úspěchu. Začátek se mi opravdu podařil a pak už jsem dojížděl na jistotu. Také ve druhé jízdě jsem měl start dobrý, ale ke konci jsem polevil v koncentraci a v zatáčce mi ustřelilo zadní kolo. Vyložený pád z toho nebyl, rval jsem řídítka jak to šlo. Motor nezhasl, což bylo štěstí, protože čtyřtakt se startuje dost těžko.                      Na Pellegriniho jsem měl v tu chvíli něco najeto, takže mě stačil předjet jenom Kulhavý. Před Šumperkem mne čekají závody mistrovství Rakouska, ve kterém teď vedu průběžné pořadí. Legrace to v Rakousku není, soupeři mají perfektně připravené motorky a jezdí se na hrozně krátkých tratích. Jsou horší než tady v krajském přeboru, ale zase je pravda, že diváci pořád něco vidí. Pak do Šumperka se na perfektní trať moc těším!“

Angelo PELLEGRINI (I, DELTA RACING TEAM, Suzuki)

v 1. jízdě třetí, ve 2. jízdě třetí, celkově třetí místo

„Dnešní podmínky se od minulého závodu ve Vranově diametrálně lišily. Zatímco tam trať po přeháňkách klouzala, tady ve Stříbře panovalo velké vedro. Takové často nebývá ani u nás na jihu Evropy, žádné vážnější problémy jsem však nepociťoval. Horší to bylo s předjížděním pomalejších jezdců, ve druhé jízdě jsem měl        s nimi dvě kolize a ty mne možná stály lepší umístění. Mám radost, že i při mém druhém startu v českém šampionátu jsem se dostal na pódium. Rád bych se v konečném pořadí seriálu ještě propracoval alespoň na třetí místo, ale snadné to nebude. Bučenec, Kulhavý, Neugebauer a také Votroubek jsou velmi rychlí a mně chybí úvodní závod v Lokti, který jsem musel vynechat kvůli italskému šampionátu. Každopádně druhá polovina seriálu bude hodně zajímavá, zvláště když na vašich tratích jsem nováčkem.“

 

Třída Open

Martin ŽERAVA (CZ, UFO RACING TEAM, Honda)

v 1. jízdě první, ve 2. jízdě třetí, celkově první místo

„První jízda se mi vydařila. Měl jsem dobrý start, ihned jsem chytil správný rytmus a nedělal žádné chyby. Trošku jsem si musel hlídat Čepeláka, nervózní jsem ale nebyl a vedoucí pozici jsem  bezpečně jistil až do cíle. Ve druhé jízdě se mi zase podařil superstart, což bylo důležité. Viděl jsem, že se na mne zavěsil Zaremba, takže jsem si chtěl vypracovat náskok. Jenže v pátém kole mne motorka nakopla a spadl jsem. Těžký pád to nebyl, zhasl mi však motor. Naštěstí se to stalo v klesání, a tak jsem motorku znovu rozjel. Mezitím mne předjeli Zaremba a Dobeš, kterého jsem pak chtěl stáhnout, ale nešlo to. Ještě dvě kola po pádu jsem viděl hvězdičky, navíc mi pád vzal dost sil. Podobné horko jako tady ve Stříbře bylo před týdnem při mistrovství světa               ve Slovinsku a jet takové závody týden po sobě je hodně náročné. Po Stříbře jedu další šňůru závodů mistrovství světa a na regeneraci mám pouze dva dny. Jak z toho ? Spolupracuji s odborníkem na výživu a ten mi pomáhá s odpovídající skladbou stravy, nápojů a vitamínů.“

Josef DOBEŠ (CZ, DELTA RACING TEAM, Suzuki)

v 1. jízdě třetí, ve 2. jízdě druhý, celkově druhé místo

„Do první jízdy jsem odstartoval docela dobře, ale ve druhém kole mi trochu ztvrdly ruce. Musel jsem je nechat znovu zvláčnět, takže jsem jezdil s odstupem na třetím místě, které se mi podařilo jakž takž udržet. Start          ve druhé jízdě byl z mé strany spíše špatný, navíc jsem ve třetí zatáčce brnkl o Čepeláka. Zkoušel jsem se co nejvíc držet  Žeravy a Zaremby, což se mi vyplatilo poté, když  Žerava spadl. Stihl jsem se posunout před něho na druhé místo a v posledních třech kolech jsem mu ještě trochu ucukl. Po zranění to byl můj teprve třetí závod a vůbec první v letošním českém mistráku. Špička je tady silná, uvidím, co svedu ve zbývajících závodech.“

Jan ZAREMBA (CZ, FATO RACING TEAM, KTM)

v 1. jízdě čtvrtý, ve 2. jízdě první, celkově třetí místo

„V první jízdě jsem dobře odstartoval, jenomže stejně jak před měsícem ve Vranově mi uklouzlo zadní kolo      a musel jsem začínat zezadu. Takže jsem si udělal pro sebe takový dobrý závod... Zklamání jsem si vynahradil ve druhé jízdě. Žerava těsně vedl, ale spadl a potom odešel na fyzičku. V dnešním vedru  byl závod hrozně náročný a nakonec jsem rád, že to takhle dopadlo. Včera jsem měl svátek, takže jsem si dal malinký dárek.       V Chorvatsku při závodě mistrovství světa jsem si pochroumal koleno, následující Slovinsko jsem raději vynechal a soustředil se na náš mistrák ve Stříbře. Teď jsme v polovině seriálu, mám ho celkem dobře rozjetý, ale boj o titul bude ještě zajímavý. To jsem ostatně  předpokládal hned po prvním závodě v Lokti, přestože        se mi tam podařilo vyhrát obě jízdy.“

A nakonec ještě slovo PROMOTÉRA seriálu „PAP OIL CUP 2006“
Na letošní čtvrtý ročník seriálu „PAP OIL CUP“ a všechny jeho dílčí závody jsme se všichni v organizačním           a pořadatelském štábu moc těšili. Je vyvrcholením naší dosavadní práce v MEZ M ČR MOTOKROS a snad      se naše společné úsilí organizátora, pořadatelů, činovníku a všech ostatních příznivců tohoto krásného motoristického odvětví projeví nejen v kvalitní organizaci, ale především ve sportovní sféře. Právě zde            se letos projevují dosavadní dobré podmínky a ve všech třídách se zvýšila nejen jezdecká účast, ale především kvalita jezdeckého pole. Ve stopětadvacítkách se odchodem některých špiček uvolnila pozice pro nadějné mládí a závody tak jsou nebývale vyrovnané a divácky zajímavé. Třída Veterán je ukázkou toho, že láska          k motokrosu se neztrácí ani s přibývajícím věkem. Ale pozor, i „starší pánové“ si na trati nic vzájemně nedarují a jejich souboje nás vrací do nádherné motokrosové doby sedmdesátých až devadesátých let minulého století. Sledujte Posledního, Hrobského, Heinricha, Špačka, Potůčka, ale i nestárnoucí legendu motokrosového sportu Zdeňka Velkého. Ale vrcholem sportovního zážitku závodů  „PAP OIL CUP“ je bezesporu třída Open, která po letech přináší všem divákům skutečnou krosovou lahůdku. Zapomeňme na dosavadní úzkou 3-4 člennou špičku, v každé jízdě uvidíte vyrovnané souboje deseti dvanácti jezdců po celý závod. A také se těšme na to,     že snad u nás doma přivítáme při „mistráku“ pravidelnou a kvalitní jezdeckou účast ze zahraničí. Takže shrnuto závěrem – v závodech všech tří tříd a po celé dnešní sportovní odpoledne snad nebude nudných chvilek             a všichni se tohoto sportu nabažíte dosyta.

CELKOVÝ  ČASOVÝ  HARMONOGRAM ZÁVODU (v neděli v Šumperku) :

VOLNÝ TRÉNINK 125 ccm :                                                        8.00 hod. až   8.30 hod.

VOLNÝ TRÉNINK VETERÁN :                                                    8.35 hod. až   8.50 hod.

VOLNÝ TRÉNINK OPEN :                                                           8.55 hod. až   9.25 hod.

KVALIFIKAČNÍ TRÉNINK – VARIANTY A, B, C, D dle počtu převzatých jezdců

KVALIFIKAČNÍ TRÉNINK 125 ccm - var. C, D (A, B) :             10.00 hod. až 10.40 (11.05) hod.

KVALIFIKAČNÍ TRÉNINK VETERÁN - var. C,D (A, B) :          10.45 (11.10) hod. až 11.15 (11.40) hod.

KVALIFIKAČNÍ TRÉNINK OPEN - var. C, D (A, B) :                11.20 (11.45) hod. až 12.25 (12.50) hod.

 

 

SLAVNOSTNÍ ZAHÁJENÍ  a PŘEDSTAVENÍ JEZDCŮ :      13.00 hod. až 13.25 hod.

ZÁVOD – PRVNÍ JÍZDA 125 ccm :                                             13.30 hod. až 14.05 hod.

ZÁVOD – PRVNÍ JÍZDA VETERÁN:                                        14.15 hod. až 14.35 hod.

ZÁVOD – PRVNÍ JÍZDA OPEN :                                               14.45 hod. až 15.20 hod.

RED DEVIL PARTY SHOW :                                                     15.25 hod. až 15.45 hod.

ZÁVOD – DRUHÁ JÍZDA 125 ccm  :                                          15.50 hod. až 16.25 hod.

ZÁVOD – DRUHÁ JÍZDA VETERÁN :                                     16.35 hod. až 16.55 hod.

ZÁVOD – DRUHÁ JÍZDA OPEN :                                             17.05 hod. až 17.40 hod.

VYHLÁŠENÍ VÍTĚZŮ :                                                                17.45 hod. až 18.00 hod.

AF


 
 
Fotogalerie:   Autocros ve Velkém Meziříčí 2006 od Jirky Navrkala

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose