www.car.cz
 

Tým Menx před třetím závodem série Le Mans na německém Nurburgring u
     15.7.2006 15:03 - tisková zpráva


Nürburgring preview - (14.07.2006)
Dějištěm třetího závodu letošní série Le Mans je německý Nurburgring a Convers Menx tým s jezdci Peterem Koxem, Robertem Perglem a Alexejem Vasiljevem je po účasti ve čtyřiadvacetihodinovém závodu opět připraven bojovat o špici.

Le Mans Series je po dvouměsíční přestávce připravena na návrat k pravidelnýmu rytmu jednoho závodu v měsíci. Mnoho týmů ale měli v průběhu přestávky napilno, protože se jel slavný závod 24 hodin Le Mans a Convers Menx tým byl jedním z nich. Tým při svém prvním startu předvedl solidní výkon, závod však skončil po nehodě v nedělním ránu zklamáním. Nehoda zkomplikovala přípravu na Nürburgring, ale technici MenX dokázali připravit vůz vlastněný společností Care Racing připravit včas.

Třída GT1 letos nabízí zatím nejvyrovnanější boj, prvních šest vozů průběžného pořadí dělí jen čtyři body.Convers MenX je momentálně na druhém místě, o jediný bod za lídrem. Program nadcházejícího víkendu je hodně nabitý, protože místo tří hodinových tréninků v pátek a sobotu jsou na programu dva devadesátiminutové tréninky a kvalifikace v sobotu, v neděli se pak jede zahřívací trénink a závod.

Peter Kox: „Minulý rok jsme byli na Nürburgringu velmi konkurenceschopní. Vůz se choval v závodu skvěle a doufám, že letos to bude stejné. Náš závod bohužel pokazily penalizace, letos se jim musíme vyhnout. Trať mám rád a obvykle se mi na ni daří. Naší prioritou je udržet se v popředí průběžného pořadí.“

Robert Pergl: „Těším se na návrat k závodění, protože v Le Mans jsem se dobře rozjezdil. Po hodně odjetých kilometrech si ve voze více věřím a musíme se snažit dojet na stupních vítězů.“

Alexej Vasiljev: „Pár dní trvalo, než jsem se srovnal se zklamáním z Le Mans a také jsem potřeboval pár dnů na zmizení modřin, které byly následkem nehody. Nyní jsem ale zcela fit a nemůžu se dočkat, až znovu pojedu s naším Ferrari 550 Maranello.“

 

Ivo Horn, technický ředitel: „Od Le Mans jsme měli hodně napilno. Skutečný rozsah poškození jsme uviděli až po rozebrání vozu na dílně a šasi jsme museli odeslat na opravu do Anglie, kde to nějakou dobu trvalo. Vůz jsme složili dohromady právě včas, abychom mohli odjet na Nürburgring, takže jsme neměli možnost provést funkční test na trati. Musíme doufat, že nebudou problémy, protože při nabitém programu přijdete v podstatě o polovinu tréninků.

Na Nürburgringu jedeme s maximálním přítlakem, minulý rok jsme tam byli rychlí, ale nezapomínejme na to, že letos jsou ve startovním poli nové vozy. Momentálně panuje hodně teplé počasí a spolehlivost vozu i jezdců bude klíčem k úspěchu. Hlavní je dojet co nejlépe a udržet se na čelních místech průběžného pořadí.“

Menx


 
 
Fotogalerie:   RC rallye modely, foto Pavel Kacerovský

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose