Audi obohacuje a rozšiřuje akční nabídky 8.8.2006 12:56 - tisková zpráva
· Audi A3/A3 Sportback na leasing s nulovým navýšením · Prodloužení akčních paketů CITY a EXTENDED
Leasing patří k velmi oblíbeným způsobům financování vozu. Ve srovnání s platbou v hotovosti je však zpravidla jeho nevýhodou určité navýšení vynaložených prostředků, které si účtuje leasingová společnost. Ale existují výjimky, Audi Finance nyní přichází s tzv. nulovým leasingem na modely Audi A3/A3 Sportback, při němž zákazník zaplatí za vůz po součtu všech leasingových splátek stejný obnos, jako kdyby platil v hotovosti.
„Díky této nabídce se zájemci o kompaktní modely Audi A3 nyní mohou rozhodovat opravdu jen a jen podle svých možností a priorit,“ říká Petr Neústupný, vedoucí Divize Audi společnosti Import Volkswagen Group. „Jde o skutečně férovou nabídku: Za uzavření smlouvy si neúčtujeme žádný poplatek a garantujeme dohodnutou výši splátek po celou dobu trvání smlouvy.“
Leasing s nulovým navýšením se vztahuje na všechny verze modelové řady Audi A3, tedy na kompaktní třídveřový A3 i na pětidveřový A3 Sportback včetně případných variant N1. Dobu leasingu si může zákazník volit v rozmezí 36 nebo 48 měsíců. Splátka předem činí 30 až 70 % z ceny nového vozu pro délku leasingu 36 měsíců a 40 až 70 % pro leasing v trvání 48 měsíců.
Předpokladem nabídky je uzavření havarijního pojištění, povinného ručení a pojištění čelního skla u Kooperativy.
Ve snaze co nejlépe uspokojovat potřeby svých zákazníků prodloužil dovozce Audi platnost stávající akční nabídky paketů výbavy Audi A3 CITY a Audi A4 EXTENDED, původně termínované do 30. června 2006, až do 30. září 2006.
Import Volkswagen Group, s. r. o., Divize Audi/Public Relations, Tiskové informace, ceníky a technická data v elektronické podobě najdete na www.audi.cz
Audi je celosvětově uznávaným konstruktérem a výrobcem automobilů prestižní třídy. Prodeje Audi už jedenáct let nepřetržitě rostou, v roce 2005 automobilka Audi prodala 829 100 vozů, což představuje meziroční nárůst o 6,4 %. Značce Audi se dařilo především na západoevropském trhu, kde její odbyt stoupl o 7 % na 599 tisíc vozů.
Prodeje automobilů Audi na tuzemském trhu rostou už 11 let po sobě: * Vloni se v ČR prodalo 2543 automobilů Audi, což oproti 2140 vozům prodaným v roce 2004 představuje nárůst o více než 18 %. * V roce oslav 25 let quattro byl každý druhý prodaný vůz Audi je s pohonem quattro®, * Audi je nejúspěšnější prémiovou značkou na českém trhu.
PR
|