www.car.cz
 

Vlčkova Karkulka dostala před Barumkou nový kabát
     15.8.2006 18:41 - tisková zpráva


V poslední době patří spojení Vlk a Karkulka neodmyslitelně k sobě. V rámci Barum Rally však dojde k překvapující změně. Karkulka krátce před startem Barum Rally zdravě onemocněla žloutenkou a vyrazí na tratě s posádkou Antonín Matys a Aleš Vaněček prohánět soupeře v žluto modrých barvách společnosti Barum Centrum Praha.

 

„Na Barumce jsme chtěli startovat s vozem třídy A6 a navázat tak na naše starty se Škodou Felicia Kit Car. Dobrých vozů však u nás není mnoho a tak jsme se rozhodli zavolat Jirkovi Vlčkovi, jenž má svoji červenou 206tku Kit Car perfektně připravenou a konkurenceschopnou. Vlk nám vyšel vstříc a tak jsme si mohli plácnout,“  řekl úvodem Antonín Matys.

 

Mezitím grafik usilovně pracoval a vymýšlel nový žlutomodrý slušivý kabát pro Karkulku. Vlk sice tušil, že vůz dostane nové barvy, ale že se změní natolik, to asi nečekal. Při prvním shledání ji pomalu nemohl ani poznat, ale hlas srdce mu nedal na svou Karkulku zapomenout a tak s láskou ji přišel přes žlutomodré šatičky pohladit.

 

První seznámení s vozem proběhlo pro novou posádku Karkulky v pondělí na Sosnovském okruhu a následně v Bělé pod Bezdězem. Po delší instruktáži šefmechanika Jiřího Kafky, na téma jak ovládat palubní počítač se mozkové buňky Aleše Vaněčka pořádně zapotili. Poté si vzal k sobě Vlk Tondu Matyse a začala další část lekce.

 

Tonda Matys pilně naslouchal, aby posléze usedl za volant a okusil první ostré kilometry. Krátká Vlčkovo škola však vzala za své a z jízdy se stala driftovací šou. Spousta kouře od gum, naprosto sjeté gumy, takový byl obraz Sosnovského testu.

 

Tomu nejen přihlíželi sponzoři a přátelé posádky Matys/ Vaněček, ale na krátkou chvíli dokonce měli možnost poznat pocity spolujezdce na vlastní kůži. „Jsem strašně rád, že se mi konečně podařilo přemluvit tátu, aby se se mnou svezl. řekl Tonda Matys.

Mezitím opodál stojící Vlk trpěl a přemýšlel, jak se z téhle šlamastiky dostat. „Proboha, co jsem to udělal. Komu jsem to půjčil.  Chudák moje malá Karkulka,“ slzel Jirka Vlček.

 

Druhou část a důležitější část obstaral test v Bělé pod Bezdězem. V Sosnové se chyby většinou odpouštějí, v Bělé však nikoliv. Na řadu přišlo rovněž vyzkoušení funkčnosti druhé převodovky, při jejíž výměně zabodovali mechanici V-Group Kladno. Za odvedenou práci a rychlost by se nemuseli stydět ani mechanici Pettera Solberga a někteří další z nejmenovaných týmů by se mohli jen učit.

 

Po zaškolení od Vlka usedl za volant Tonda Matys a hned od prvních kilometrů ukazoval své zkušenosti nasbírané za volantem Felície Kit Car 1600. Čistou, zároveň však rychlou jízdou překvapoval nejen sám sebe, ale především uklidnil Vlka. „Mám přeci jenom štěstí. Vypadá to, že nad tím přemýšlí a že to s ním přeci jenom s Karkulkou zkusíme. Ještě mu musím ukázat, kde to má Karkulka ráda a kde ji má hladit a bude to dobré,“ dodal Jirka Vlček.

 

Spokojená byla i dvojice Matys/ Vaněček. „Nádhera, Karkulka je naprosto fantastická a strašně šikovná. Je krása si sní hrát . Vypadá to, že se budeme snažit Karkulku přemluvit, že nový kabát jí sluší víc,“ řekl s úsměvem na závěr Tonda Matys.

 

Marek Felt

 

PR


 
 
Fotogalerie:   Rallye Deutschland 2006, Ivo Nesrovnal

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose