Pár truckerských postřehů z Barcelony 2004 tisková zpráva
Všeho moc škodí Vskutku husarský kousek se povedl šéfovi týmu Deutsche Post Peteru Mullerovi, který vyvinul značné a v konečné fázi úspěšné úsilí, aby v Barceloně zakázal trojici pilotů Buggyry Vršecký, Faure, Albacete startovat na předem technickými komisaři schválenými pneumatikami Ridgon. Poté však švýcarské šedé eminenci zřejmě spadla čelist, neboť byť s novými, narychlo sehnanými pneumatikami, který používá Mullerův tým, byla dvojice Vršecký, Faure v kvalifikaci nejrychlejší a nebýt Ludovicovy pochybné diskvalifikace, slavila by vítězství i v hlavním závodě.
Jen tak na okraj, na pohárech, které převzala dvojice Vršecký-Albacete za druhé a třetí místo bylo věnování týmu VW. Jen mi při tomto zřejmě předem pečlivě připravovaném aranžmá uniklo, kde by přišel Muller ke třetímu závodnímu speciálu? Nebo snad Peter jako člověk truckracingu znalý nechal předem na pohár pro vítěze vyrazit slovo Buggyra?
Vraťme se však zpět k pneumatikám. Značka Ridgon je zatím zakázána, ovšem v případě, že se tým Buggyra objeví na závodech s pneumatikami z produkce anglické firmy a tyto budou mít běžně užívaný vzorek, nemělo by nic bránit jejich schválení.
Ludovic neskládá zbraně Právě naopak! Poněkud pochybná penalizace, která připravila Ludovica Faura o vítězství v Barceloně francouzského mistra Evropy z roku 1998, který předvádí doposud dokonalý comeback pořádně nabudila. „Co mám dělat, jsem už dost zkušený na to, abych věděl, že některé věci jsou prostě neovlivnitelné. Patří mezi ně například rozhodnutí jury v otázce pneumatik a speedlimiteru. Osobě si nejsem vědom toho, že bych někde překročil povolenou rychlost. Škoda jen, že jsem si nevyjel dostatečný náskok, díky kterému by mě o vítězství nepřipravila ani penalizace. Se svým výkonem jsem spokojen, auto jede skvěle, je vidět, že testování v Mostě se vyplatilo. V Misanu se sice doposud dařilo hodně Markusovi, nicméně cítím se na vítězství.“
Bezbolestný návrat Na rozdíl od předchozího závodu v Assenu dorazily Buggyry do Roudnice nad Labem bez zřetelných šrámů na těle. Zcela bez újmy vyvázal vůz Ludovica Faura, David Vršecký přišel v souboji s Oestreichem o blatník a nárazník, což se však jeví s ohledem na Albaceteho holandskou katastrofu jako vcelku běžná záležitost. Relativně nejhůře dopadl opět malý velký Španěl, na jehož speciálu bylo nutno vyměnit motor. Zatímco jedna část týmu mechaniků se bude věnovat běžné údržbě, další část je zaměstnána prací no novém, zatím utajeném speciálu pro divizi Race Truck.
Buggyra
oficiální stránky: www.buggyra.com
|