Barum rally – skvělý nástroj komunikace značky Barum 28.8.2006 18:21 - tisková zpráva
§ Již šestatřicet let od prvního ročníku konání automobilové soutěže Barum rally je pro soutěž podobného typu už pořádný kus historie. § První ročník se konal při příležitosti otevření nového otrokovického závodu Barum v roce 1971.
Někdejší amatérský závod se rychle změnil v moderní soutěž. Vynikající organizace i půvabů krajiny si povšimla Mezinárodní automobilová federace FIA a Barum rally byla v roce 2002 zařazena do kalendáře mistrovství Evropy. Prvotní nedůvěra v možnosti uskutečnit závody na nejvyšší evropské úrovni se ukázala neopodstatněná a dnes je Barum Rally pevnou součástí ME s nejvyšším koeficientem.
Značka Barum je charakterizována především kvalitou, dlouholetou tradicí a vynikajícím poměrem mezi výkonem a cenou. Podle nové strategie koncernu Continental AG je celosvětově podporován prodej pouze dvou značek - prémiové značky Continental a právě značky Barum. Partnerství při pořádání Barum rally, kdy je značka Barum komunikována nejen směrem k cílové skupině motoristů, ale i k celé široké veřejnosti, je stále vynikajícím nástrojem pro udržení rekordního povědomí o značce. S novou strategií koncernu Continental AG pro značku Barum roste i význam této akce na podporu značky.
Barum rally každoročně navštíví statisíce nadšených fanoušků tohoto velmi populárního motoristického sportu a dalším milionům diváků či posluchačů je tento jedinečný zážitek zprostředkováván médii. Obrovský zájem diváků i médií je zejména o již osvědčenou městskou super RZ, která se v páteční večer pojede v centru města Zlína.
Věříme, že i letošní účast nejlepších posádek na startu „barumky“ uspokojí diváky, partnery i pozorovatele FIA.
Otrokovice, srpen 2006 Barum Continental spol. s r.o. Divize marketing
PR
|