|  Barum rally – skvělý nástroj komunikace značky Barum 28.8.2006 18:21 - tisková zpráva
 
 
   
 § Již šestatřicet let od prvního ročníku konání automobilové soutěže Barum rally je pro soutěž podobného typu už pořádný kus historie.§  První ročník se konal při příležitosti otevření nového otrokovického závodu Barum v roce 1971.
 Někdejší amatérský závod se rychle změnil v moderní soutěž. Vynikající organizace i půvabů krajiny si povšimla  Mezinárodní automobilová federace FIA a Barum rally byla v roce 2002 zařazena do kalendáře mistrovství Evropy. Prvotní nedůvěra v možnosti uskutečnit závody na nejvyšší evropské úrovni se ukázala neopodstatněná a dnes je Barum Rally pevnou součástí ME s nejvyšším koeficientem.  Značka Barum je charakterizována především kvalitou, dlouholetou tradicí a vynikajícím poměrem mezi výkonem a cenou. Podle nové strategie koncernu Continental AG je celosvětově podporován prodej pouze dvou značek - prémiové značky Continental a právě značky Barum. Partnerství při pořádání Barum rally, kdy je značka Barum komunikována nejen směrem k cílové skupině motoristů, ale i k celé široké veřejnosti, je stále vynikajícím nástrojem pro udržení rekordního povědomí o značce. S novou strategií koncernu Continental AG pro značku Barum roste i význam této akce na podporu značky.
 Barum rally každoročně navštíví statisíce nadšených fanoušků tohoto velmi populárního motoristického sportu a dalším milionům diváků či posluchačů je tento jedinečný zážitek zprostředkováván médii. Obrovský zájem diváků i médií je zejména o již osvědčenou městskou super RZ, která se v páteční večer pojede v centru města Zlína.
 Věříme, že i letošní účast nejlepších posádek na startu „barumky“ uspokojí diváky, partnery i pozorovatele FIA.
   Otrokovice, srpen 2006  Barum Continental spol. s r.o.
 Divize marketing
 PR 
 
 |