Citroen uvádí na čínský trh nový kompaktní HATCHBACK 31.8.2006 23:48 - tisková zpráva
Společnost Citroën, působící v Číně již od roku 1992, posílí koncem roku 2006 svou pozici zahájením prodeje nového modelu, specificky vyvinutého pro tento trh.
Tento nový kompaktní a velmi osobitý pětidveřový hatchback, postavený na podlahové plošině modelu Peugeot 206, je prvním vozidlem tohoto segmentu prodávaným a vyráběným v Číně značkou Citroën. Doplňuje « čínskou řadu » 2006, složenou z modelů Fukang, Elysée, Xsara Picasso, C-Triomphe, C5 a v brzké době také C6.
Přes naprostou odlišnost od jeho evropského jmenovce bylo toto nové vozidlo rovněž nazváno C2, aby tak byla vymezena jeho pozice v rámci aktuální obchodní nabídky na čínském trhu.
Předpokládaný objem výroby tohoto nového modelu v Číně činí více než 40 000 vozidel za celý rok.
Zkušenost nabytá v průběhu čtrnácti let
S více než 600 000 vozidly vyrobenými a prodanými v Číně za posledních čtrnáct let je Citroën neopominutelným aktérem na čínském trhu. Obchodní výsledky značky za první pololetí roku 2006 zaznamenaly zvýšení objemu prodeje o více než 12 % oproti stejnému období roku 2005, což znamená celkově 60 000 prodaných vozidel.
Nový tříprostorový hatchback C-Triomphe, který byl uveden na trh na konci května 2006, a který již zaznamenal 10 000 objednávek, tyto výsledky dále zlepší. S cílem prodeje 50 000 vozidel za úplný rok se totiž účinek zahájení prodeje modelu C-Triomphe projeví skutečně až ve druhém pololetí 2006.
Ucelená a rozmanitá modelová řada
Značka Citroën, která až doposud chyběla v segmentu kompaktních vozidel na čínském trhu, sází na nový model C2 pro pokračování v růstu v této zemi.
S tímto novým vozidlem, vyráběným ve Wuhanu (v provincii Hubei), nabízí nyní Citroën ucelenou řadu modelů, odpovídajících specifickým očekáváním zákazníků v této zemi, jejichž znalost a zájem o automobily se každým rokem zvyšuje. Tradiční vozidla, jako jsou Fukang nebo Elysée, jsou doplněna importovanými modely, jako například C5 a C6, nebo vozidly pocházejícími z nejnovější produkce značky a vyráběnými na místě, jako jsou C2, Xsara Picasso či C-Triomphe.
Dynamický a stylový design
Citroën C2 je určen pro mladou a dynamickou klientelu, toužící po moderním a stylovém designu. Vzhled vozu vyzařuje výkon a silnou osobnost, jak o tom svědčí velmi expresivní přední část. Velkoryse dimenzovaná a robustní maska chladiče se zvedá až ke světlometům, jejichž protažený tvar jasně připomíná C-Triomphe a nejnovější kreace značky.
Jízdní stabilita a komfort na vysoké úrovni
C2 vyniká svými dynamickými kvalitami a pohodlím odpružení, které patří k nejlepším v segmentu. Řešení podvozkových skupin využívá tradičního know-how Citroën a jejich optimalizace umožnila dosáhnout bezvadného jízdního chování. Přední náprava modifikovaného typu McPherson s trojúhelníkovými rameny se vyznačuje velmi přesným řízením. Zadní náprava s vlečenými rameny zaručuje příkladnou jízdní stabilitu , zejména při projíždění zatáček, a komfort na té nejvyšší úrovni.
Přizpůsobená nabídka motorů
Citroën C2 je nabízen se dvěma benzinovými motory : 1.4i (75 k DIN a 120 Nm při 3 400 ot/min) a 1.6i 16V (106 k DIN a 142 Nm při 4 000 ot/min). Tyto dva motory prodělaly speciální úpravy, aby byly zohledněny charakteristiky v Číně prodávaného paliva, stejně jako klimatická a geografická specifika této země, a aby tak bylo zaručeno maximální jízdní pohodlí za všech provozních podmínek.
Navíc k manuální pětistupňové převodovce je model C2 nabízen rovněž s automatickou čtyřstupňovou převodovkou se sekvenčním ovládáním ve spojení s motorem 1.6i 16V.
Velmi bohatá výbava
Obchodní nabídka vozidla C2 zahrnuje dvě úrovně provedení (SX a EX), které mají sériově bohatou komfortní a bezpečnostní výbavu.
Již od první úrovně provedení nabízí C2 systém ABS s EBD (elektronické rozdělení brzdného účinku), airbagy řidiče a spolujezdce, posilovač řízení, klimatizaci, rádio s přehrávačem CD, centrální zamykání s dálkovým ovládáním a elektrická okna vpředu.
Provedení EX má navíc kožené čalounění, elektrická okna vzadu, elektrická zpětná zrcátka, paket hliníkových prvků v interiéru, chromované profily, zvýrazňující boční chrániče, a chromovanou koncovku výfuku. Kromě toho jsou všechny verze, až na verzi 1.4 SX, vybavené patnáctipalcovými koly z lehké slitiny.
U provedení EX je na přání nabízeno střešní okno se sekvenčním otevíráním a klimatizace s automatickou regulací teploty.
PR
|