Audi zdokonaluje zdroj informací pro tisk - své stránky 1.9.2006 11:01 - tisková zpráva
• Nové webové stránky www.audi-mediaservices.com s komfortním vyhledáváním a bohatým obsahem
Počínaje 31. srpnem 2006 jsou webové stránky Audi určené pro média vybaveny zdokonaleným rozhraním nabízejícím bohatší obsah materiálů a snadnější a rychlejší vyhledávání. Současná nabídka textových a obrazových materiálů se rozšiřuje o obsažné informace v audiovizuální formě. Stránky nabízejí i velké množství personalizovaných služeb a rozšířené služby pro vyhledávání a download.
Jasně strukturovanou formou budou poskytovány odkazy na kontakty k osobním konzultacím ve všech námětových oblastech.
Nové webové stránky jsou v německém a anglickém jazyce. Každý uživatel má nyní možnost sestavit si vlastní informační zpravodaj, který mu bude automaticky nabízet nejčerstvější informace z jeho zájmových oblastí. Při registraci si uživatel může libovolně zvolit své uživatelské jméno i heslo.
Import Volkswagen Group, s. r. o., Divize Audi/Public Relations, Tiskové informace, ceníky a technická data v elektronické podobě najdete na www.audi.cz
Audi je celosvětově uznávaným konstruktérem a výrobcem automobilů prestižní třídy. Prodeje Audi už jedenáct let nepřetržitě rostou, v roce 2005 automobilka Audi prodala 829 100 vozů, což představuje meziroční nárůst o 6,4 %. Značce Audi se dařilo především na západoevropském trhu, kde její odbyt stoupl o 7 % na 599 tisíc vozů.
Prodeje automobilů Audi na tuzemském trhu rostou už 11 let po sobě: * Vloni se v ČR prodalo 2543 automobilů Audi, což oproti 2140 vozům prodaným v roce 2004 představuje nárůst o více než 18 %. * V roce oslav 25 let quattro byl každý druhý prodaný vůz Audi dodán s pohonem quattro®. * Audi je nejúspěšnější prémiovou značkou na českém trhu.
PR
|