Buggyra slavila třetí výročí závodění. Nejvýznamnější data týmu tisková zpráva
Vzhledem k řešení „pobarcelonských“ problémů (především pneumatiky), jsme nestačili včas zareagovat na třetí narozeniny týmu Buggyra. Činíme tak sice s třídenním zpožděním, ale přece. Nejdůležitější data v historii Buggyry
Rok 2000 16.12.2000: Martin Koloc podepisuje smlouvu s mistrem Evropy z roku 1992 Gerdem Koerberem, který se tak stává prvním pilotem nové vzniklého týmu Buggyra. Stejný den se členem týmu stává šéfinženýr Mario Kress
Rok 2001 19.4.2001: V Roudnici nad Labem je představen první závodní speciál, který vzešel na základě iniciativy soukromého týmu. Světlo světa spatřuje oficiálně Buggyra MK001. 28.4.2001: První start Buggyry v rámci EP proběhl v Dijonu, kde Gerd Koerber zajel v měřeném tréninku ke všeobecnému šoku nejrychlejší čas. Kvůli nízko položené točně byl posléze diskvalifikován. 29.4.2001: První body Buggyry, Gerd Koerber dojíždí v Dijonu na osmém, tedy posledním bodovaném místě 18.10.2001: Gerd Koerber končí ve své první sezóně za volantem Buggyry na osmém místě, tým získává ocenění za přínos truckracingu 24.11.2001: Koloc rozhoduje o stavbě druhého závodního speciálu a podepisuje profesionální smlouvu s Davidem Vršeckým
Rok 2002 26.5.2002: Gerd Koerber dojíždí v Misanu za dvojicí Luostarinen-Albacete na třetím místě a získává tak pro Buggyru první místo na stupních vítězů 1.8.2002: Gerd vyhrává první kvalifikaci, v pohárovém závodě je však až pátý, a to kvůli prasklému injektoru. 15.9.2002: V belgickém Zolderu slaví Gerd Koerber své první vítězství za volantem Buggyry. Možnost na zisk titulu ožívá. 29.9.2002: Španělská Jarama, Gerd Koerber je druhý, David Vršecký končí třetí. Oba jezdci Buggyry na stupních vítězů, to tu ještě nebylo. 19.10.2002: Těsně po obědě vítězí Gerd Koerber na okruhu v Lausitzringu a stává se mistrem Evropy pro rok 2002.
Rok 2003 17.1.2003: Je podepsána smlouva mezi Buggyrou a týmem Cepsa s pilotem Antonio Albacetem. Staví se třetí vůz, Buggyra se stává početně nejsilnějším týmem. 22.6.2003: V Nogaru vítězí Gerd Koerber, David Vršecký je druhý! Buggyra má první double. 20.7. 2003: Nurburgring - pořadí Vršecký, Koerber, Albacete. Poprvné ve své krátké historii obsadili piloti Buggyry všechna tři místa na stupních vítězů. David Vršecký se stává prvním českým pilotem, který vítězí ve třídě SRT. 4.8.2003: David Vršecký podniká úspěšnou cestu do Dubaje. Je rozhodnuto o pokusu překonat světový rychlostní rekord v jízdě závodním tahačem. 19.10.2003: Ve francouzském Le Mans získává Gerd Koerber s Buggyrou druhý titul mistra Evropy. 19.11.2003: Z Prahy vyráží expedice Praha-Dubaj, která do SEA dopraví oba závodní speciály. Ty se posléze stávají velkým hitem mimořádně prestižní dubajské Motorshow!
Rok 2004 20.1.2004: Vedení týmu přerušuje spolupráci s Gerdem Koerberem, jeho místo zaujímá mistr Evropy z roku 1998, Francouz Ludovic Faure. 13.2.2004: David Vršecký překonává v Dubaji světový rychlostní rekord v jízdě závodním tahačem. 4.4.2004: David Vršecký vítězí v pohárovém závodě, bere body za třetí místo v kvalifikace a stává se tak prvním Čechem, který se dostává do čela průběžného pořadí třídy SRT.
Buggyra
oficiální stránky týmu : www.buggyra.com
|