|  Continental počítá s rostoucím trhem komerčních plášťů 23.9.2006 09:07 - tisková zpráva
 
 
   
 Koncern Continental AG na výstavě IAA Hannover - Continental počítá s rostoucím trhem komerčních plášťů   Hanover, září 2006. Continental AG  profituje z rostoucí poptávky po komerčních pláštích. Mezinárodní dodavatel dílů pro automobilový průmysl letos očekává, že tržby divize komerčních plášťů dosáhnout výše téměř 2 miliardy Euro.  "Počítáme s tím, že rostoucí trend  bude pokračovat i v příštím roce," řekl ve středu na tiskové konferenci IAA Hannover Dr. Hans-Joachim Nikolin, člen výkonného výboru koncernu Continental, který je zodpovědný za divizi komerčních plášťů.    Kapacita divize komerčních plášťů překročí letos 7 milionů pneumatik. Výrobní jednotky ve slovenském Púchově a malajském Sime Tyre své kapacity zvýšily, navíc byla zahájena výroba i v novém brazilském závodě v Camaçari.    „V současnosti se pohybujeme na hranici našich produkčních možností. Ještě však musíme vyčkat a sledovat, zda odhad odborníků o pokračující expanzi trhu v příštích letech  byl správný.  Na cenově orientovaných trzích se budeme snažit optimalizovat objem a podmínky obchodu",  řekl Dr. Nikolin během komentáře prudkého nárustu cen vstupních surovin. „Velmi pozitivní trendy však cítíme v oblasti náhradní potřeby i první výbavy na  evropském trhu i  v severní Americe. Tržby za prvních sedm měsíců se v porovnání s loňským rokem zvýšily o 3 procenta.“   Podle Dr. Nikolina se ukazují první přínosy rostoucího mezinárodního trhu. „Na jihoamerickém trhu jsme letos zvýšili tržby o 18%. Výrobní závod Camaçari,  kde plánujeme vyrobit cca 70.000 komerčních plášťů do konce roku, nám umožní již tak silnou pozici ještě upevnit. Založení obchodní společnosti v Shanghai bylo prvním vstupem koncernu Continental AG na obrovský čínský trh.    Samozřejmě, výsledky našeho obchodu jsou hodně ovlivněny cenami surovin - za prvních 6 měsíců jsme se museli vypořádat s nárůstem nákladů 45 milionů Euro – což bylo možné pouze částečnou úpravou cen, avšak s přihlédnutím ke konkurenčním cenám,“ vysvětlil  Dr. Nikolin.    Koncern Continental je předním dodavatelem brzdových systémů, komponentů podvozků, elektronického zařízení vozidel, pneumatik a technických elastomerů. Společnost v roce 2005 dosáhla obratu 13,8 miliard eur a v současné době po celém světě zaměstnává přibližně 85.000 lidí.   Continental je oficiálním sponzorem UEFA EURO 2008, které se bude za dva roky konat v Rakousko a Švýcarsku. Další informace najdete na adrese www.conti-online.com a www.ContiFanWorld.com.   Barum Continental spol. s r. o.  Divize marketing   Otrokovice, září 2006  PR 
 
 |