www.car.cz
 

Kvalifikaci na VC Číny vyhrál Alonso s Renaultem
     1.10.2006 00:03 - tisková zpráva


Tisková informace k účasti týmů Red Bull Racing

a Scuderia Toro Rosso ve VC Číny

 

Kvalifikace

Sobota 30. září 2006

 

 

  1.       F. Alonso                    Renault            1:44,360

  2.       G. Fisichella     Renault            1:44,992

  3.       R. Barrichello   Honda             1:45,503

  4.       J. Button                      Honda             1:45,503

  5.       K. Räikkönen  McLaren                     1:45,754

  6.       M. Schumacher           Ferrari             1:45,775

  7.       P. de la Rosa   McLaren                     1:45,877

  8.       N. Heidfeld                  BMW                          1:46,053

  9.       R. Kubica                    BMW                          1:46,632

10.       R. Doornbos                Red Bull                      1:48,021

11.       S. Speed                     Toro Rosso                 1:45,851

12.       D. Coulthard    Red Bull                      1:45,968

13.       F. Massa                     Ferrari             1:45,970

14.       V. Liuzzi                      Toro Rosso                 1:46,172

15.       M. Webber                 Williams                       1:46,413

16.       N. Rosberg                  Williams                       1:47,419

17.       R. Schumacher Toyota             1:48,894

18.       J. Trulli             Toyota             1:49,098

19.       Ch. Albers                   Spyker MF1                1:49,542

20.       T. Monteiro                 Spyker MF1                1:49,903

21.       T. Sató            Super Aguri     1:50,326

22.       S. Jamamoto    Super Aguri     1:55,560

 

Hlasy po kvalifikaci:

 

David Coulthard, Red Bull Racing:

„Na začátku druhé části bylo docela mokro, proto jsem vyjel s pneumatikami do deště a zkoušel, kolik času tím ztratím. Přitom jsme se ale dostali do problémů. Za prvé mně v autě nefungoval ukazatel zbývajícího času. Za druhé jsem měl těžkosti se spojením s boxy. Kdykoliv jsem potřeboval nějakou informaci, nedostal jsem odpověď. Když jsem zajel do boxů, nezbýval mně proto dostatek času na výměnu pneumatik a návrat na trať.“

 

 

 

Robert Doornbos, Red Bull Racing:

„Tak to se povedlo! Déšť byl pro nás výhodou, protože zmenšil náš odstup od špice. Je to vzrušující, dostat se do třetí části kvalifikace. A je krásné vědět, že zítra pojedu závod. Poprvé jsem absolvoval kvalifikaci v její nové podobě a ve srovnání s loňským modelem musím říci, že je napínavější. Domnívám se, že zítra to pro nás dobře dopadne. Je předpovídáno špatné počasí, to nám může pomoci k výbornému výsledku.“

 

Vitantonio Liuzzi, Scuderia Toro Rosso:

„Bohužel bylo na trati hodně vody a přilnavost pneumatik se neustále měnila. Naše nastavení bylo z tohoto pohledu špatné. Předtím bylo auto dobré, ale v silném dešti se stávalo přetáčivým. Největší problémy jsem měl v zatáčkách sedm a osm. V nich jsem zřejmě přišel o šanci dostat se mezi nejlepších deset. Doufám, že takovéhle počasí vydrží do zítřka, abychom zůstali konkurenceschopní.“

 

Scott Speed, Scuderia Toro Rosso:

„V mém prvním kole u mě nastal velký problém s aquaplaningem, takže jsem se roztočil a navíc ještě při jízdě do boxů praštil do zdi. Mládenci prohlédli auto, aby posoudili vzniklé škody. Bylo pro mě překvapením, že jsem mohl znovu na trať. Ta byla mokrá, ale přechodové pneumatiky byly nejrychlejší volbou. Jen mimo ideální stopu neustále hrozil aquaplaning. Dosáhli jsme skvělého výsledku a zítra budeme mít dobrou startovní pozici.“

 

Spot Press


 
 
Fotogalerie:   Volný Pohár v Pardubicích 2005 od Jirky Rohleny

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose