Nikterak úspěšnou neděli zatím prožívá na španělském okruhu Jarama dvojice pilotů týmu Buggyra International Racing Systém. David Vršecký zadřel při ranním warm upu motor, v důsledku čehož vynechal měřený trénink i kvalifikaci. Gerd Körber zajel v měřeném tréninku pátý nejrychlejší čas, do kvalifikace tak startoval ze třetí řady.
Körber zůstává ve hře o titul
Přestože Gerd Körber dojel v nedělním pohárovém závodě na okruhu Jarama čtvrtý a na vítězného Albaceteho tak ztrácí před posledním závodem sezóny v Le Mans 32 bodů, zůstává stále ve hře o titul mistra Evropy.
„Samozřejmě, že jsem si závod v Jaramě představoval jinak, zvláště po včerejší kvalifikaci. Ale i o tom je náš sport,“ řekl Körber po dojezdu do cíle. „Musím se připravit na Le Mans, kde pojedeme v přece jen pro nás přijatelnějším prostředí.“
Gerd startující z osmého místa vydělal na postartovní kolizi, do které se dostala trojice jezdců na Mercedesech Jochen Hahn, Markus Oestreich a Niko Pulič. Hned v prvním kole se tak posunul na čtvrté místo za trojici Albacete, Bösiger, Altenstrasser. Více než jedenáct kol se pak snažil dostat neúspěšně před mladého Rakušana.
„Ten kluk jel bezchybně, navíc mou prioritou bylo dojet do cíle. Deset bodů bych před startem závodu bral. Nemělo cenu pokoušet osud. Držel jsem se v závěsu a čekal na chybu. Bohužel jsem se nedočkal.“
Instalace nového motoru do speciálu Davida Vršeckého se přes veškeré úsilí ukázala být nad časové možnosti mechaniků. Pro roudnického jezdce tak závod skončil posledním kolem včerejší kvalifikace. „Vyhrát měřený trénink a pak udělat v průběhu celého víkendu dva body, to se mi ještě nestalo. A doufám, že už nikdy nestane,“ komentoval svou jaramskou účast Vršecký.
„Každopádně bych chtěl alespoň poděkovat všem mechanikům, kteří dřeli do úmoru, byť bylo zřejmé, že jejich šance uspět byla malá. Snad jim zlepším náladu v Le Mans.“
Buggyra