SPRINT NA 1/4 MÍLE
na trati ve směru Praha-Smíchov dne 14.10. 006
Kapitola 1 - Všeobecný program podniku
Pátek 13.10.2006 18.00 Otevření parkoviště závodních strojů
18,30-22,00 Administrativní a technická přejímka
Sobota 14.10.2006 6,00-8,00 Administrativní a technická přejímka
8.00 Rozprava s jezdci
8.30 Zkušební jízda
10.00 Start 1.jízdy závodu
12.00 Obědová pauza–prostor pro exhibici motorek,dragsterů,formulí
14.00 Start 2.jízdy závodu
16.00 Start finálové jízdy
18.00 Vyvěšení výsledků
18.30 Dekorování vítězů, předání cen
Kapitola 2 - Organizace
1.VŠEOBECNĚ
Pořádáním závodů je pověřen Agentura GM, s.r.o.,
Vedoucí organizačníhi týmu: Juríková 777 700 071
2.ORGANIZAČNÍ VÝBOR, SEKRETARIÁTY, ČINOVNÍCI
Předseda organizačního výboru: Firtl Stanislav (mob.608744748)
Organizační tajemník: Pešl Jiří
Vedoucí tratě: Gänsdorfer Aleš
3.ADRESA SEKRETARIÁTU ZÁVODU
Zborovská 30, 150 00 Praha 5
4.ČINOVNÍCI
Ředitel závodu: Smolík Martin
Hlavní technický komisař: Bártl Miroslav
Hlavní sportovní komisař: Bártlová Radka
Hlavní lékař: SEJIDA TRANS RESCUE
Hlasatel: M. Zahradníček
5.OFICIÁLNÍ VÝVĚSKOVÁ TABULE
Veškerá oznámení a rozhodnutí, stejně jako výsledky, jsou zveřejňovány na oficiální vývěskové tabuli, která je umístěna
v prostoru ředitelství závodu.
Kapitola 3 - Všeobecná ustanovení
1.VŠEOBECNĚ
Závod je pořádán v souladu s ustanoveními a propozicemi Sprintu na 1/4 míle.
Pořadatel si vyhrazuje právo změny organizace sportovního podniku z důvodu vyšší moci, případně odvolání podniku
z velmi vážných důvodů.
2.TRAŤ
Závody se konají na trati ve směru Praha-Smíchov ul. Strakonická
Délka trati 1/4 míle, povrch jednotný asfalt, minimální šíře 8 m. .
Stanoviště ředitelství závodu je v prostoru startu.
Stanoviště 1.vozu RZS, vozu záchranného systému Maverick Rescue a vozidla odtahové služby v konání závodu je v prostorách startu.
Parkoviště závodních strojů je umístěno na silnici ve směru jízdy Hořejší Nábřeží .
3.PŘIJATÉ VOZY
Vozy budou rozděleny v jednotlivých závodech do následujících kategorií a skupin:
kategorie I
skupina N (sériové, produkční vozy),
skupina E1 (závodní, cestovní vozy skupin A,F,SP,M,)
kategorie II
skupina E2 (formulové vozy D,E,,NF) + skupina C (sportovní prototypy skupin C3,CN)
kategorie III
Skupina HA (historické sportovní GT vozy + formule)
Vozy výše uvedených skupin budou v jednotlivých závodech rozděleny do následujících objemových tříd:
Kategorie I. skupina N (do 1400 ccm, do 1600 ccm, do 2000 ccm, do 3000 ccm a nad 3000 ccm), skupina E1 (do 1400 ccm, do 1600 ccm,
do 2000 ccm, do 3000 ccm a nad 3000 ccm), kategorie II (skupiny E2 + C do 1300 ccm, nad 1300 ccm), kategorie III (skupina HA do 1400 ccm, do 2000 ccm)
4.VKLAD
Vklad do závodu za jednotlivý závodní den je stanoven na 200 Kč.
Poplatek za startovní čísla je stanoven na 100 Kč.
Soutěžící vklad a poplatek zaplatí při administrativní přejímce.
5.ODPOVĚDNOST A POJIŠTĚNÍ
Pořadatel Agentura GM, s.r.o. je pojištěn pro krytí své činnosti pojistnou smlouvou o pojištění odpovědnosti za škodu, kterou uzavřel
u Český pojišťovny - platí po dobu závodu.
6.ADMINISTRATIVNÍ PŘEJÍMKA
Administrativní přejímka se koná v čase stanoveném dle všeobecného programu podniku v prostoru startu.
7.TECHNICKÁ PŘEJÍMKA
Technická přejímka se koná v čase stanoveném dle všeobecného programu podniku v prostoru startu.
8.START
Jezdci najíždějí na start dle tříd od čísla 1.(N-1400), 2.(N-1600), 3.(N-2000), 4.(N-3000), 5.(N+3000), 6.(E1-1400), 7.(E1-1600), 8.(E1-2000), 9.(E1-3000), 10.(E1+3000), 11.(E2/C-1300), 12.(E2/C+1300), 13.(HA-1400) a 14.(HA-2000). Pokud někdo tuto zásadu poruší, nebude připuštěn na start.
8.KLASIFIKACE A VÝSLEDKY
Jezdci ve třídách budou hodnoceni dle nejrychlejší závodní jízdy ze dvou soutěžních.
Nejrychlejších 20 jezdců ze dvou soutěžních jízd pojede super finále o absolutního vítěze závodu.
Výsledkové listiny s výsledky jezdců budou k dispozici jezdcům v prostorách ředitelství závodu a dále pak na internetové
adrese www.slovackykopec.cz.
9.CENY, POHÁRY, PŘEDÁNÍ CEN
Místem předání cen a pohárů je prostor startu. Jezdci na prvních třech místech ve vypsaných třídách,
jakož i v absolutní klasifikaci obdrží pohár a dále věcné ceny dle rozdělení partnerů závodu.
10.MÍSTNÍ INFORMACE
Nejbližší čerpací stanice: Agip
Ubytování: ……… ( včas pošleme název)
Pro jezdce a ostatní účastníky závodu je připraveno několik stravovacích stánků.
Ředitel závodu: Smolík Martin Předseda org.výboru: Stanislav Firtl
TECHNICKÉ PROPOZICE
KW Berg Cup 2006
v závodech automobilů do vrchu
I.Technické předpisy skupiny N – produkční, sériové a tuning vozy
Třídy N-1400, N-1600, N-2000, N-3000, N+3000 ccm
Karosérie – povoleny jsou libovolné aerodynamické spoilery, okrasné doplňky, plechové nebo plastové modifikace blatníků a karosářských dílů použitých z jiných aut. Doporučeny přídavné zámky kapot. Vozy Škoda 1000-130 L mohou mít odstraněn přední a zadní nárazník. Nahrazování skel Makrolonem zakázáno.
Interiér – mohou být odstraněna pouze zadní sedadla a u 2 místných modelů i sedadlo spolujezdce. Dále koberce, zadní plato, náhradní kolo a povinná výbava. Doporučuje se použít sportovní sedačku, sportovní vícebodové pásy, rám (pro jezdce do 18 let je povinný), odpojovač baterky, hasící přístroj. V případě montáže rámu, který nemusí být dle přílohy „J“ FIA, lze odstranit ta místa čalounění z interieru, která by tuto montáž znemožňovala.
Podvozek – tlumiče a pružiny bez omezení, tedy i výškově stavitelné komplety. Pohyblivá uložení ramen, tlumičů a stabilizátorů v kovových SKF/Unibal pouzdrech zakázáno.
Pneumatiky – bez omezení
Brzdy – bez omezení
Ráfky – pneumatiky a disky bez omezení. Kolo nesmí přesahovat lem blatníků o více než 50 mm.
Motor – všechny vozy smí použít motor vyráběný pro tovární značku vozu libovolného modelového roku a modelu – koncernové motory. Počet karburátorů, či škrtících klapek musí být zachován. Jiné úpravy, např. vačky, filtr atd. povoleny. Výfukový systém včetně svodů bez omezení avšak musí být minimálně jeden funkční tlumič.
Přeplňování a NOS – v případě přeplňování motoru se jmenovitý zdvihový objem válců násobí koeficientem 1,7 a vůz se zařadí do patřičné kategorie. Koeficient se vztahuje pouze na motory zážehové, vznětové motory zůstávají bez koeficientu. Koeficient NOS je 1,2. Při kombinaci přeplňování a NOS je koeficient 2,0.
Převodovka – je možné použít jakoukoliv sériovou tovární či koncernovou převodovku. Zásahy do převodovky zakázány. Diferenciál se zvýšenou svorností je povolen pouze pokud byl sériově dodáván. Zkrácení drah řazení povoleno.
Palivo a nádrž – palivo a přísady do paliva bez omezení. Povoluje se pouze původní palivová nádrž na původním místě.
Co není povolené, je zakázané !!!
II.Technické předpisy skupiny E1 – cestovní, závodní vozy (skupin N-FIA, A, SP, H, F, GT, HA, M)
Třídy E1-1400, E1-1600, E1-2000, E1-3000, E1+3000 ccm
Karosérie – může být odlehčená a zesílená. Čelní sklo musí být zachováno. Boční okna lze nahradit makrolonem min. tloušťky 1mm, u dveří řidiče 2mm. Posunovací okna jsou povolena. Je zakázáno použít plexiskla či jiného tříštivého materiálu. Zakázáno střešní okno. Materiál kapot a zadních dveří libovolný. Dveře řidiče musí zůstat funkční a kovové.
Interiér – povinný rám, sportovní sedačka, čtyř a více bodové pásy, min. s 2kg náplní dostatečně upevněný hasící přístroj dosažitelný z místa řidiče, odpojovač baterie s vývodem. Nádrž libovolná oddělena bezpečnostní stěnou. Baterie dostatečně upevněna a překrytována.
Motor – musí být na místě, kde je v sérii montován. Úpravy libovolné. Zdvihový objem musí odpovídat kategorii.
Přeplňování a NOS – v případě přeplňování motoru se jmenovitý zdvihový objem válců násobí koeficientem 1,7 a vůz se zařadí do patřičné třídy. Koeficient se vztahuje pouze na motory zážehové, vznětové motory zůstávají bez koeficientu. Koeficient na NOS je 1,2. Při kombinaci přeplňování a NOS je koeficient 2,0.
Ráfky – pneumatiky a disky bez omezení. Kolo nesmí přesahovat lem blatníků o více než 50 mm.
Co není povolené, je zakázané !!!
III.Technické předpisy skupiny E2/C – formule (skupin E, D, NF, HA) a sportovní prototypy (skupin C3, CN, HA)
Třídy E2/C-1300, E2/C+1300 ccm
Interiér - povinný 2kg hasící přístroj dosažitelný z místa řidiče, čtyř a vícebodové pásy, odpojovač baterie a ochranný rám.
Motor a palivová nádrž – od řidiče odděleny ohnivzdornou přepážkou. Zdvihový objem musí odpovídat příslušné třídě.
IV.Technické předpisy skupiny HA (sportovní GT vozy a formulové vozy)
Třídy HA-1400, HA-2000
Vše totožné s body II. a III.
Co není povolené, je zakázané !!!
Výstroj jezdce
Povinná je helma, rukavice a oděv zakrývající všechny končetiny. Doporučena kombinéza.
PR