Martin Rada vyhrál v Příbrami třídu a potvrdil bronz 14.10.2006 10:16 - Pavel Jelínek
Hustopečská posádka Martin Rada a Roman Petr s vozem Alfa Romeo 147 nechyběla na závěrečném podniku MMČR v rallye v okolí Příbrami a odjížděla spokojena. Ve skupině N3 jí v cíli patřilo zlato a ve skupině N pak bronz.
Dobrého výsledku ale nedosáhli zcela bez obtíží. Naopak. Začalo to nutností velmi rychle řešit opravu převodovky po Horácké rallye v Třebíči, kde „odešel“ stálý převod a poškodila se větší část převodovky. „Museli jsme velmi rychle kontaktovat výrobce v Itálii a opravit převodovku. Dokončili jsme to ve čtvrtek 5. října, naložili auto a jeli do Příbrami, omega replica watches
“ líčí Martin Rada a pokračuje: „Bohužel vyskakovala pětka a tak jsme se v pátek v servisu snažili ještě opravit řazení. Při jedné zkoušce vozu se nám ale otevřela kapota a museli jsme před slavnostním startem navíc měnit kapotu.“
„Do RZ 10 jsme si pěkně zazávodili a po desítce jsme byli na čtvrtém místě v N, ale se ztrátou jen asi 25 vteřin na prvního a druzí v N3 a chtěli jsme ještě bojovat,“ doplňuje jezdce navigátor Roman Petr.
Následně ale v RZ 10 došlo k prasknutí držáku na převodovce a aby toho nebylo málo, v 45 minutovém servisu museli mechanici měnit také poškozený chladič. „Takže část závodu jsme vybojovali v servisu a poděkování patří mechanikům Luboši Horáčkovi, Broňovi Dofkovi a Lukáši Křivinkovi, kteří nakonec tuto bitvu s časem v servisu vyhráli a závod jsme mohli dokončit,“ pokračuje Martin Rada. Nicméně znamenalo to 12 minut zdržení v servisu a penalizaci ve výši dvě minuty, takže bylo dobojováno. Kromě této penalizace za pozdní příjezd do časové kontroly obdržela posádka hned v úvodu soutěže ještě jednu, pro změnu za předčasný start.
Hlavní bylo, že rudý vůz fungoval a nakonec přišel i již nečekaný posun v pořadí vpřed. „Snažil jsem se alespoň zajet dobré časy a vyzkoušet alfu. V neděli se zdálo, že se nic moc nezmění a chtěli jsme alfu jen dovést v pořádku do cíle. Smůla v podobě prasklé poloosy, která potkala Honzu Vaňáče, nás ale posunula na první místo v N3. Takže jsme byli spokojeni. Honza nás o nějaké vteřinky pojížděl, ale závod končí na cílové rampě a takový je automobilový sport.
Jsme rádi, že se nám podařilo náročnou a rychlou Příbram dokončit a uzavřít tak sezónu vítězstvím ve třídě N3, potvrdit si celkově třetí pozici v šampionátu MMČR v rallye ve třídě N3 a sedmou příčku absolutně v N,“ raduje se Martin Rada.
Doplňme, rolex replica watches
že na startu bylo 7 vozů N3, 16 v skupině N a celkem osm desítek soudobých automobilů. Celková 22. příčka pro hustopečského jezdce je tedy také slušná.
„Pro náš tým je to velmi úspěšná sezona, protože jedeme s alfou první rok. Musíme se s ní učit a odstraňovat technické neduhy. Myslím, že jsme udělali velký pokrok v nastavení a spolehlivosti vozu a doufám, že ji pro příští sezónu ještě vylepšíme,“ zakončil ohlédnutí za posledním podnikem letošního šampionátu Martin Rada.
Tisková informace AGROTEC racing teamu _05.
Pavel Jelínek
media servis
www.motormix.cz, www.car.cz
Oficiální stránky týmu: http://www.AGROTECautoklub.cz/
V Brně 11.října 2006
Výsledky - skup. N3
Poř. |
St.č. |
Posádka / Entry Vozidlo / Car |
Sk./Tř. Poř. |
Čas RZ Penale |
Total |
Ztráta 1. Ztrata před. |
1. |
58 |
Martin Rada / Roman Petr Alfa Romeo 147 2.0 TS |
N/3 1 / 1 |
2:21:47.4 0:02:10 |
2:23:57.4 |
0:00:00.0 0:00:00.0 |
2. |
77 |
Eva Vykydalová / Ivona Vyštejnová Renault Clio Sport |
N/3 2 / 2 |
2:32:52.9 |
2:32:52.9 |
0:08:55.5 0:08:55.5 |
3. |
59 |
Katka Trojanová / Jana Balcarová Honda Civic RD |
N/3 3 / 3 |
2:33:11.2 |
2:33:11.2 |
0:09:13.8 0:00:18.3 |
4. |
36 |
Jan Vaňáč / Miloslav Talaváňa Peugeot 206 RC |
N/3 4 / 4 |
2:41:11.0 |
2:41:11.0 |
0:17:13.6 0:07:59.8 |
Skup. N
Poř. |
St.č. |
Posádka / Entry Vozidlo / Car |
Sk./Tř. Poř. |
Čas RZ Penale |
Total |
Ztráta 1. Ztrata před. |
1. |
44 |
Jiří Trojan / Eva Trojanová VW Polo 1.6 GTi |
N/2 1 / 1 |
2:19:40.1 |
2:19:40.1 |
0:00:00.0 0:00:00.0 |
2. |
42 |
Jiří Pertlíček / Petr Picka Honda Civic |
N/2 2 / 2 |
2:19:58.2 |
2:19:58.2 |
0:00:18.1 0:00:18.1 |
3. |
58 |
Martin Rada / Roman Petr Alfa Romeo 147 2.0 TS |
N/3 3 / 1 |
2:21:47.4 0:02:10 |
2:23:57.4 |
0:04:17.3 0:03:59.2 |
4. |
77 |
Eva Vykydalová / Ivona Vyštejnová Renault Clio Sport |
N/3 4 / 2 |
2:32:52.9 |
2:32:52.9 |
0:13:12.8 0:08:55.5 |
5. |
59 |
Katka Trojanová / Jana Balcarová Honda Civic RD |
N/3 5 / 3 |
2:33:11.2 |
2:33:11.2 |
0:13:31.1 0:00:18.3 |
6. |
75 |
Prokop Ženíšek / Petr Dubiel Honda Civic VTi |
N/2 6 / 3 |
2:33:22.7 |
2:33:22.7 |
0:13:42.6 0:00:11.5 |
7. |
43 |
Patrik Hlach / František Poláček Honda Civic |
N/2 7 / 4 |
2:33:47.7 |
2:33:47.7 |
0:14:07.6 0:00:25.0 |
8. |
36 |
Jan Vaňáč / Miloslav Talaváňa Peugeot 206 RC |
N/3 8 / 4 |
2:41:11.0 |
2:41:11.0 |
0:21:30.9 0:07:23.3 |
9. |
79 |
Miluše Davidová / Renáta Soukupová VW Polo 1.4 16V |
N/1 9 / 1 |
3:34:55.4 |
3:34:55.4 |
1:15:15.3 0:53:44.4 |
|