Buggyra hlásí : Testování před Le Mans na výtečnou! 18.10.2006 23:07 - tisková zpráva
Podle inženýra Robina Dolejše z týmu Buggyra International Racing Systém nepřinesla dnešní důkladná analýza technických dat získaných v průběhu včerejšího testování v Mostě žádné převratné novinky. Nové motory fungovaly podle původních předpokladů zcela bez problémů.
„Dnes jsme seděli nad daty s Davidem a Mariem několik hodin, přičemž jsme probírali veškeré údaje snad metr po metru. Jsme spokojeni,“ uvedl Dolejš s tím, že ze včera testovaného agregátu bude vycházet koncepce motoru pro sezónu 2007.
„Teď je ale před námi Le Mans, takže nemá cenu spekulovat nad tím, co bude příští rok,“ doplnil Dolejš s tím, že ke zdárnému testování přispělo i včerejší počasí. „Jednalo se o mosteckou kopii počasí, které panuje na začátku listopadu v Le Mans. Měřené tréninky se jedou dopoledne, kdy je mírně nad nulou, pak se postupně otepluje.“
S daty získanými v průběhu včerejšího testování je spokojen i Gerd Koerber. „David přesně splnil to, na čem jsme se dohodli. Odvedl velmi dobrou práci,“ řekl na adresu svého týmového kolegy německý jezdec, který pojede v Le Mans o svůj čtvrtý mistrovský titul. „Některá kola jel dokonce na mém autě rychleji, než na svém speciálu. Nevím, možná si prohodíme auta,“ prohlásil v evidentně dobrém rozmaru se nacházející Koerber.
Spokojenost s testováním
Dnes v odpoledních hodinách testoval David Vršecký na okruhu v Mostě oba závodní speciály Buggyra. Jak jsme informovali již včera, rozhodlo totiž vedení týmu Buggyra International Racing System na základě technických problémů Vršeckého v Jaramě o výrobě dvou nových motorů. Práce na jejich dokončení trvala do pátku, dnes měly motory v Mostě svou premiéru.
A inženýr Robin Dolejš se netajil tím, že se bude jednat o ostré jízdy s cílem atakovat traťový rekord. Po čtyřhodinovém testování se David Vršecký netajil spokojeností. „Se svým autem jsem jel hodně rychlé časy na úrovni rekordu. O něco pomalejším jsem byl s autem Gerda. Jel jsem totiž podle jeho nastavení, které nepočítá s mým poněkud atypickým způsobem brzdění. Dá se říci, že až na malé drobnosti jsem spokojen. Gerd má již veškerá data.“
Na jejich analýze bude dvojice pilotů spolu s technickým ředitelem Mario Kressem a inženýry pracovat také zítra. Podle slov Kresse však nelze očekávat převratné změny. „Až do pro Davida tak smolné Jaramy jsme neměli s motory vážnější problémy. David s Gerdem vyhráli čtyři pohárové závody, tedy o jeden více než Pulič, Hahn a Oestreich na Mercedesech dohromady. Při výrobě nových agregátů jsme tedy měli z čeho vycházet.“
Buggyra
|